کد خبر 1494228
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
واکنش گل‌محمدی به جنگ روانی استقلال و درخواست ازبازیکنان پرسپولیس

کادرفنی پرسپولیس بار دیگر خواستار حفظ آرامش در اردوی این تیم برای فینال جام حذفی مقابل استقلال تهران شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی چهارشنبه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که همچنان حاشیه‌هایی مربوط به نحوه برگزاری این بازی وجود دارد؛ به ویژه جنگ و فشار رسانه‌ای استقلالی‌ها برای داوری بازی.

بازیکنان و مدیران باشگاه استقلال خواهان حضور داور خارجی برای دربی ۱۰۱ پایتخت شده‌اند اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زیر بار این موضوع نرفتند تا انتخاب داور ایرانی برای این مسابقه در دستور کار قرار بگیرد.

کادر فنی پرسپولیس که قهرمانی لیگ برتر را با پیروزی‌های متوالی در سال ۱۴۰۲ کسب کرد، تمرکز ذهنی بازیکنانش را عامل مؤثر در این امر می‌داند.

از این رو یحیی گل محمدی از بازیکنان خود خواسته تا هیچ واکنشی به مصاحبه استقلالی‌ها نداشته باشند و تمرکز خود را برای برگزاری آخرین بازی فصل در فینال جام حذفی بگذارند.

گل محمدی به شاگردانش تاکید کرده است که موضوعاتی از این دست را به شخص او بسپارند تا در نشست‌های خبری واکنش مناسب را داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    3 1
    دلال عزیز شکسته نفسی نفرمایید در جنگ روانی شما استادید بقیه اداتو درمیارن داور گرامی دغدغه هاتو خوب درک می کنه
  • امپراتور IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    1 3
    بهتر ه سوت دربی را دو دوستی تقدیم ساپینتو وپرچم ها را بدهند به حیدری و طاهری وناظر داوری را هم به غلامپور بدهند.تا تیم کیسه راضی بشه.بس دیگه .از بس پور زیادی میزنید.اگه دوچرخه نتیجه بگیره که تاکتیک آقایان نتیجه داده.واگه باخت بکنند.دستهای پشت پرده.پارسال هم حق کیسه قهرمانی نبود.وبا گرفتن پنالتی های باد آورده و امتیاز معیشتی کیسه را قهرمان کردند.حالا هم دوقورت و نیمشان باقیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس