کد خبر 1494225
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
ماجرای مشت فوتبالیست هلندی به هوادار ختم به خیر شد+فیلم

هافبک هلندی بعد از ضرب و شتم یک هوادار ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش مشرق، «استیون برگویس» هافبک تیم آژاکس که پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل توئنته در هفته پایانی لیگ هلند، به یک هوادار فوتبال حمله کرده بود، از این کار خود عذرخواهی کرد.

ویدئو منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد برگویس در مقابل اتوبوس تیم آژاکس به شخصی که به نظر می‌رسد هوادار توئنته است، حمله می‌کند و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

پبا این حال، ملی‌پوش ۳۱ ساله هلندی آژاکس از این حرکت خود ابراز تأسف کرد و گفت: من نباید این کار را انجام می‌دادم. پس از هر خارج از خانه، رفتارهایی علیه ما مقابل اتوبوس تیم صورت می‌گیرد. من به این رفتارها عادت کرده‌ام اما برخی افراد فکر می‌کنند می‌توانند هر چیزی را بگویند. رفتار من خوب نبود و مشکلی را حل نمی‌کند.

برگویس در آغاز فصل ۲۰۲۲-۲۰۱۱ از تیم فاینورد راهی آژاکس شد؛ انتقالی که به دلیل رقابت سنتی و پرتنش میان این ۲ تیم، واکنش‌هایی را در هلند برانگیخت.

آژاکس در این فصل، قافیه قهرمانی را به فاینورد باخت و فصل را پس از تیم قهرمان و آیندهوون در رده سوم به پایان رساند. آژاکس حالا برای اولین بار ار سال ۲۰۰۹ در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور نخواهد داشت و به مقدماتی لیگ اروپا خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس