به گزارش مشرق، کانال تلگرامی محمدباقر قالیباف متنی را با عنوان «چرا سه سال است که رهبری بر انقلابی‌بودن «کلیت» مجلس تأکید می‌کنند؟»، منتشر کرد که به شرح زیر است:

رسانهٔ نواصولگرا در یادداشتی نوشت:

دیدار رهبری و تأکید چندباره ایشان دربارهٔ نام نهادن انقلابی به مجلس یازدهم، این سؤال منطقی را در ذهن می‌آورد که مگر این مجلس چه کرده است که رهبری چنین تأکید داشته و دارند؟ اولاً باید به خروجی‌های مجلس توجه داشت. خروجی‌های مجلس طبق قانون اساسی دو امر نظارت و قانون‌گذاری است. لیست بلند قانون‌گذاری‌ها که به تعبیر رهبر انقلاب «با شناخت مشکلات» کشور توسط این مجلس انجام‌شده همگی نشان‌دهندهٔ توجه مجلس یازدهم به مسائل اولویت‌دار است.

در این میان، مجلس یازدهم انواع حواشی را نیز داشته است. از موضوع دنا در سال اول تا شاسی‌بلندها در سال آخر، یا اظهارات تنش‌آمیز برخی افراد منتسب به مجلس که‌موج منفی ایجاد می‌کرده. اتفاقاً در همین تمجید امروز رهبری، به این حواشی اشاره‌ شده و ایشان هم به وجود برخی عناصر «استثنا» را مورد تأکید قرار می‌دهند. اما «مجموعهٔ مجلس» را افرادی «باسواد، پرتلاش، پرکار، انقلابی، جوان» و... می‌دانند.

تلاش رسانه‌ای در سه سال گذشته، تخریب وجههٔ مجلس یازدهم با همان حواشی‌ای است که از استثناها بیرون آمده؛ برای مثال، به‌جای دیدن قوانین متعدد حوزهٔ اقتصادی از کاهش مالیات و حمایت از تولید گرفته تا تسهیل صدور مجوز و اصلاح نظام بانکی، به مردم این‌طور القا شده که مجلس به دنبال بستن اینترنت است. یا به‌جای آنکه به شفاف کردن شرکت‌های دولتی و اقدامات مالی آنان توسط این مجلس اشاره شود، به موضوع شفافیت آرا در صحن اشاره‌ شده که آقا چرا آن را به نتیجه نمی‌رسانید. حالا هم که در عمل به نتیجه رسیده و قانون آن‌هم درجایی دیگر بیش از هشت ماه است که معطل‌مانده، خود را به ندیدن و نشنیدن زده‌اند.

اما رهبر معظم انقلاب برخلاف بسیاری از ما شخصیتی متأثر از جوسازی رسانه‌ای نیستند. هم واقعیت بسیاری از قضایا را بر اساس گزارش‌های رسمی و غیررسمی می‌دانند، هم رخدادهای بی‌نظیر این مجلس را با مجالس قبلی مقایسه می‌کنند. واقع‌بینی ایشان در کنار احاطه‌شان به مسائل و ظرفیت‌ها باعث می‌شود تا ارزیابی دقیقی از موضوعات داشته باشند. لذا باید به همه آن‌ها که از «کلیت» مجلس انقلابی دفاع می‌کردند تبریک گفت که تحلیلشان با تحلیل رهبر معظم انقلاب همخوان بوده است. در این میان «خلأها و نواقص» نیز باید موردتوجه باشد و نقد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    3 0
    مجلسی که میرسلیم نمایندش باشه انقلابیه؟
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    0 0
    شما با یک ربع ۲۰:۳۰،یه روزنامه کیهان نمی توانید جلوی ۲۵۰ رسانه ضد ایرانی را بگیرید،تازه روزنامه های اصلاحطلب که جای خود دارد.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    1 0
    ولله نمیدونیم
  • محسن IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    0 0
    حالا آقای قالیباف اینقدر جوگیر نشه حضرت آقا از مجلس تعریف کرده نه از رئیس مجلس! ایشان بهتره مطالبه حضرت آقا تو همین سخنرانی برای مجلسی ها درباره ساماندهی فضای مجازی را جامه عمل بپوشانند
  • وطن پرست IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    1 0
    از لایحه عفاف و حجاب مشخصه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس