کد خبر 1493451
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
کناره گیری دقیقی از سرمربیگری شمس آذر قزوین

سرمربی شمس آذر قزوین با انتشار پیامی از هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور کناره گیری کرد.

به گزارش مشرق، سعید دقیقی بازیکن اسبق لیگ برتر فوتبال کشور که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های تراکتور تبریز، پیکان قزوین، صباباطری و ماشین سازی و... را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود، طی دو فصل اخیر هدایت تیم شمس آذر قزوین را در لیگ آزادگان بر عهده داشت.

دقیقی در حالی فصل اول حضور خود به عنوان سرمربی شمس آذر را پشت سر گذاشت که با جمع آوری امتیازات حساس در بازی های پایانی، این تیم را از سقوط به دسته پایین تر نجات داد.

سرمربی قزوینی شمس آذر در فصل دوم با یک تیم جوان و قدرتمند راهی مسابقات شد و توانست با رکورد شکنی های پیاپی و کسب ۷٠ امتیاز، عنوان قهرمانی لیگ آزادگان را از آن خود کند تا پس از سال ها شاهد صعود یک تیم از استان قزوین به لیگ برتر کشور باشیم.

کناره گیری دقیقی از سرمربیگری شمس آذر قزوین

در حالی که پس از پایان بازی های این فصل لیگ آزادگان، گمانه زنی های زیادی در خصوص حضور یا عدم حضور دقیقی در فصل آتی لیگ برتر روی نیمکت شمس آذر در فضای مجازی مطرح شده بود، ساعاتی پیش وی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، از سرمربیگری شمس آذری ها کناره گیری کرد.

این موضوع در شرایطی اتفاق افتاده که فوتبال دوستان قزوینی انتظار داشتند حالا که تیمی از این استان به لیگ برتر رسیده، با حمایت مسئولان شاهد حضور پر قدرت شمس آذر در سطح اول کشور و رقابت با تیم های بزرگ باشیم.

به نظر می رسد در صورتی که مدیران شمس آذر ظرف روزهای پیش رو تکلیف کادرفنی تیم جهت حضور در لیگ برتر فصل آینده را روشن نکنند، احتمالا شاهد رقم خوردن روزهای سختی برای نماینده فوتبال قزوین خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    2 0
    اینگونه تیم ها به دلیل وجود دلال های متعدد در فوتبال به شدت تحت فشار و نابودی هستند. چون نهالی نوپا بدون حمایت آماج حملات گوناگون ازتزریق بازیکنان پا به سن گذاشته و مصدوم و بعضا جوانان سفارشی تا مربیان دنبال رزومه. از این دست تیم ها کم نیستند. خدا به فریادشان برسان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس