واکنش اتحادیه جهانی کشتی به حضور قدرتمند فرنگی‌کاران ایران

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به حضور تیم مطرح فرنگی کشورمان در مسابقات رنکینگ‌دار قرقیزستان پرداخت.

به گزارش مشرق، مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی قرار است اول ژوئن (۱۱ خرداد) به میزبانی قرقیزستان برگزار شود که بیش از ۴۰۰ کشتی‌گیر از ۲۹ کشور جهان و مدال‌آوران جهان و المپیک در آن شرکت می‌کنند.

آذربایجان در کشتی آزاد با ورزشکاران مدال‌آور خود در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند که می‌توان به حاجی علی‌اف و علی عباس رضازاده اشاره کرد. این کشور همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم ۳ کشتی‌گیر معرفی کرده است.

قزاقستان، قرقیزستان و گرجستان هم کشتی‌گیران مدال‌آور خود را اعزام خواهند کرد اما در لیست تیم ملی هند نام راوی کومار به چشم می‌خورد. دارنده مدال نقره المپیک بعد از مسابقات جهانی نخستین تجربه حضور در مسابقات را خواهد داشت.

در کشتی فرنگی ایران در بیشتر اوزان کشتی‌گیران مطرحی خواهد داشت چرا که تصمیم گرفته با ترکیبی کامل برای مسابقات رنکینگ‌دار وارد میدان شود. گرجستان و ترکیه نیز ترکیب قدرتمندی برای این مسابقات دارند. از فرنگی‌کاران مطرح ایران می‌توان به محمدرضا گرایی قهرمان المپیک، امین میرزازاده، پویا داد مرز، محمدهادی ساروی اشاره کرد.

طبق برنامه این مسابقات رقابت‌های اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روز ۱۱ و رقابت‌های اوزان ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم روز ۱۲ خردادماه برگزار می شود.

ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز

۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد

۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی

۶۷ کیلوگرم: سید دانیال سهرابی

۷۲ کیلوگرم: محمدرضا گرایی

۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی

۸۲ کیلوگرم: علیرضا مهمدی

۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی – مهدی بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده

سرمربی: حسن رنگرز

مربی: حسن حسین زاده – مجید رمضانی – رحیم گیوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس