کد خبر 1492707
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه محرومیت

۸ ستاره پرسپولیس اگر بازی با هوادار کارت زرد بگیرند فینال احتمالی که شاید دربی بزرگ پایتخت باشد را از دست خواهند داد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در بازی با ون پارس اصفهان اخطاری نداشت. سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند و میلاد سرلک در بازی با سپاهان جریمه شدند و عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز در نیمه دوم بازی گل‌گهر از وحید کاظمی کارت گرفتند تا سرخ‌ها در جام حذفی ۸ بازیکن یک اخطاره داشته باشند.

از آنجایی که طبق قانون جام حذفی بازیکنان با دو اخطار محروم می‌شوند هر کدام از این نفرات در بازی با هوادار کارت زرد بگیرند فینال احتمالی که شاید دربی بزرگ پایتخت باشد را از دست خواهند داد. پرسپولیسی‌ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر این شرایط بحرانی را خیلی خوب مدیریت کردند و باید دید از این بازی حذفی هم به سلامت عبور خواهند کرد یا نه.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    4 1
    از عجایب روزگار اینه که چندین ساله که پرسپولیسی ها بدون محروم به دربی میرسن و تو هر دربی هم تقریبا یه پنالتی استقلال گرفته نمیشه! البته عجایب کم نداریم، پنالتی بیرون محوطه، 7 بازی 7 برد ، پنالتی بی دلیل همین جور یهویی، گل با دست، تغییر میزبانی و ...، خلاصه جام رو همون اول فصل بدید خیال همه راحت بشه!
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    5 0
    عزیزان پرسپولیسی هیچ نگرانی نداشته باشید همه عوامل از فدراسیون تا کمیته داوران و خود وزارت و سایر عوامل هوای ما را دارند و اجازه محرومیت بازیکنان ما را نمی دهند و انشااله با قدرت کامل و تمام نفرات در بازی ها حاضر خواهیم بود
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 3
      پس اون پول های چند صد میلیاری که چپ وراست میریزن برای استقلال برای کم شدن سوزشان بود
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    4 1
    دیگه تابلو شده چند ساله که پرسپولیس بدون محروم به دربی میرسه!
  • لنگی داغ قهرمانی آسیا بر دل مانده IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 1
    آره تو سیرک برتر هم این طوری بود اما داوران با هماهنگی مسؤلین مدیریت کردن
  • حامد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    3 0
    مطمئن باشید که هیچکدام کارت زرد و قرمز نخواهند گرفت و مثل بازی ماقبل دربی،در لیگ برتر در مقابل مس رفسنحان هیچکدام کارت که نگرفتند هیچ یه پنالتی مفت و باد آورده که خطای پشت ۱۸ بود رو کمیته داوران و شخص رئیس این کمیته افشاریان به این تیم تقدیم کردند!!!!!!!
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    3 0
    آقا اونقدر هیجان ایجاد نکنید قبل از دربی در لیگ هم ۹پرسپولیسی در آستانه محرومیت بودن اما با عنایت ویژه افشاریان در چیدمان داورانی چون برادران حیدری نه تنها خطری تیم سگلی را تهدید نکرد که حتی دربی و جام را به سلامتی فتح کردند
  • سارا IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    ما استقلالی ها مهاجم داریم پرسپولیس را سوراخ سوراخ می کنیم. ما استقلالی ها هوادار گل گهر المونیوم تراکتور استقلال خوزستان فولاد خوزستان را داریم سال بعد قهرمان می شویم. ما استقلالی ها دو ستاره آسیایی داریم. فوتبال داخلی برای ما استقلالی ها مهم نیست زیرا دو ستاره آسیایی داریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس