کد خبر 1492674
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
محرومیت چند ماهه در انتظار مربی پرسپولیسی!

یکی از دیدارهای هفته پایانی لیگ یک نیمه تمام ماند. بازی پارس جنوبی جم با شهرداری آستارا که با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان در جریان بود.

به گزارش مشرق، در مصاف پارس جنوبی جم – شهرداری آستارا اتفاق عجیب و جنجالی اما در دقیقه ۷۸ رخ داد. جایی که داور وسط یک ضربه پنالتی به سود پارس جنوبی اعلام کرد. اعضای تیم شهرداری آستارا اعتراض شدیدی به تصمیم داور وسط داشتند و در نهایت محسن بنگر، سرمربی این تیم، اجازه ورود بازیکنانش به زمین را نداد! بنگر تیم خود را از زمین بیرون کشید و به اخطارهای داور وسط مبنی بر حضور در زمین هم پاسخ مثبت نداد. در نهایت داور وسط توپ را برداشت و زمین را ترک کرد. اعضای تیم آستارا نیز هنگام خروج تیم داوری از زمین به نشانه اعتراض برای آنها دست زدند و سپس به رختکن رفتند. به هنگام این اتفاق بازی دو بر یک به سود تیم شهرداری آستارا بود.

نتیجه این بازی بدون شک ۳-۰ به سود تیم پارس جنوبی جم اعلام خواهد شد اما محرومیت سنگینی هم برای محسن بنگر در نظر گرفته خواهد شد. به این خاطر که اگر کمیته انضباطی برخورد قاطعی با محسن بنگر نداشته باشد، تیم بیرون کشیدن در فوتبال باب خواهد شد. این رفتار کمتر در فوتبال حرفه ای رخ می دهد. جریمه تیم شهرداری آستارا تنها بیرون آمدن از زمین نبود. بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری آستارا هنگامی که داور زمین بازی را ترک می کرد با دست زدن برای داوران، آنها را تمسخر کردند!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس