واکنش مسوول کمیته استیناف به صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس: امسال چیزهایی می‌بینم که با هم همخوانی ندارند

مسوول کمیته استیناف مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص روند معرفی تیم‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد.

به گزارش مشرق، داریوش مصطفوی در خصوص اینکه از شب گذشته اعلام شده دریافت مجوز حرفه‌ای برخی باشگاه‌ها به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده، اظهار داشت: من باید مستند صحبت کنم. طبق برنامه، کمیته بدوی در تاریخ مشخصی رسیدگی می‌کند و بعد از آن کمیته استیناف کارش را شروع خواهد کرد.

مسوول کمیته استیناف صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، در مورد اینکه تصور بر این بوده که معرفی تیم‌ها به AFC باید از طریق این کمیته انجام شود،گفت: من 5-4 سال در این کمیته هستم و تا سال گذشته هم همینطور بود که تمام آرا در کمیته استیناف بررسی و با امضای رئیس کمیته استیناف به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. نه من، هرکسی که مسئولیت این کمیته را بر عهده دارد. امسال چیزهایی می‌بینم که با هم همخوانی ندارند.

وی در خصوص اینکه از شب گذشته اعلام شده کمیته بدوی به AFC دریافت مجوز حرفه‌ای چند باشگاه مانند پرسپولیس را اعلام کرده و در حالیکه آرا هنوز در کمیته استیناف بررسی نشده، این اخبار باعث سردرگمی اهالی فوتبال شده است، عنوان کرد: این را باید از رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سوال کنید. با اینحال در اولین جلسه‌ای که برگزار شود همه این مسائل را بررسی می‌کنم. چه کسی دریافت مجوز حرفه‌ای پرسپولیس را اعلام کرده است؟

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس هم مجوز حرفه‌ای گرفت

مصطفوی در مورد اینکه گفته می‌شود این موضوع از طریق هدایت ممبینی به اطلاع باشگاه پرسپولیس رسیده، اظهار داشت: نمی‌دانم. باید جلسات آغاز شوند. فکر می‌کنم شنبه یا یکشنبه این کار انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از اعتراض برخی باشگاه‌ها به رای کمیته بدوی اطلاعی دارد، گفت: این موضوع به دبیرخانه می‌آید و به اطلاع کمیته استیناف می‌رسد. طبق روال قبلی کمیته استیناف باید تیم‌ها را به AFC معرفی کند. تا سال گذشته که اینطور بود.

مسوول کمیته استیناف در خصوص اینکه آیا در مورد تغییر رویه احتمالی به او اطلاعی داده شده، عنوان کرد: نه اطلاع خاصی ندارم. به هرحال می‌گویید دبیرکل فدراسیون اعلام کرده است. این موضوع باید در موقع خودش بررسی شود. شاید تفکیک کرده‌اند پرونده باشگاه‌هایی که اعتراض می‌کنند به استیناف بیاید. وقتی رای به نفع شما باشد که اعتراض نمی‌کنید.

مصطفوی در مورد اینکه تصمیم گیری نهایی در مورد هر 16 تیم باید در کمیته استیناف انجام شود، گفت: این رویه تا سال گذشته بوده، در واقع هر دو کمیته باید با هم به نتیجه برسند. در کل باید ببینم چه اتفاقی افتاده و آیا کاری بر خلاف مقررات AFC انجام شده؟ باید ببینیم اساسنامه AFC چه می‌گوید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کیسه کش بدبختن IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 1
    پماد سوختگی با علامت ال کثیر در بازار موجود است استفاده نمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس