فوت ۳ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته/ شناسایی ۲۸ بیمار جدید کووید۱۹

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جان باختن سه بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که در این مدت ۲۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت (وبدا)، تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۹۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۸۷۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۶۵۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۲۲ دُز رسید همچنین از دیروز تا امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۱۱ هزار و ۵۹ نفر رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته، سه نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۲۷ رسید.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۶ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۸۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستان در وضعیت قرمز نیست، هفت شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۶ شهر در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    مشرق جان تو دیگه مثل جراید و سایت های اصلاح طلبان نباش خودت هم میدونی که کرونایی در کار نیست کرونا فریبی بیش نبود
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    بنده بعنوان یک شهروند آگاه به کرونا و واکسیناسیون خواهش دارم اونایی که 3دوز زدند هرچه زودتر حجامت کنند یک دوز و دودوزی ها هم بهتر است حجامت کنند جمعیت گیلان و مازندران و البرز به نقل از وزیر کشور بشدت کاهش یافته است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس