پولادگر: مشخص بود ورزشگاه وطنی ظرفیت میزبانی را نداشت/ خبر حذف پرسپولیس را نشنیده‌ام

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش از شرایط میزبانی ورزشگاه شهید وطنی در دیدار نساجی و پرسپولیس، انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در حاشیه دیدار نساجی و پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره وضعیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر که شرایط میزبانی این بازی را ندارد، گفت:مسئولان استان باید در این باره جواب بدهند و طبیعی بود که این ورزشگاه با این ظرفیت پاسخگوی میزبانی این بازی بزرگ نبود.

پولادگر درباره پیشنهاداتی که برای برگزاری این دیدار در شهرهای دیگر مانند مشهد وجود داشت، اظهار داشت:پیشنهاداتی بود اما طبیعی بود که یکی از ویژگی‌های لیگ این است که تیم‌ها از امتیاز میزبانی استفاده کنند و مردم این شهر بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کنند، نمی‌خواهیم این امتیاز را از تیم‌ها بگیریم، امیدوارم در سال‌های پیش رو استادیومی که در شان این مردم و شهر هست،ساخته شود.

وی در واکنش به خبرهایی درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان به دلیل مالکیت مشترک به گوش می‌رسد، خاطرنشان کرد: من این خبر را نشنیدم، کمیته مربوطه در فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد و چنین چیزی به من گفته نشده است.

پولادگر درباره برگزاری مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: به مجمع تنفس داده شد و در نیمه خرداد برگزار می‌شود و قطعا تغییراتی در هیئت مدیره داده می‌شود و ترمیم صورت می‌گیرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره دستور این جلسه، تصریح کرد: دستور جلسه مجمع فوق العاده ترمیم هیئت مدیره است و قرار بر صدرصد تغییر نیست و مدیرانی که به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل مسئولیت داشتند باید پاسخگوی دوره مدیریت‌شان باشد.این دلیل بر این نیست که همه اعضا تغییر کنند و قصد ترمیم هیئت مدیره است تا با توجه به شرایط حضور در دو باشگاه در بورس و الزمات کنفدراسیون فوتبال آسیا از افرادی که توانمند هستند در حوزه‌های مختلف مانند اقتصادی، حقوقی و فنی استفاده شود و این دو باشگاه تقویت شوند.

وی در پاسخ به سوالی درباره نامه وزیر ورزش به وزیر اقتصاد برای حل کردن مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: مشکلی برای مالکیت دو باشگاه نیست و از نامه وزیر مطلع نیستم.

پولادگر درباره اینکه آیا برای مدیران متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است، گفت: درباره اینکه برای مدیران پرونده درست شده است، اطلاعی ندارم.

پولادگر در ادامه در پاسخ به سوالی که آیا ساخت ورزشگاه جدید در قائمشهر در دستور کار دولت است، گفت: از ساخت ورزشگاه جدید اطلاع ندارم، با توجه به این همه علاقه‌مند باید ورزشگاهی با گنجایش بیشتری که پاسخگوی این مردم باشد، ساخته شود.

معان وزیر ورزش درباره آخرین سرنوشت معرفی سرمربی تیم امید، اظهار داشت: سرمربی تیم امید انتخاب شده است و فدراسیون اعلام می‌کند.

وی درباره اینکه برنامه‌ وزارت ورزش برای حمایت از نساجی برای حضور در لیگ قهرمانان دارد، تصریح کرد: وظیفه باشگاه است که استانداردهای لازم را کسب کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اگر تیم سوگلی وزارت ورزش را حذف کنند که باباحمیدشون تو را خانه نشین خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس