کد خبر 1490474
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
پرسپولیس به دنبال پوکر در جدال با سپاهان؛ زخم عمیق سرخ‌ها به طلایی‌پوشان عمیق‌تر می‌شود؟

پرسپولیس با قهرمانی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند زخم عمیق خود به سپاهانی‌ها را عمیق‌تر کند.

به گزارش مشرق، هفته پایانی بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر، پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی جدال خواهند داشت. تا به اینجا فصل پرسپولیس با ۶۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سپاهان با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار گرفته است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می‌روند و شاگردان ژوزه مورایس نیز در کرمان باید در مقابل مس‌کرمان قرار بگیرند.

این چهارمین بار در ادوار لیگ خواهد بود که در هفته پایانی تنها تیم‌های پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر جدال خواهند داشت. در ۳ دوره قبلی پرسپولیس موفق شده بود در این جدال به برتری دست پیدا کند و مقام قهرمانی را بدست بیاورد.

لیگ هفتم؛ شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۷، ساعت ۱۵:۰۰ / ورزشگاه آزادی

پرسپولیس و سپاهان در حالی در هفته سی‌چهارم لیگ هفتم در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان افشین قطبی با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به شاگردان ویرا در رتبه دوم جدول قرار داشتند اما در نهایت این دیدار جذاب و تماشایی با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

ابتدا محسن خلیلی در دقیقه ۱۷ پرسپولیس را جلو انداخت و سپس در دقیقه ۳۰ احسان حاج‌صفی گل تساوی را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و سپهر حیدری در دقیقه ۹۷ موفق شد گل برتری و قهرمانی پرسپولیس را به ثمر برساند تا پرسپولیس در اولین جدال مستقیم با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی به برتری دست پیدا کند.

لیگ هجدهم؛ پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۲۱:۳۰ / ورزشگاه تختی جم

پرسپولیس با اختلاف ۳ امتیاز بالاتر از سپاهان در صدر جدول قرار داشت و تنها با یک تساوی می‌توانست قهرمانی خود را قطعی کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در هفته پایانی با تک دقیقه نود مهدی ترابی پارس جنوبی جم را مغلوب کند تا برتری شاگردان امیرقلعه‌نویی در مقابل استقلال خوزستان بی‌تاثیر شود.

بیشتر بخوانید:

برنامه سازمان لیگ برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس یا سپاهان

پرسپولیس با ۶۱ امتیاز بالاتر از سپاهان ۵۸ امتیازی به قهرمانی دست پیدا کرد تا در دومین جدال مستقیم با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی نیز به برتری دست پیدا کند.

لیگ بیستم؛ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ساعت ۱۸ / ورزشگاه آزادی

پرسپولیس در لیگ بیستم با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار داشت. شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند در هفته پایانی با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را مغلوب کنند تا برتری شاگردان محرم نویدکیا در مقابل استقلال تهران سودی برای سپاهانی‌ها نداشته باشد.

پرسپولیس با ۶۷ امتیاز بالاتر از سپاهان ۶۵ امتیازی به قهرمانی دست پیدا کرد تا در سومین جدال مستقیم با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی موفق عمل کند.

حالا به ایستگاه پایانی لیگ بیست و دوم رسیدیم و این جدال مستقیم بین دو رقیب قرمز و زرد برای بار چهارم تکرار شده است و طرفداران فوتبال باید تا پنج‌شنبه منتظر بمانند و ببینند چه تیمی می‌تواند قهرمانی را به دست بیاورد. هواداران فوتبال در ایران می‌خواهند ببینند آیا پرسپولیس می‌تواند در جدال مستقیم برای قهرمانی با سپاهان پوکر کند یا سپاهان به این برتری پرسپولیس خاتمه خواهد داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    2 1
    پرسپولیس با نا داوری‌های سفارشی قهرمان میشه پس بدرد عمه اش میخوره.
  • CN ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    سپاهان اینبار خودش و با دستان خودش جام را تقدیم پرسپولیس کرد، مگر بازی سپاهان با ملوان را فراموش کردید که بعد از گل اول چطور بازی را وا دادند، اصلا آدم شک می‌کنه نکنه سیاست در فوتبال تعریف شده باشد.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    10 5
    امیدمان خداوتلاش جدی گلمحمدیست باچنگ ودندان بجنگید
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    زخم عمیق؟ تمام سیستم نظام، دولت، مجلس و ... پشت این تیم بودند که اول بشه . اینا ارزنی هم ارزش نداره
  • حمید IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    7 9
    اگر سپاهان یک امتیازم از پرسپولیس بالاتر میبود بازم سپاهان هیچ شانسی در مقابل پرسپولیس نداشت،این در سالهای گذشته ثابت شده که وقتی کسانی بخوان تیم خاصی قهرمان بشه حتما حتما میشه،یار دوازدهم یعنی کمیته داروران بدرد همچین زمانی میخوره
    • جواد IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 0
      توهم توطئه یعنی این....برو مغزتو اب بکش
    • سارا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 0
      لطفاً پرت و پلا نگین. هنوز پرونده‌ی آب های آلوده‌ و غش کردن داور طرف سپاهان بازه.
    • ... IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 0
      لیگ کثیف
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 0
      این سالها تنها یک بار تیم مورد علاقه آقایان قهرمان شده اون هم پارسال بود که با چنگ و دندان همه شرایط رو برای تیم خاص فراهم کردن
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      7 3
      این سالها تنها یک بار تیم مورد علاقه آقایان قهرمان شده اون هم پارسال بود که با چنگ و دندان همه شرایط رو برای تیم خاص فراهم کردن
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      3 2
      این سالها تنها یک بار تیم مورد علاقه آقایان قهرمان شده اون هم پارسال بود که با چنگ و دندان همه شرایط رو برای تیم خاص فراهم کردن
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 0
      من با حرفهای شما مخالفم، وضعیت پرسپولیس از زمانی خوب شد که برانکو اومد به پرسپولیس و کل تیم رو متحول کرد، از اون زمان به بعد پرسپولیس افتاده رو دور موفقیت، بنظرم این بهونه های مدیران دیگر تیم ها هستش برا فرار از پاسخگویی.
  • اسی1 IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    کیسه کشا و طرفداری شله زرد چون نمیتونن ببر ن و نتیجه بگیرن ، بهانه میارن. به قول معروف: رقاص نمی تونه برقصه ، میگه زمین کجه!!
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    4 7
    تقریبا بر همه روشنه که سیستم بر پروا تلاش می کنه پرسپولیس قهرمان بشه ... چراش رو نمیدونم ولی تکرارش را سالهاست دارم میبینم و میشنوم
    • حمید IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      0 0
      درود بر شما،ولی حیف گوش شنوا و چشم بینای نیست که این حقایقو ببینن، فقط یه تیم هستش که هر شهرستانی بره بازی کنه بطرفش سنگ پرتاب میشه،چند ساله همه ملت فهمیدن که هیچ تیمی جز پرسپولیس حق نداره قهرمان بش
  • هادی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    2 0
    سپاهان و تیم تاج در فدراسیون هرکاری کردند تا سپاهان رو به یه مقامی برسونن ولی زهی خیال باطل که ارتش مردمی پرسپولیس در مقابل باند مافیای سپااان کم بیاره
  • آرش IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    3 3
    خدایا سپاهان جای استقلال رو در رقابت با پرسپولیس بزرگ گرفته
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 0
      استقلال هم ۱۶-۱۷ ساله جای پاس رو در رقابت با پرسپولیس بزرگ گرفته 👍
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    خدایی من پرسپولیسی هستم تاقبل دیدارباملوان همه می گفتندسپاهان قهرمانی کی لقدبه بخت خودزدباشگاه کادرفنی وبازیکنهاوتیترروزنامه صدرای سپاهان بخوانیدوبعدمساوی باملوان بازسپاهان اشتباه خودراتکرارکردچون ظرفیت نداشت.خدایی اکرنویدکیاهم بودچون ظرفیت باشگاه پایینی هرگزموفق نمیشوندمن پرسپولیسی بیام تعریف کنم ازسپاهان تیتریک صدرامیشوم این پسره بزبچه ازکی اجازه پرسیدمصاحبه کردمکرفیلسوفی یادعاکن.مشکلاتی دراین باشگاه هست اکرحل نشی هرگزرنگ قهرمانی روبه خودنخواهددیدمنی پرسپولیسی گفتم سپاهان قهرمانی ولی یک سری کارهاانجام دادندوخداوندتنبیه یشان کردبازهم دارندهمان کاررامی کنند
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    اخرین ضربه را محکمتر بزن پرسپولیس
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    وقتی از سازمان لیگ پا میشن میرن قائم شهر و میگن جایگاه تازه ساخت هم بدیم پیروزی ، حتما یه چیزی هست دیگه حالا مدیر عامل نساجی عصبانی شد نذاشت قانون برا همه تیمها یکی باید باشه
  • bhm IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    به امید خدا و کمک داورا بازم مثل همیشه پرسپولیس قهرمان می شه
  • کیان IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    ارتش سرخ انشالله فردا قهرمانی را جشن می گیریم به حق قرآن بچه ها دارند مزد زحمات شونو میگرند هر کس هر چی میگه بزار بگن خوش باشین ارتش سرخ 🚩🚩🚩🚩🚩🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️
  • حمید IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    جبهه نیروهای مردمی پاک و اصیل ایران آریایی رشوه دادن باشگاه شله زرد اصفهان به مدیر عامل استقلالی نساجی مازندران را محکوم می نماید و خواستار سه بر صفر شدن بازی پرسپولیس نساجی است.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    حکومت لنگی و لنگ حکومتی فعلا با هر شارلاتان بازی میتازونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس