کد خبر 1490302
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
ادعای عجیب مربی استقلالی؛ صد در صد تبانی وجود دارد!

در هفته‌های اخیر به خاطر ثبت نتایج پر گل در بازی‌های لیگ برتر شائبه تبانی به وجود آمد.

به گزارش مشرق، بحث تبانی در بازی‌های لیگ برتر در هفته‌های اخیر آنقدر داغ شد که در یکی از برنامه‌ها میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر یکی از بازیکنان را به روی خط آورد تا در برابر اتهامات وارده از خود دفاع کند و در ادامه سعی کرد تا از بازیکنانی که به آنها اتهام تبانی زده می شود، دفاع کند.

در این بین ادعای مهدی پاشازاده بازیکن اسبق استقلال که در سال‌های اخیر در تیم‌های متعددی مربیگری کرده در نوع خود جالب است.

او در پاسخ به این سوال که آیا در فوتبال ایران تبانی وجود دارد؟ اینطور گفت: «صد درصد تبانی در فوتبال وجود دارد اما باید مدرک داشته باشیم و اثبات کنیم. وقتی فلان مربی را چند سال پیش محروم کردیم و به یک سال و یک ساعت نکشیده محرومیتش برداشته می‌شود و فردا صبح با تیم قرارداد می‌بندد، شائبه به وجود می‌آورد.»

این در حالی است که در هفته‌های اخیر بیشتر بازی‌های حساس لیگ برتر با حضور ناظر انضباطی برگزار شد و هیچ گزارشی مبنی بر تبانی در بازی‌های لیگ برتر به فدراسیون فوتبال گزارش نشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    احسنت درست مثل بازی با هوادار
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    شماها خودتون هم با تبانی متولد شده اید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    2 2
    احسنت مثل بازی با هوادار که ۶ تای شد
  • Omid IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    احسنت بازی با هوادار تبانی شد شله زرد داور بازی با پیکان را خریده بود. سه پنالتی پرسپولیس در دربی گرفته نشد و اگر گرفته می شد پرسپوایس چهار صفر برنده می شد و شب غمناکی برای استقلالی ها اتفاق می افتاد. گیتارزنتون پرسپولیسی ها را مسخره می کرده است و دانشگر رقص از پشت داشته است و به پرسپولیسی ها همیشه بی احترامی کرده است. اما بیرانوند معذرت خواهی کرد . اول استقلالی ها حرکت زشت شروع کرده بودند در دربی حذفی انتقام سه پنالتی مان را خواهیم گرفت دو پنالتی روی عبدی و یک پنالتی روی پورعلی گنجی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس