مستند ایرنا از خودکشی به سبک بدنسازی؛ ورزشکارانی که دیگر بیدار نمی‌‍شوند

استفاده از داروهای غیرمجاز در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص بدنسازی، باعث شده تا سلامتی ورزشکاران بشدت به خطر بیفتد.

به گزارش مشرق،‌ ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف در حال کسب افتخارات گوناگونی هستند اما برخی از آن‌ها برای رسیدن به اهداف بزرگ، صبر کمی دارند و در فکر تغییر یک شبه هستند. همین مسئله باعث شده که ورزشکاران، مخصوصا در رشته پرورش اندام و بادی‌بیلدینگ به فکر استفاده از داروها و مکمل‌های شیمیایی غیر فیزیولوژیکی باشند.

این مکمل‌ها باعث تغییر زیاد در زمان کم می‌شود اما عوارض آن‌ها آنقدر زیاد است که معمولا مرگ‌های ناگهانی را در پی خواهد داشت.

در پی رونق بازار داروهای کشنده بدنسازی برای رفع این مشکل و مطلع‌سازی مردم از خطرات این داروها به سراغ ساخت مستندی رفتیم و در آن از عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام، دکتر مجتبی سالاری‌فر متخصص قلب و فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و اکبر خزایی داور بین‌المللی ایران در رشته پرورش اندام و تنها داور IFBBpro رفتیم تا در مورد این مسئله مهم بیشتر صحبت کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 1
    داداش من هم از این آتاشغالا مصرف کرد بعد تشنج کرد، و الان توهم زیاد میزنه ( مغزش آسیب دید دیگه ) روزی هم یه 10-15 تا قرص میخوره، چندین بار بستری شده کلی شوک و... زندگیش تقریبا نابود شده، کی پاسخگو هستش الان؟ این آشغالا رو جمع کنید نزارید آزادانه بفروشن به جوونا | به جوونا که نمیشه فهموند اینا ضرر دارن، کلشون باد داره، دوس دارن سریع هیکلی بشن و تو دید!؛ حداقل جلو فروشنده ها رو بگیرید برا حل این مشکل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس