کد خبر 1489381
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
ارزش طلای من در برابر ایثار شهدا ناچیز است

دارنده مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان گفت: ارزش مدال‌هایی که من و دیگر قهرمانان در عرصه‌های جهانی کسب می‌کنیم در برابر رشادت و ایثار شهدا ناچیز است.

به گزارش مشرق، در دیدار اخیر فردین و امیررضا معصومی با خانواده شهیدان یوسفی، امیررضا سه نشان طلای را در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان را به مادر این شهدا اهدا کرد. شهیدان قدرت‌الله، محمد و محمود در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به درجه شهادت نایل شدند.

امیررضا معصومی روز یکشنبه در خصوص دیدار با مادر سه شهید و تقدیم مدال‌های خود به خانم یوسفی گفت: من خواهرزاده شهید هستم. کار شهدا بسیار با ارزش‌تر از چند مدال طلای من است زیرا آنان با رشادت‌های خود از ایران و ارزش‌های اسلامی دفاع کردند. مادر شهیدان یوسفی از جمله چهره‌های شاخص در عرصه جهاد و ایثار است که رهبر معظم انقلاب نیز سرزده به خانه آنها رفتند. او همواره مورد تقدیر مسوولان و نهادهای انقلابی است.

وی این را هم گفت: سه مدال طلای رده سنی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان را به مادر ۳ شهید تقدیم کردم زیرا باور دارم که ارزش طلاهای من در برابر رشادت و ایثار شهدا ناچیز است. باید کارهای فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه گسترش پیدا کند.

معصومی در خصوص باخت در مسابقات قهرمانی آسیا نیز افزود: اگر یک ارزیابی کلی داشته باشیم تیم اعزامی نتیجه خوبی نگرفت و من نیز جزیی از این تیم بودم. البته نمی‌خواهم باخت برابر مونختور مغولستانی را توجیه کنم، من تا ثانیه‌های پایانی پیش بودم اما غافلگیر شدم. به دنبال جبران آن نتیجه هستم.

قهرمان ایران در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با اشاره به برگزاری جام تختی در اوایل خردادماه گفت: این مسابقات بخشی از چرخه انتخابی تیم ملی است و تلاش دارم از این مرحله نیز موفق بیرون بیایم. می‌خواهم نتایج ضعیف قزاقستان را در جام تختی جبران کنم تا نشان دهم که پدیده کشتی ایران هستم. در مسابقات جام تختی به رقیبان نگاه نخواهم کرد بلکه به دنبال موفقیت هستم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    خداوند ایشان را در راه شهدا ،ثابت قدم نگه دارد.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    احسنت درود خدا بر شما
  • من IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    جوانمردانه کشتی بگیر و به پیشکوتات احترام بگذار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس