کد خبر 1489261
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
هفته سی‌ودوم بوندسلیگا؛ بایرن مونیخ شالکه را ۶تایی کرد

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته سی‌ودوم بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانتس آرنا دست به آتش بازی زد و توانست مقابل شالکه به برتری پر گل ۶ بر صفر دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ در خان و در مهم‌ترین دیدار هفته سی‌ودوم بوندسلیگا به مصاف شالکه رفت و به پیروزی مقتدرانه دست یافت تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

بایرن بازی را هجومی آغاز و از همان دقیقه اول فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد. آنها در همان ۱۰ دقیقه اول چندبار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما موقعیت‌هایشان یکی پس از دیگری از بین رفت تا اینکه در دقیقه ۲۱ توماس مولر روی پاس لروی سانه موفق به باز کردن دروازه حریف شد. هشت دقیقه بعد جاشوا کیمیش از روی نقطه پنالتی برای دومین بار دروازه شالکه را باز کرد.

سرژ گنابری در دقیقه ۵۰ روی یک حرکت تیمی عالی توانست برای سومین بار توپ را به تور دروازه شالکه بچسباند. این بازیکن در دقیقه ۶۶ دبل و با یک ضربه فنی و زیبا شب باشکوه خودش و بایرن مونیخ را تکمیل کرد.

بعد از این گل مونیخی‌ها حملاتشان را از سر گرفتند تا اینکه در دقیقه ۸۰ ماتیس تل موفق شد پنجمین گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقایق پایانی باز هم بایرن مونیخ به گل دست یافت. نصیر مزراوی در دقیقه ۹۳ با پای چپ گلزنی کرد تا در یک شب به یاد ماندنی و باشکوه مونیخی‌ها در خانه جشن پیروزی بگیرند.

نتایج دیگر بازی‌های به شرح زیر است:

بوخوم (۳)- آگزبورگ(۲)

اینتراخت فرانکفورت (۳)-ماینتس (۰)

یونین برلین(۴)- فرایبورگ (۲)

ولسبورگ (۲)-هوفنهایم(۱)

از ساعت ۲۰ دورتموند جدی‌ترین رقیب بایرن مونیخ در خانه به مصاف مونشن گلادباخ می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    تیم شالکه زمان نازیها قهرمان بلامنازع آلمان بود . تیم محبوب پیشوا و حکومت نازی بود و شرایط و داوریها را برای قلع و قمع رقبا و قهرمانی شالکه محیا میکردن . جالبه : یه تیم هم تو ایران شده شالکه ی زمان نازیها . منتهی این تیم قرمز میپوشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس