به گزارش مشرق، حسین کازرونی در کانال تلگرامی خود نوشت:

هیچ کسی از فرمانده‌هان مقاومت در خانه‌اش ترور نشده، غیر از خلیل بهتینی و جهاد غنام و طارق عزالدین که در آغاز جنگ اخیر در حالی که شرایط جنگی نبود و در حال آماده شدن برای سفر به مصر برای مذاکرات بوده‌اند.

هم‌ حماس و هم جهاد اهل رعایت اصول امنیتی هستند، اما رژیم صهیونیستی با دستگاه‌های سایبری پیشرفته و دسترسی‌های متنوعی که به زیرساخت‌های سایبری جهانی و منطقه‌ای دارد، میتواند به هر هدفی در زمانی کم یا طولانی برسد.

هدف قرار گرفتن این افراد بستگی به شرایط سیاسی و امنیتی اطراف آنها دارد که خطرپذیری یا بازخورد اقدام علیه آن شخصیت سنجیده و تصمیم‌گیری می‌شود. بیانیه شدید الحن حزب الله و هشدار به اسرائیل مقابل ترور فرماندهان فلسطینی در لبنان از این جهت است که خطر تصمیم را برای اسراییل بالا ببرد.

بطور نمونه در جنگ سیف القدس رژیم صهیونیستی ۶ نفر از فرماندهان ارشد حماس در گردان‌های قسام را ترور کرد، در صورتی که آنها در تونل‌هایی در عمق ۳۰‌متری زمین بودند.

رژیم صهیونیستی در این روزها روی جهاد اسلامی تمرکز کرده تا ضربه اساسی به پیکر این گروه مهم از ارکان مقاومت فلسطین وارد کند. همه دستگاه‌های این رژیم فقط به دنبال ترور فرمانده‌هان جهاد اسلامی هستند، با این حال از تعداد زیاد فرماندهان جهاد اسلامی، ۶ فرمانده تاکنون ترور شده‌اند.

قابل ذکر است رژیم صهیونیستی برای ورود به این مجموعه ترور فرماندهان جهاد اسلامی، حداقل از ۳ ماه گذشته برای این جنگ خود را آماده و پهپادها (قطع نشدن صدای آنها در آسمان غزه) و زیرساخت‌های سایبری خود را ۲۴ ساعته در جمع‌آوری اطلاعات پیرامون فرماندهان مقاومت فلسطین بکار برده است.

ناگفته نماند در نبرد متقابل بین رژیم اشغالگر و فلسطینی‌ها، غیر از قدرت نظامی، امنیتی و سایبری؛ پول هنگفت در جذب جاسوسان نیز بکار گرفته می‌شود و در هر نبرد سرد و گرمی در جهان رکنی از ارکان جنگ‌ها محسوب می‌شود.

از دیگر نکات قابل توجه؛ ترور محمد الضیف در جنگ سیف القدس است که محل اختفای او شناسایی و مورد هجوم قرار گرفت. در آن عملیات محمد الضیف شدیدا مجروح شد و همه افراد خانواده‌ای که او در آن محل مخفی شده بود ( خانواده الکولک) غیر از سه نفر به شهادت رسیدند.

نکته مهم دیگر جغرافیای محدود نوار غزه که ۳۶۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و در این مساحت کوچک حداقل ۵ دستگاه اطلاعاتی و امنیتی اسرائیلی و جهانی بطور خاص با امکانات گوناگون مشغول رصد و عملیات‌های نفوذ و شناسایی هستند.

در پایان؛ علی رغم همه احتیاطات امنیتی که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی اجرا می‌شود، رژیم موقت اسراییل، دستی باز برای هرگونه ضربه‌زدن به آنها را دارد.

اما مجاهدت و شجاعتی که سالیان سال ادامه دارد، صهیونیست‌هایی که در فکر سرزمین نیل تا فرات بودند را در محاصره گروه‌های مقاومت فلسطینی و غیر فلسطینی درآورده‌اند که از هر روز، روز آزادی قدس و سرزمین‌های اشغالی را نزدیکتر می‌بینند.

بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    به نظرم الان فلسطین نیاز مبرم به افرادی همچون شهید خیری علقم داره که بره اونجا تار و پودش کنه و درس حسابی بهشون بده. ان شالله
  • ارشک IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    جنگ اخیر یعنی پایان کامل دوره نتانیابو. هر چند سگ هایی مانند لاپید و بنت نیز همین هستند. بهرحال دوره اش تمام شد.
  • رضا تورانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    اللهم احفظ جمیع مجاهدین فی سبیلک خاصتا فی ارض القدس الله انصر اللاسلام واهله واخذل الکفر واهله
  • NL ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    اسرائیل در منطقه خاورمیانه چشمان بسیار تیزی داره درست مثل تلسکوپ جیمز وب! هر کی موجودیت اسرائیل رو تهدید بکنه در امان نخواهد بود،دیر یا زود اسرائیل میاد به سراغش!
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    فلسطینی ها ایندفعه خیلی شهید دادند-درود بر حزب الله
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    اسقاطیل ما داریم می آییم بزمچه مزنه یه خرمشهر و بارش رگباری عماد
  • هاشم IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    لعنت خدا بر آمريكا و اسرائيل و شياطين عالم
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    در عاشورا دیدیم خون بندگان خدا بر شمشیر بندگان شیطان پیروز میشه. اینجا هم همین خواهد شد. خوش به سعادت شهدا
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    از مجاهد نخبه محمد الضیف خیلی خوشم میاد ولی خبر ندارم ایا هنوز زنده است یا نه؟ خدا حفظش کند و از شر جواسیس و شیاطین در امان بماند الهی آمین
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    مرگ بر صهیونیست کثیف
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    1 0
    خون بر شمشیر و قدرت زر و زور و تزویر پیروز است....
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    فلسطین مدافع امنیت کل جهان در قبال غده سرطانی اسرائیل ضد بشر است.
  • یوسف از همدان IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    تو سایت خودتا نوشته اید که پمپئو به ترامپ گفته سلیمانی عازم بیروت است تا از آنجا به دمشق و سپس به بغداد برود یعنی قبل از سفر سردار تمام اطلاعات دقیق را در خصوص برنامه ایشان داشته اند این ادعا نشانه چیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس