کد خبر 1488851
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
پیش‌بینی سرمربی تیم ملی والیبال از قهرمان لیگ برتر فوتبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که پرسپولیس شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال دارد.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران، به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه آزادی حضور دارد تا بازی تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر را از نزدیک تماشا کند. او معتقد از سرخ‌های پایتخت شانس اصلی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران هستند.

او گفت: من سال‌ها در تیم والیبال پرسپولیس بودم. استقلال را هم دوست دارم اما چون امروز بازی بسیار مهمی است و تمرین ما هم نیم ساعت پیش تمام شد، تصمیم گرفتم این بازی را از نزدیک تماشا کنم.

عطایی درباره تفاوت فوتبال و والیبال در جهان گفت: قطعا فوتبال ورزش متفاوتی در دنیاست. البته من فکر می‌کنم این اختلاف در ایران خیلی زیاد نیست و چون والیبال ما بین ۱۰ تیم برتر دنیاست، نگاه مردم به والیبال زیاد است و این دو رشته رقابت نزدیکی با هم دارند.

او درباره شرایط تیم ملی والیبال نیز گفت: اردوی خوبی داریم. از ۲۷ فروردین تمرینات را شروع کرده و همه کارها را انجام داده‌ایم. ۲۷ اردیبهشت هم به ترکیه می‌رویم تا دو بازی تدارکاتی انجام دهیم. پس از آن هم عازم لیگ ملت‌ها می‌شویم. البته یک بازی دوستانه قبل از لیگ ملت‌ها با فرانسه خواهیم داشت.

عطایی درباره کاهش محبوبیت والیبال نسبت به سال‌های قبل نیز گفت: قطعا الان هم اگر بازی تیم ملی والیبال در تهران باشد سالن پر می‌شود و فکر می‌کنم وقفه‌ای در روند تیم ملی اتفاق نیفتاده است. در سال قبل المپیک ما تیم ۱۲ جهان بودیم اما سال قبل هفتم جهان شدیم و روند رو به رشدی داریم. تعدادی از ستاره‌های ما بازنشست شده‌اند و برخی هم در تیم ملی بازی نمی‌کنند. فکر می‌کنم جوانان ما به والیبال ملی کمک می‌کنند.

او درباره پیش‌بینی خود از نتیجه بازی پرسپولیس - گل‌گهر و قهرمان لیگ برتر نیز گفت: نمی‌دانم بازی چند چند می‌شود ولی فکر کنم ۲ - ۱ پرسپولیس برنده شود. سخت است قهرمان را پیش بینی کنیم اما پرسپولیس شانس بیشتری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سجاد IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    لعنت بر داور شله زرد پیکان. لعنت بر تاج اصفهانی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس