کد خبر 1488762
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
بهادری جهرمی: خرید تضمینی گندم 50 درصد افزایش یافته است

سخنگوی دولت گفت: با استفاده از ظرفیت های فناورانه می توان مسائل و مشکلاتی که موجب کندی حرکت می‌شود برطرف و در زمینه رشد اقتصادی حرکت کرد.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ظهر امروز در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جوانان نخبه ایرانی در همه زمینه های بازاریابی، مالی، حسابداری، آموزشی، تکنولوژی، درمانی و فناوری‌های مختلف ورود کرده و راهکارهای جدیدتر، نوآورانه‌تر و بهتری را برای رسیدن به پاسخ سوالات پیدا کرده اند.

وی گفت: این نمایشگاه مملو از ایده ها و ظرفیت های جوانان نخبه ای است که می توانند پاسخ سوالات را برای بخش های دولتی و غیردولتی فراهم کرده و تسهیل‌گر، تسریع‌بخش و افزایش‌دهنده بهره‌وری فعالیت‌ها باشند.

سخنگوی دولت ادامه داد: نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس با حمایت بخش‌های دولتی تاسیس و راه اندازی شده و هدف آن، معرفی توان ها و ظرفیت های دانش بنیان ها برای شبکه کردن و اتصال دادن این فعالیت ها است.

بهادری جهرمی افزود: در مدت برپایی نمایشگاه اینوتکس، مسؤولان دولتی، وزرا و زیرمجموعه های آنها از این نمایشگاه بازدید داشتند تا از ظرفیت ها بهره برداری کنند همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مستمر برای شناسایی و معرفی و متصل کردن ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف پیگیری دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس محیط خوبی برای همه فعالان اقتصادی و مسؤولان دولتی برای شناخت ظرفیت های علمی جوانان و نخبگان است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های فناورانه می توان مسائل و مشکلاتی که موجب کندی حرکت می شود برطرف و در زمینه رشد اقتصادی حرکت کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه خیلی از آیین نامه های قانون جهش تولید دانش بنیان، پیش از مواعد قانونی تصویب شده و در فرآیند اجرا است، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در این خصوص موافقت مکتوب و رسمی خود را به مجلس اعلام کرد و از ۱۲ آیین نامه، ۱۰ مورد تصویب شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس