معاون قوه قضاییه: نقشه دشمنان در اغتشاشات اخیر برای جذب جوانان با درایت رهبری خنثی شد

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: نقشه شوم استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جذب جوانان در اغتشاشات اخیر با درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام صادق رحیمی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران افزود : در موضوع اغتشاشات سعی براین بود تا فاصله میان وقوع، صدور و اجرای حکم برای اغتشاشگران کوتاه شود و با اجرای چهار حکم شاهد بودیم که فتنه خوابید.

وی ادامه داد : در همان زمان رهبر معظم انقلاب اشارات و بیاناتی در خصوص اینکه برخی جوانان احساساتی شدند و به خیابان ها آمدند، داشتند که این فرمایشات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

معاون قضایی قوه قضاییه گفت : با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب، بزرگترین عفو عمومی اتفاق افتاد

که نتیجه آن را در ۲۲ بهمن سال گذشته مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: سفیر انگلیس در آستانه دهه فجر سال گذشته در کشورمان در نامه به وزیر خارجه اش اعلام کرده بود که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمی کنند اماتمام معادلات آنها برهم خورد چرا که همان افرادی که در خیابان ها و پشت بام‌ها فریاد سر می دادند اکنون ابراز ندامت کردند و به آغوش نظام بازگشتند.

رحیمی گفت : رییس قوه قضایی بدنبال کم کردن فاصله میان وقوع، صدور حکم و اجرا است.

معاون قضایی قوه قضاییه اظهار داشت : جنایت ها باعث ارعاب و اخلال در نظم جامعه می شود و مجازات کم وسریع اجرا شود اثرات رفع این چالش ها را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس