ولودین: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سیرکی واقعی خواهد بود

رئیس دومای روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در پشت محکومیت سلف خود است.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، رئیس دومای دولتی روسیه تلاش برای پیروزی مجدد «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در انتخابات بعدی این کشور را تنها هدف برگزاری کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ دانست.

«ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای دولتی روسیه روز پنجشنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در حال تبدیل شدن به یک سیرک است، سیرکی که هدف آن صرفاً حفظ جو بایدن، رئیس جمهور فعلی در قدرت است.

رئیس دومای روسیه در این پیام آورد که کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تنها با هدف حفظ قدرت در دستان بایدن انجام می شود. می توان به راحتی نشست و از تماشای این نمایش لذت برد.

ولودین تاکید کرد که این نمایش خطرناک در کشوری است که دارای سلاح‌های هسته‌ای است و مرکز اصلی انتشار ارز ذخیره جهانی به شمار می‌رود.

رئیس دومای روسیه اضافه کرد که تیم مشاوران سیاسی بایدن در صدور حکم محکومیت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پرونده تجاوز جنسی به «الیزابت ژان کارول» نویسنده آمریکایی در سال ۱۹۹۶ نقش داشتند.

به اعتقاد ولودین، هر چه اتهاماتی بیهوده بیشتری به رئیس جمهور سابق آمریکا زده شود، هواداران او با شور و شوق بیشتری متحد شده و از او حمایت می‌کنند.

هیئت منصفه دادگاه منهتن به این نتیجه رسیده‌اند که دونالد ترامپ در بهار ۱۹۹۶ «جین کارول» را مورد آزار و اذیت قرار داد، اما تجاوزی را که روزنامه‌نگار مدعی آن است را مرتکب نشده است.

شبکه خبری «الجزیره» شامگاه سه شنبه گزارش داد که دادگاه منهتن رئیس جمهور سابق آمریکا را موظف کرد به عنوان بخشی از حل و فصل این دعوی، دو میلیون دلار غرامت به کارول بپردازد و ۳ میلیون دلار دیگر برای غرامت به خاطر افترا به این روزنامه‌نگار پرداخت کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ali IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    درست -
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    بیا برو کمونیست دوزاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس