افشای افشاریان؛ داوران هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به روایت رئیس کمیته داوران

عضو هیئت رییسه و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال امشب در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «شب‌های فوتبالی» اظهار داشت: دو هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم اتفاقات خوبی برای داوری رقم بخورد.

وی افزود: هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران چند دیدار حساس و سرنوشت‌ساز را خواهد داشت. نفت آبادان با ذوب‌آهن در اصفهان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت، مسابقه‌ای که برای نفت آبادان حکم مرگ و زندگی را دارد و آنها برای بقا در جدول تلاش می‌کنند. اشکان خورشیدی این بازی را قضاوت خواهد کرد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اضافه کرد: مس کرمان و ملوان حساسیت خاص خودش را دارد و بیژن حیدری را برای این بازی اعزام خواهیم کرد.

افشاریان درباره بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان گفت: محمد حسین زاهدی‌فر از بوشهر با داوران بین‌المللی سوت خواهند زد. دو تیم تقابل مهمی را پیش رو دارند که داور با تجربه‌ای باید آن را سوت بزند.

وی افزود: جدال استقلال و مس رفسنجان را سید مهدی سیدعلی سوت خواهد زد. استقلال می‌خواهد در کورس بماند و مس رفسنجان نیز دنبال گرفتن سهیمه است. جدال سپاهان و پیکان را وحید کاظمی سوت خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس