کیفرخواست عوامل عملیات ناکام خرابکارانه در سمنان صادر شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: کیفرخواست عوامل اقدام ناکام علیه یکی از اماکن نظامی در مرکز این استان پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری آنان صادر شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمدجعفر عبداللهی با بیان اینکه حوزه حقوق عامه و موضوع‌های آن وسیع و حفظ و تأمین امنیت روانی از مطالبه‌های به حق مردم است که دستگاه قضائی استان سمنان به سادگی از کنار آن نمی‌گذرد، بیان داشت: معاندان وقتی اماکن نظامی و مهم را مورد تعرض قرار می‌دهند باید منتظر اقدام قانونی و فارغ از مماشات و اغماض نهادهای امنیتی، انتظامی و قضائی باشند.

وی افزود: وقتی از دستگاه قضائی استان به عنوان یکی از نهادهای امنیت آفرین سخن به میان می‌آید، نتیجه آن برخورد قانونی و عبرت آموز و بلکه بازدارنده خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: یادآور شد: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سال جاری دو نفر به یکی از اماکن نظامی شهر سمنان تعرض ناکام کرده و قصد اقدام خرابکارانه علیه امنیت را داشتند که با اقدام به موقع نیروهای خوش نام امنیتی قبل از هر اقدامی شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

عبداللهی اضافه کرد: متهمان در ابتدا به لحاظ عجز از تودیع تأمین مناسب کیفری روانه زندان شدند و در نهایت پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری، کیفرخواست آنان صادر و پرونده برای سیر مراحل قانونی رسیدگی به محاکم کیفری دو ارائه شد.

وی تصریح کرد: اخلال در امنیت جامعه با هر وصفی با رفتار قاطعانه و بدون تسامح دستگاه قضائی همراه است و به یقین مسامحه با متعرضان به امنیت مردم اتفاق نخواهد افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس