حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد

دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ، به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، اهانت و اتهام به مادر پیامبر اکرم (ص)، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش مشرق، در پی وصول گزارش‌های مکرر مردمی مبنی بر فعالیت یک مجموعه که مبادرت به انتشار تصاویر و لینک‌های مبتذل می‌کرد، در سال ۹۹ پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهر اراک تشکیل و افرادی در این رابطه شناسایی و به مراجع قضایی در تهران، اسلامشهر و رشت احضار می‌شوند.

با حضور این افراد در مرجع قضایی و انجام تحقیقات گسترده در مورد نوع فعالیت آن‌ها، مشخص می‌شود یکی از افراد احضار شده ارتباط کاملا ساختاری و هدفمندی با شبکه‌ای از افراد توهین‌کننده به مقدسات در فضای افکار عمومی و فضای مجازی دارد.

دستگیری یوسف مهرداد در اردبیل

در پی تحقیقات صورت گرفته، از فرد مورد اشاره و تجزیه و تحلیل داده‌های تجهیزات توقیف شده از یکی از متهمان، شخصی به نام یوسف مهرداد در شهرستان اردبیل شناسایی شده و مشخص می‌شود یوسف مهرداد مدیر و ایجادکننده یک گروه مجازی بسیار معروف در زمینه فعالیت‌های اسلام‌ستیزی و توهین‌های بیشرمانه به مقدسات دینی و اسلامی است.

یوسف مهرداد در گروهی که با هدف اسلام‌ستیزی، توهین به مقدسات و توهین به شخصیت پیامبر و ائمه اطهار ایجاد کرده بوده با دو شناسه متفاوت فعالیت می‌کرد که یکی از این حساب‌های کاربری با شماره موبایل ایران ایجاد شده بود و دیگری با شماره مجازی کشور فرانسه فعالیت می‌کرده است.

پس از شناسایی و بازداشت یوسف مهرداد، در تحقیقات فنی صورت گرفته از وی و امارات و اسناد بدست آمده از لوازم توقیف شده از او و همچنین اقاریر صریح متهم نزد مقام قضایی مشخص می‌شود نامبرده فعالیت گسترده‌ای دائر بر ترویج خداناباوری و توهین به مقدسات دینی و اسلامی داشته است.

یوسف مهرداد؛ ادمین و گرداننده اصلی ۱۵ گروه و کانال

در تحقیقات تکمیلی مشخص می‌شود، متهم یوسف مهرداد در گروه‌ها و کانال‌های متعدد با عناوین مختلف، اما اهداف یکسان در ترویج خداناباوری و توهین به مقدسات دینی فعالیت همه‌گیری داشته است.

در بررسی‌های فنی و دقیق صورت گرفته و آنچه در اکانت متهم مشخص شده است یوسف مهرداد حداقل در ۱۵ گروه و کانال ضد دین، ادمین و گرداننده اصلی بوده و به صورت گسترده در زمینه اسلام‌ستیزی، ترویج خداناباوری و توهین به مقدسات فعالیت می‌کرده است.

بازداشت فاضلی زارع

در ادامه تحقیق از گروه‌ها و کانال‌ها متعلق به یوسف مهرداد، مشخص می‌شود که او در اداره این گروه‌ها و کانال‌های اسلام‌ستیز و هتاک به مقدسات با فرد دیگری به نام صدرالله فاضلی زارع همکاری گسترده و تنگاتنگی داشته است.

با بازداشت فاضلی زارع و آغاز تحقیقات از وی مشخص می‌گردد یک اکانت معروف که سابقه گسترده‌ای در توهین به مقدسات و ترویج خداناباوری داشته روی گوشی همراه او فعال است و متهم پس از مواجه شدن با حقایق آشکار روی تلفن همراه خود تعلق اکانت موصوف به خود را می‌پذیرد.

انجام تحقیقات بیشتر از فاضلی زارع نشان می‌دهد که او نیز با یک شماره مجازی متعلق به فرانسه اقدام به ایجاد یک حساب کاربری کرده و فعالیت ضد دینی خود را آغاز کرده است.

مدیریت ۲۰ گروه و کانال هتاک به مقدسات و خداناباوری توسط فاضلی زارع

زارع نیز در مانند یوسف مهرداد اقدام به ایجاد حساب کاربری دیگری کرده بوده که با آن حساب کاربری نیز فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ترویج اسلام‌ستیزی و تبلیغ علیه دین اسلام و توهین به مقدسات و ائمه اطهار داشته است.

بررسی وسایل دیجیتال توقیفی از فاضلی زارع نیز حکایت از آن دارد که نامبرده در ایجاد و مدیریت چندین گروه و کانال دست داشته و اعضای گروه را هدایت می‌کرده است.

در تحقیقات به عمل آمده از فاضلی و بررسی وسایل الکترونیک وی اکانت معروف ترویج خداناباوری و هتاکی به ارزش‌‎های دینی، روی گوشی وی شناسایی می‌شود.

فاضلی زارع نیز همانند متهم دیگر مدیریت ۲۰ گروه و کانال ضد دین و هتاک را برعهده داشته و در آن‌ها فعالیت می‌کرده است.

اقرار صریح فاضلی زارع در دادگاه: قبول دارم توهین کردم

متهم فاضلی زارع در اقاریر صریح خود در دادگاه در پاسخ به این سوال که آیا به پیامبر اکرم (ص) توهین کرده‌اید یا خیر؟ صراحتا می‌گوید بله قبول دارم توهین کردم.

فعالیت‌های افراد مورد اشاره به حدی گسترده و آشکار بوده است که حتی خود آن‌ها اذعان می‌دارند که «شنیده بودیم برخی از علما حکم ارتداد صاحب اکانت‌هایی که ما با آن‌ها فعالیت می‌کردیم را داده‌اند».

تحقیقات گسترده فنی و قضایی در پرونده

تعلق اکانت‌ها به متهمان در دو مرجع قضایی، یعنی مرجع قضائی محل زندگی آنان و سپس دادسرای اراک اثبات می‌شود و مراجع تخصصی مانند پلیس فتا و نهادهای امنیتی نیز در گزارش‌های جداگانه انتصاب اکانت‌ها به افراد موصوف را به لحاظ فنی تایید می‌کنند.

با وجود تحقیقات گسترده صورت گرفته از متهمان در شعب بازپرسی شهرستان‌های محل دستگیری و تفهیم اتهام به آن‌ها افراد مجددا با حضور در مرجع قضایی شهرستان اراک مورد تحقیق قرار گرفته و به فعالیت‌های دین ستیز و هتاکانه علیه مقدسات نیز اقرار می‌کنند.

هنگامی که متهمان در جلسه دادگاه با مستندات استخراج شده از فعالیت‌های گسترده‌شان در گروه‌ها و کانال‌ها مواجه شده و مورد سوال قرار می‌گیرند ضمن اقرار به فعالیت‌های خود، نوع ارتباط با دیگر افراد را نیز به تفصیل شرح می‌دهند.

متهم فاضلی زارع در جلسه مورخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ به تعلق یکی از اکانت‌های ضد دین معروف به خود اذعان می‌نماید و در اظهارات خود می‌گوید: «مطالبی که در این جلسه نشان داده شد را من در گروه‌ها و کانال‌ها فرستادم».

قابل ذکر است توهین‌ها و مطالب درج شده در کانال‌ها و گروه‌های متهمان به جهت قبح شدید و رکیک بودن آن‌ها امکان درج در هیچ نوشته‌ای را نداشته تا جایی که در دادنامه منتشر شده از سوی دادگاه بدوی و هم دادنامه منتشر شده از سوی دیوان عالی کشور در این خصوص عنوان می‌شود «به جهت قبح شدید مطالب از درج آن‌ها در دادنامه خودداری می‌گردد».

در رای دیوان عالی کشور در این پرونده آمده است، پیام‌های موجود در حساب‌های متهمان با دقت مورد بررسی قرار گرفته که در آن‌ها به صراحت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص)، امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع)، حضرت فاطمه (س)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و به طور کلی به ائمه معصومین سلام الله علی‌ها اجمعین دشنام داده شده است.

هر دو متهم به افعال خود توجه کامل داشته‌اند

نوع فعل هر دو متهم و متن پیام‌های بارگذاری شده که در دفعات متعدد به وقوع پیوسته است دلالت بر قصد و اراده آن‌ها و توجه کامل به افعال خود داشته که حتی یکی از متهمین (یوسف مهرداد) پیش از دستگیری و زمانی که متوجه لو رفتن خود می‌شود با آگاهی کامل نسبت به حذف اکانت خود اقدام نموده که همین امر نیز موید اراده کامل متهم در نوع فعالیت خود بوده است.

قرآن سوزی یوسف مهرداد

همچنین در گوشی متهم یوسف مهرداد فیلم مستندی کشف شده که دلالت بر قرآن‌سوزی دارد و در اکانت وی نیز بازنشر عمومی داده شده است.

بررسی این کلیپ‌ها نیز دلالت بر انتساب این اقدام موهن به نامبرده دارد.

تشکیل پرونده شخصیت برای یوسف مهرداد

در مورد برخی ادعاهای صورت گرفته مبنی بر اینکه متهم در زمان وقوع جرم مسلوب الاختیار بوده است، دادگاه، پرونده شخصیت تشکیل داده و با اعزام متهم نزد مرجع پزشکی قانونی خواستار اظهار نظر کارشناسی در مورد وی شده است.

پزشکی قانونی با تشکیل پرونده شخصیت برای متهم یوسف مهرداد سلامت روحی و روانی وی را تایید کرده است.

چرا متهمان در اراک محاکمه شدند؟

در مورد برخی اظهارات صورت گرفته مبنی بر اینکه چرا متهمان با وجود دستگیری در یاسوج و اردبیل به دستگاه قضایی استان مرکزی تحویل داده و در آنجا محاکمه شده‌اند، دادگاه با استناد به رای وحدت رویه ۷۲۰ مورخ ۱، ۱۲، ۹۱ عنوان کرده که محل رویت، سالب به رسیدگی است و از آنجا که اقدامات مجرمانه هم از خط داخلی و هم از خط مجازی کشور فرانسه صورت گرفته است و نتیجه در محل‌های مختلف محقق شده که نیابت‌های متعدد ارسالی به مراجع قضایی ذیربط موید مطلب است، لذا محل شروع کننده، به تحقیق و رسیدگی صالح است و ذیل ماده ۳۱۰ مصوب قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲ برهمین امر دلالت دارد و همچنین نظریه مشورتی به شماره ۷.۹۳.۲۵۷۴ مورخ ۲۲، ۱۰، ۹۳ هم موید همین مطلب است.

انتصاب وکلای تعیینی از سوی متهمان

بر اساس این گزارش هر دو متهم در جریان رسیدگی به پرونده خود دارای وکیل تعیینی بوده و وکلای هر دو متهم در جریان کامل پرونده قرار داشته و از موکلین خود دفاع کرده‌اند.

پس از صدور رای دادگاه بدوی، وکلای تعیینی متهمان درخواست فرجام خواهی خود از رای دادگاه استان مرکزی را اعلام می‌دارند و نسبت به مجازات اعدام معترض می‌شوند.

دیوان عالی کشور با عنایت به محتویات پرونده، گزارش پلیس فتای استان مرکزی، اظهارات متهمین در مراحل مختلف تحقیقات مقدماتی و دفاعیات بلاوجه متهمان و مبانی استدلالی و مواد استنادی دادنامه و نظر به اینکه فرجام خواهان در لوایح تقدیمی خود دلیل یا دلایلی که موثر در نقض رای گردد ارائه ننموده‌اند، فرجام‌خواهی ایشان را غیر مدلل و غیر وارد تشخیص و مردود اعلام کرده و به استناد شق الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری رای دادگاه استان مرکزی را تایید و ابرام می‌نماید.

براساس رای صادره، صدرالله فاضلی زارعی، به اتهام سب‌النبی، ارتداد فطری، قذف مادر پیامبر اکرم (ص)، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن، توهین به مقدسات و انتشار تصاویر خصوصی دیگران بدون رضایت و یوسف مهرداد به اتهام سب النبی و توهین به مقدسات دینی و اسلامی به اعدام محکوم شدند.

نهایتا صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ این دو متهم به دار مجازات آویخته شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 231
  • در انتظار بررسی: 64
  • غیر قابل انتشار: 40
  • سید IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    الحمدللّه.
    • علي مشهدي IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      53 42
      الاسلام يعلوا و لا يعلي عليه ... اسلام برترين است و بالا تر از او نيست... چراغي را كه ايزد بر فروزد چو ابله پف كند ريشش بسوزد
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      60 33
      خدایا میلیاردها بار شکرت-ایشالله به زودی اعدام قبادلو
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      51 74
      خود پیامبر در زمان حیات بارها از مخالفانش توهین شنید و کسی را به این خاطر اعدام نکرد واقعا که
    • ناشناس JP ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      36 10
      اعدام قاتلان آرمان علی وردی چی ؟
    • حجت IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      16 15
      صدام هم اسلام شناس شده است!
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      25 19
      در زمان حیات ائمه از حق شخصی و خصوصی خودشون گذشتن این حکم مصداق مدعی العموم هست اسلام دین رافت هست درست ولی قرار نیست بشینیم و ببینیم که هر بی سر پایی به اعتقاداتمون توهین کنه
    • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      29 9
      انشالا به زودی اعدام قاتلان حمیدرضا الداغی ، آرمان علی وردی و فرید کرم پور
    • ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      1 0
      سلام ان شاءالله درسته
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    79 39
    کثافتای عوضی بدبخت. بدبخت ترین آدم کسیه که موقع فرار از یک جزیره در حال فروپاشی، سوار کشتی که شد به ناخدا فحش بده و باهاش درگیر بشه. تو از آخوندا بدت میاد از نظام بدت میاد چرا با خدا پیغمبر دشمنی میکنی بیشعور؟ زندگی ابدی خودت را به خاطر چی خراب میکنی جاهل؟ امثال این جانورای وحشی اگر هدایت پذیر نیستند باید نابود شوند
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      38 32
      90 درصد کسایی از اخوند بیزارند در واقع نعوذ بالله از خدا پیغمبر قران بیزارند از قوانین اجتماعی ان بیزارند دوست دارند هوای نفس و تمنیات دنیایی انها حاکم بر زمین خدا باشه لذا اخوند را بهانه کردند ان ده درصد مابقی هم کمی جاهل و نادانند و ادرس را اشتباه رفتند
    • مهدی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      22 19
      همه مثل شما ایمان قوی ندارند که وقتی قیمتها نجومی میشه وقتی بی تدبیری بیداد میکنه و هیچ روند ثابتی نیست و فقیر فقیرتر میشه مردم این پس رویها را از کی میبینه؟ از مملکت اسلامی و نهایت همه را به پای اسلام و دین محمد ص میگذاره کمی فکر کنید که چه بلایی سر اعتقاد مردم دارید میارید
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      2 5
      یه بار دیگه مطلبی رو که نوشتی با دقت بخون فکر نمیکنی بی ادبی ؟؟ اسلام ما به "ادب" هم خیلی سفارش کرده ها
  • هادی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    56 81
    این کارها اشتباهه. تو این دوره زمونه که بی دینی شده سکه رایج اینجور احکام اشتباهه. نهایتش باید حبس و تبعید می‌دادن. حالا ببین از این دوتا چه گالیله هایی بسازن. قرآن سوزی رو بیشتر تبلیغ کردید تا اینکه جلوشو بگیرید.
    • مجید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      37 28
      اشتباه مثبت دادم، قطعا حکمشون اعدام هست
    • اس اس GB ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      34 33
      خدا که خودش خالق همچین موجودات وحشی وکافری هست صریحا"فرموده اعدام ، تو میگی نباید اعدام میشدند!!
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      26 12
      خفه.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      16 32
      حکم دین یکیه .بی دینی اگر سکه رایج بود اینها الان حکومت ایران دستشون .میبینی که همه راضی اند از اعدامشان
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      6 8
      شماغصه نخور.اگه دوست داری مخالفت کنی،هروقت نوبت خودت شد،تلاش کن....
    • محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      8 4
      پس اگر قتل رایج بشه باید قاتل‌ها رو آزاد گذاشت!
    • حجت IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 4
      اسلام شناسی تقریباً رو به تورم است.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    46 29
    به به، خیلی هم عالی!! برین در درک اسفل السافلین با پهلوی و نیم پهلوی و زَم و بقیهٔ اراذل از نیمسوز ها لذت ببرین!!!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    33 36
    اینا همش بخاطر اینه که فضای مجازی عمدا" توسط آذری جهرمی و حسن انگلیسی در اختیار دشمن گذاشته شد. دشمن حتی Tik Tok رو تحمل نکرد ولی اینجا تلگرام صهیونیستی مبسوط الید بود. آذری جهرمی و حسن انگلیسی رو به جرم خیانت محاکمه و تیربارون کنین.گرچه جبران خسارات این 2 ملعون نمیشه. کاش خلخالی زنده بود. اون... داشت.(آها جیگر)
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      33 15
      گُل به دهانت خدا پدر و مادرتدرت رحمت کند با ائمه طاهرین محشور شوی ان شاءالله
    • شهروند IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      1 0
      درباره عاقبت خلخالی شنیدی که؟
  • پرهام IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    31 14
    الحمدالله
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    35 7
    پیامبر رحمت
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    29 24
    منتظر اجرای عدالت برای سلبریی والیبالیست که به دختر پیامبر توهین کرد و بقیه سلبریی ها هستیم راستی هنوز سایت عصر ایران علنی داره بیحجابی رو تو تبلیغ گردشگری شیراز تبلیغ میکنه و مسئولین هم در خواب ناز....
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    40 34
    از اقدامات عاجل و قاطع در مقابل معاندین و کسانیکه به اسلام و پیامبر و قران توهین می کنند حمایت می کنیم
    • DE ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      31 32
      انشالله نزدیکان خودت هم بی بیخود و بی‌جهت کشته میشن
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      19 6
      انگار از اعدام دوتا مثل خودت بد سوختی
    • حجت IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      10 9
      فامیل من خواست همچنین غلطی کند میگذاریم به قوه غذائیه کار بکشد.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      13 13
      کاربر ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸؛ خل و چل میزنی تو! الله مربوط به ما مسلمان هاست! انشاالله گفتنت دیگه چه زری بود زدی؟ خدا شما هتاکان رو لعنت کرده اینجا هم مجری داره، تو برو تو همون سگدونی آلمانت که قوم لواط کار را تبلیغ می کنید.
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      0 2
      سلام ان شاءالله اصله
  • مردم ساده IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    37 54
    ی نطر سنجی بکنید.کی موافق این کاره بخدا خوده شما مردم را از دین فراری دادین اینجا به اسم دین ملت به این روز انداختین ازاونوربچه هاتون تو‌ کشورها امریکا اروپا طوری دیگه رفتار میکنن.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      23 17
      حرف مفت کمتربزن اینها کافر هستند
    • قریشی بوکانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      17 31
      خوب یاد گرفتید کلمه رفراندوم و نظرسنجی رو که عنترنشنال و اون وهابی جنوبی استفراغ کردن توی دهنتون غرغره کنید ... قانون خدا رفراندوم نداره شماها چون دین و مسلک ندارید براتون قابل هضم نیست . کسیکه به فخر کائنات و اهل بیت و قرآن خدا اهانت کنه باید از دم تیغ بگذره
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      17 15
      با شعور تو هم شعورت مثل حسن فریدونه چرا تو آمریکا برای تیک تاک نظرسنجی نمی گذارند؟ خدا هر چی خره از رو زمین برداره ان شاءالله
    • سعید IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      34 16
      دین گریزی شما از ضعف ایمانه , وگرنه ما هم داریم با حقوق کارگری زندگی میکنیم و به مبانی دینمون پایبندیم.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      18 3
      نظرت چیه درباره دار و ندارت نظر سنجی بر قرار کنیم؟
    • رضا IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      18 7
      کاش کافر بودن اینها مرتد هستن منافق از کافر بدتره و مرتد از منافق بدتره
    • حجت IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      8 9
      رفراندوم فقط از نوع شهید نواب صفوی
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    31 12
    الله اکبر
  • خسته نباشید بهترین کارکردین حیف بود زود بمیرن باید IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    28 26
    حیف بود زود بمیرن باید با شکنجه جون میدادن
  • قریشی بوکانی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    35 21
    کاش این پرونده ها رو این قدر کش ندهند و بعد از تفهیم اتهام بلافاصله رسانه ای و حکم اجرا بشه
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    31 16
    دستتون درد نکنه ایشالله امیدنادان روهم به زودی بالای چوبه دارمیبینیم چون بدجوری دل محبین اهل بیت وپیامبرروبه درداورده
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      0 0
      اونقدر احمقی که نمیدونی امید دانا مزدور خودشونه!
  • اشکان اتشگاه IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    26 14
    ملعون ها
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    27 28
    به جهنم که اعدام شدند
    • ایرانی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 3
      امید بخدا
  • محمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    37 14
    هر غلطی میخواید انجام میدید،اخه بیشرف به قرآن چیکار داری
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    33 33
    الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم والعن اعدائهم واهلک عدوهم اجمعین
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    22 18
    اعوذباللّه از این سوء عاقبت... لاحول ولاقوةالا باللّه. آیا اینها مشکل مالی داشتند که این‌طوری کینه‌ایی شدند؟ آیا بی‌عدالتی دیدند یا در حقشون شده که این‌‍طوری علیه رسول اکرم صل الله علیه وآله بی حرمتی کردند؟ البته هیچ کدام از این‌ها دلیل بر ارتداد نمی‌شود. واقعا اعوذباللّه از این سوء عاقبت...
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    6 9
    اعوذباللّه از این سوء عاقبت... لاحول ولاقوةالا باللّه. آیا اینها مشکل مالی داشتند که این‌طوری کینه‌ایی شدند؟ آیا بی‌عدالتی دیدند یا در حقشون شده که این‌‍طوری علیه رسول اکرم صل الله علیه وآله بی حرمتی کردند؟ البته هیچ کدام از این‌ها دلیل بر ارتداد نمی‌شود. آخه بعضیا میگن بیچاره پول نداشته یا فلان جا بیعدالتی دیده... خدایا اعوذ بک از این وضعیتی که اینا برای خودشون درست کردند.. واقعا اعوذباللّه از این سوء عاقبت...
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    24 15
    دمتون گرم. توهین به این مقدسات واقعا قابل اغماض نیست و باید این بی شرف ها به اشد مجازات برسن.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    20 35
    دو تا جوون رو به خاطر چی اعدام کردن
    • اس اس GB ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      22 28
      اعدام نکردند بلکه سقط کردن. اعدام برای آدمایی است که جرمشان فی نفسه مربوط به دنیاست ومشکلشان با بنده های خداست نه خود خداوند قادرمتعال ورسول گرانقدر و کتاب مقدس وآسمانیش. اینها گردن کلفت بودند وبا خدا ورسولش درافتادند بنابراین همانند یزیدیان وفرعونیان سقط شدند
  • مهدی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    30 28
    دو تا نجس از صحنه گیتی حذف شدند خدا رو شکر و احسنت به اقتدار نظام اسلامی
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    33 26
    دم قاضی بااین حکمش گرم نوکرتم هرامری برای مبارزه باکفار باشه درخدمتم
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      26 16
      پاشو از سر منقل!
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 1
      سر منقل بودن بهتر از سر اینترنشنال و بی بی سی بودنه
  • امید IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    31 14
    حالا تازه اول ماجراست و در پیشگاه حق تقاص خواهند شد.طیق وعده الهی. خدا پناهمان بدهد از غضب پروردگار
  • لیدا IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    25 23
    حالا این دونفر با هتاکی ‌شخصیت خودشونو بی ارزش کردن ولی دیگه اخدام زیادی بود برا تنبیه🤔
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      20 17
      خاک بر سرت-میدونی چه توهینی به قران کردن؟بیشرفی
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    21 22
    اگه راست میگین دزدها و اختلاس گرا و مال مردم خورا رو اعدام کنید
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      18 20
      چشم سراغ تو و رفیقاتم میایم
    • رسول FI ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 5
      اینطوری نفرمائید
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      1 0
      اعدام کردن
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    17 15
    لااقل فیلم اعدام این دو تا بیشرف لقمه حروم رو نشون می دادید تا ماهم دلمون خنک بشه چرا همه کارتون تو پستو.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    اعدام اونا کار درستی نبوده اشتباه محض
    • بهادر IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      24 20
      خاک تو سر تو با این افکارت.
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      29 33
      حکم ارتداد بوده وکاملا صحیح میباشد
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      15 17
      جنابعالی و مخاطب 10:21 گویا قاضی هستین! قاضی‌هایی که مدل فکریِ محسن برهانی را دارن. حتی متن خبر را هم درست نخوندین و یا تجاهل کردین و از کنار اقرار صریح این دو معدوم گذشتین! این دو اقرار کردن که پیش از دستگیری، از اینکه حکم چنین جرمی چه چیزی (اعدام) هست، اطلاع داشتن. با وجود این اطلاعی که داشتن به کار رذیلانه‌شون ادامه دادن. لطفاً بیماری خودتونو درمان کنید و درخصوص موضوعی که ازش اطلاعی ندارین اظهار نظر نکنید.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 12
      نمیدونم چرا هرکسی میاد اینجا نظر مثلا کارشناسی میده؟
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      6 11
      باید این افراد اعدام میشدند و باید حکم خداوند را در همه امور اجرا کنید . چرا از دزدها می گذرید و قطع دست را انجام نمی دهید . مگر در زمان پیامبر مردم از فقر بچه های خود را نمی کشتند ؟ مگر آن زمان فقر وجود نداشته ؟ فقر همیشه وجود داشته و باید با دزد ها طبق حکم الهی برخورد کنید . دزد بیت المال را از ادارات اخراج میکنید درحالی که دزدها باید بدانند عقوبت سختی در انتظار انهاست . علت کافر شدن این افراد هم بد عمل کردن مسئولین در انجام مسئولیت خود است .
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      21 17
      بین ارتکاب یک عمل و ترویج ارتکاب یک عمل فرق هست، این رو بفهمید. مجازات سب به معصومین علیهم السلام در شرع مقدس تعیین شده، در مسائلی که علم ندارید، اظهار نظر نکنید.
    • محمدقزل IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      20 17
      کار خیلی درستی می باشد اتفاقا خیلی دیر اعدام کردن باید طرفدارانش هم محاکمه شوند
    • نیما IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      9 7
      مگه تو قاضی هستی؟ یا نکنه حزو علمایی هستی که رسوخ کردی در دین؟
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      9 13
      جواب کسانی که اینجا از داخل و خارج، هدفمند حمله کردند که چرا اعدام شدند (در حالیکه اگر کمترین مطالعه راجع به مجموعه اسلام، قرآن کریم و فرمایشات اهل بیت علیهم السلام داشتند اعتراضی نمی کردند البته اگر حقیقت طلب باشند) : برن عکس العمل رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلّم رو با کسایی که امروز اسلام می آوردن و فردا کافر میشدن و بدگویی از دین اسلام می کردند و کاملا حساب شده و با نقشه قبلی، سعی در تضعیف و نابودی ایمان و اعتقاد مردم داشتن رو ببینند. و ده ها و صد ها فرمایش اهل بیت علیهم السلام درباره این گروه افراد. انگار مسئله شخصی بوده که طرف میگه چرا اعدام کردی؟! حال اگر به خود اینا که معترض به حکم هستن (عموما) ، یه فحشی داده بشه شکم طرف رو سفره میکنن و باباش رو جلو چشمش میارن! اتفاقا فرقه های ضاله و خونریز نتیجه برداشت های شخصی از اسلامه، نه اون حقیقتی که منظور خدا و اهل بیت علیهم السلام بوده، یا فقط طرفدار جنبه ی رحمانی اسلام بودن و اسلام رو فقط در رحمانی بودنش می‌دیدن یا فقط طرفدار جنبه ی قوه ی قهریه به اسم اسلام بودن! (که البته خود این تقسيم بندی اسلام به رحمانی و غیره کاملا مغرضانه و هدف مند از طرف دشمنان اسلام و اهل بیت علیهم السلام بوده، مگه اسلام چیزی جز صلح و صفا و دوستی و رحمانیت هم داره که این تقسیم بندی ها رو مطرح می‌کنند؟ چرا که اجرای عدالت بر افراد جانی، قاتل و... و همچنین افراد مغرض کینه ورزی که موجب توهین به مقدسات و اعتقادات مردم و سستی و انحراف در باورها و ایمان مردم میشن که خود همین ایجاد انحرافات اعتقادی در مردم، سر چشمه هزاران قتل و تجاوز در آینده میشه، خشکاندن و نابودی ریشه این افکار ضاله، همه اینها چیزی جز رحمانیت خدا نیست، اتفاقا اگر عدالت بر تمامی این افراد جاری نشه، عین ظلمه و جامعه ای باقی نمیمونه که درش آسایش و آرامش برای مردم وجود داشته باشه!) کسانی که سبب انواع انحرافات اعتقادی در باورهای مردم میشن خود همین فرقه های ضاله و جنایت کار مانند بهائیت و وهابیت و... رو تولید میکنه! وهابیت و بهائیتی که انواع جنایت ها رو در حق مردم بی گناه انجام دادن! اتفاقا داعش هم از جمله فرقه های ضاله و منحرف خود ساخته غربی ست که افراد بازی خوردشون تو این قضیه برداشت های کاملا شخصی از اسلام داشتند! (هدایت مخصوص متقین است)
    • هادی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      15 4
      باهات موافقم. باید تبعید و حبس میگرفتن
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      0 0
      هادی، جنابعالی جای قانون و حکم خدا نیستی
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      0 1
      چقدرم عمل بد تعداد اندکی مسئول باعث این ارتداد بوده خخخ قیاس مع الفارق کردی
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      0 0
      چقدرم از دزدها گذشتن خخخ بعدش قطع دست ۱۷ شرط داره
  • رضا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    5 13
    زنده باد این عمل. احسنت. با این جماعت حرام لجن پراکن از اول باید شدید برخورد می شد تا بقیه جماعت کثیف شان اینقدر لجن پراکنی به ساحت مقدس اهل بیت نداشته باشند.
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    22 59
    شلاق وزندانی کافی بود
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      13 13
      این کسانیکه فعالیت ضد دین خدا و توهین و حتاکی رکیک که حتی قابل ثبت نمیباشند را به رسول خدا میکنند و کتاب الله قران کریم را اتش میزنند و باعث گمراهی عده ای دیگر میشوند حکمشان ارتداد و اعدام میباشند دقیقا مثل سلمان رشدی
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      9 10
      نه بابا ولشون میکردن کافی بود یه پولی هم بهشون پاداش میدادن
    • سید IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      15 22
      مدعی شریعت جدید هستید؟ اعدام مرتد دستور خداوند است.
  • محمد IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    35 17
    خدا را شکر، چند نفر مزدور بی همه چیز اینطوری مجازات شوند جلوی بسیاری از قتلهای ناموسی و درگیری های خیابانی گرفته می شود
  • صلح IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    29 37
    ادم کشی بدتره یا قران سوزی...خداببخشه کدخدا نمیبخشه
    • سید IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      16 17
      خدا نبخشیده! دستور به قتل مرتد داده است. بی اطلاع اظهار نظر نکنید!
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      14 18
      حالت خوبه؟ میخواستی ناز و نوازشون کنن پاداششون هم بدن؟ مقدسات ناموس یک مسلمانه اگه به ناموس خودت توهین کنن بلا نسبت عین بی غیرت ها می ایستی نگاه میکنی؟
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      7 12
      گودرز، شقایق به تو چه مربوطه؟
    • فرزاد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      5 6
      کسی که به قران عزیز و پیامبر عزیز توهین کند ادم است؟
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      6 7
      قرآن سوزس بدتره. قرآن کتاب عادی نیست. میفهمی؟
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    30 16
    الحمدالله
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    34 22
    خدا لعنتشان کنه به درک
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    38 50
    فرق ما با داعش و طالبان و بقیه تکفیری ها چیست؟
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      12 15
      هر چی دلت میخواد بگو سزای توهین به اعتقادات اسلامی همینه دنیاتون رو سرتون خراب میکنیم حالا بشیه زجه بزن
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      11 21
      تو با داعش و طالبان فرقی نداری اما ما هر کسی که وقیحانه به مقدساتمان توهین کنه تو سوراخ توالت دفنش می کنیم.
    • سید IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      13 14
      سلام فرق مان این است که ما به احکام اسلام و دستورات پیامبر و ائمه طاهرین عمل می کنیم.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      13 20
      دراینکه جهاد نکاح نداریم وادمکشی نمیکنیم ونوکری فاسدای صهیونیست راهم نمیکنیم
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      13 10
      توی الدنگ فرقی نداری ولی فرق ما اینه که حتی این سگها رو با دقت محاکمه میکنیم
    • سید جلال IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      11 20
      داعش های اصلی کشوره آمریکا و کشورهای اروپائیست
  • یکی از مردم IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    10 13
    الحمدلله که قوه قضائیه به وظیفه ذاتی خود ،یعنی صیانت از اسلام ،که اعتقاد اکثریت جامعه است ،عمل کرد.به سهم خودم از همه این عزیزان تشکر میکنم.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    28 42
    اسلام دین صلح و دوستی است یا دین خشونت و کشتار؟
    • سید IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      9 12
      اسلام دین خاتم است. یک جا دستور به صلح و دوستی می دهد؛ و یک جا دستور به جهاد و قتال. اگر ما مسلمان هستیم، باید تسلیم حکم خدا باشیم.
    • عبدالله IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      13 9
      هم بشیر و هم نذیر ؛ نه فقط بشیر و نه فقط نذیر !!!
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      9 8
      ببین ترویج بی دینی حکم اعدام داره وگرنه اگر خودت بی دین باشی کسی باهات کار نداره
  • علی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    33 25
    احسن دمتون گرم
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    40 49
    قضاتی که این احکام وحشیانه را صادر می کنند در روز قیامت شرمنده حضرت محمد (ص) خواهند بود چون باعث اسلام هراسی و نفرت از دین می شوند.
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      41 28
      ای احمق بی سواد درباره چیزی که اطلاعی نداری اظهار نظر نکن ، حکم کسی که به قرآن و پیامیر خدا و ائمه و مقدسات توهین کنه ارتداد و اعدام هست
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      11 10
      شما از مراجع بیشتر میدونی؟!
    • حمید IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      15 11
      تا حالا یکبار قران خوندی؟؟ کسایی که دشمنی با پیامبر میکنن مورد لعنت ابدی هستن وجاشون قعر جهنم . اتفاقا اگه این دو ملعون اعدام نمیشدن اون قضات شرمنده بودن روز قیامت
    • سید IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      10 12
      ارتداد و اعدام مرتد از احکام دین نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله است. کسی که دستورات دین نبی مکرم را اجرا نکند، شرمنده ایشان خواهد بود. اگر هم به سلیقه خودش مدعی شریعت جدید باشد، که خودش هم مرتد است!
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      14 16
      زور بیخود نزن این آرزو به گور میبرید که این مملکت بشه جولانگاه هتاکین به اسلام تک تک امثال تو رو به زیر میکشیم
  • حسین IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    9 10
    دست شما درد نکند اگر با قاطعیت از اول با ایندسته از افراد وامثال آن برخورد میشدشاهد این همه ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه نبودیم. و جوانان مان به انحراف کشیده نمی شدند.
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 1
      اولا که از اول قاطعیت بود دوما ناهنجاری اجتماعی همش خشونتی حل نمیشه و بعدش زیاد هم نیست
  • jjb IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    12 7
    باید با هتاکان و ترویج کنندگان هتاکی به مقدسات برخورد بسیار جدی شود.
  • احمد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    8 14
    من ادم معتقدونمازخوانی ام مثل این افراددرجامعه ایران زیاده پس همه روبایداعدام کرد.مجازات وشلاق کافی بوده خدامیدونه وبندش خدااونم دوست داره اینقدمهربانه
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 6
      اولا تو ایران زیاد نیست دوما خدا شدیدالعقاب هم هستها
  • حاج علی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    15 7
    یعنی بخاطر اتش زدن باید جان دو انسان به همین راحتی گرفته شود!
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 7
      خفه شو کافر حربی
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      6 3
      قضیه فراتر از آتش زدن هستاا
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      6 5
      نه قاقا لی لی بدن دستشون متنبه بشن! حکم الهیه، حکم مرتدهای حرامی همینه توی اسلام؛ تو برو از هلوکاستت دفاع کن
  • مازی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    6 11
    اسلام دین مهریانی است...
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 4
      ولی قوانین سفت و سختی دارد ولی راحت تر از بقیه قوانین
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 6
      مهربانی واسه انسان، کسی با جونور منحرف هتکا مهربانی نداره به اون میگن خریت، یکی مثل تو!
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    7 8
    مشرق چرا راجع به ریزش ۵ درصدی بورس و تعطیلی اجباری اون چیزی نمیگی؟
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 4
      منبع؟
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    7 5
    سنت پیامبر با کسی که شکمبه گوسفند بر سرش می ریخت چه بود
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 1
      بستگی داشت
  • میثم IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 9
    از کارکنان که باعث شناسایی و دستگیری این ملعونین شدند تشکر ویژه دارم و امیدوارم احکام بقیه مرتدین هم هر چه زودتر اجرا شود
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    8 7
    من کاری به درست و غلط بودن اعدام این دو ندارم ولی توی کانال تلگرام فاجعه بود زوار رفته بودن دعا بخوانند زمان کمبود شدید آب یکی بود تمسخرشان می کرد که حالا بگو امام رضا آب بهتون برسونه! بعد هم ماها که پست مذهبی گذاشته بودیم رو به تعریض عرب پرست و خر مذهب و غیرو و تحقیر می کرد من مودبانه گفتم ما اگه دین اسلام رو پذیرفتیم به خاطر اعراب نبوده به خاطر خرافات نبوده ریشه ادیان یکیه همه فرزندان آدم ابوالبشرند این فرد با کوروش و داریوش کردن نژاد پرستی می کرد تا شستشو مغزی کنه درحالی که کوروش زنده بود اینا رو به دربانی هم قبول نداشت چون به نادانی اونا پی می برد اقا دین رو به خاطر آخوند و اعراب و هوا و هوس و جهل و جنون انتخاب نمی کنند معنویت بعد دوم زندگی انسانه اتفاقا حضرت علی خودش گفته از اعراب در کفر محکم تر نیست پس اسلام ربطی به اعراب نداره این ادیان اسمانیه کسی که اونا رو بشری و خرافه می داند اصلا کافر و خدا رو قبول نداره تا چه رسد به دین خلاصه به ما رکیک ترین حرف ها دو زد یک زن بی حجاب لیم بود با پروفایل بی حجاب و چند تا مرد بودن گویا با هم ارتباط داشتن و ادبیات کثیفی هم داشتن و البته اعتقادات اونا هم در حد کشتن مردم به جرم خدا پرستی هست منتهی دستشان هنوز به قدرت نرسیده و گرنه یزیدی هستن برای خودشان!
  • زرتشت IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    15 16
    باید آنها اعدام نمیشدن خدا لعنت اون قاضی کنه
    • یک معتقد ومسلمان GB ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      7 10
      لعنت خدا ورسولش و همه ی موجودات بر ارواح خبیث همه کسانی که به آل الله وکتاب مقدس خدا (قرآن کریم ) ومقدسات اهانت می کنند اینها وحامیانشان مغضوب خداوند هستند هرچند که ادعای پیروی از زرتشت ویا دیگران را داشته باشند. مگر زرتشت نگفته رفتار نیک ، کردارنیک ،گفتار نیک پس چرا دروغ گوها رو حمایت می کنید!!
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    12 6
    درست ترین کار تا هر بی سروپایی چشماشو نبنده دهنشو باز کنه خدا خیرتون بده
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    12 7
    حکم مرتد مشخص است ، نباید جرات پیدا کنند به مقدسات توهین کنند ، اینها خودشان از کیفر کارشون آگاه بودند و می دانستند دارند چی کار می کنند ، پس مجازات شوند حق جامعه اسلامی است
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 7
    اگر به بهشت و جهنم اعتقاد دارید خداوند در روز رستاخیز به عمل آنها رسیدگی خواهد کرد وگر نه این اعدام ها از روی ترس و ضعف است که منطق ندارند و خداوند هر کس را که بخواهد به راه راست هدایت می کند
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      1 1
      این اعدام ها دستور خدا است
  • علی ص IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    13 7
    الحمدلله ، این حکم خداست که اجرا شده است
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    10 7
    الحمدلله رب العالمین
  • وطن دوست TR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    7 6
    خدا را شکر هرکه با ال علی ع درافتاد ور افتاد در حدیث هست دشمنان اهل بیت ع یا حرامزاده اند یا زنا زاده کمترین حکم بود انهایی هم که ناراحتند بروند نگاه کنند ببینند از بانکی یا جایی ربا نخوردند سر مردم کلاه نگذاشتند
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 2
      یا بدزاده اند یا منافق
  • علی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    9 7
    این اراذل و اوباش به جرم وجنایت اثبات شده دارن اعدام میشن این جور یه عده دارن واسشون یقه پاره می کنن فک کن خاطر جمع بشن هر غلطی که بکنن اتفاقی براشون نمی فته اون وقت دیگه چه جنایاتی انجام میدن.
  • ناشناس IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    9 7
    توهین به کلام خدا ای لعنت به شرف این انسان ها
  • محسن IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    9 17
    اعدام دو انسان که درای خانواده بودن و شهروند سرزمین ما بودن غیر انسانی بود ... این افراد باید راهنمایی و اصلاح میشدن یا تعهد گرفته میشد واقعا متاسفم دو شهروند کشته شد
    • GB ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      7 8
      به کسی میگن انسان که انسانیت خودش رو ثابت کنه حالا با رفتارش ویا عملکردش. کسی که به خالق خودش همانند فرعونیان اهانت میکنه همانند سگی است که پاچه صاحبش رو می گیره دیگه باید سقط بشه
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      6 6
      خفه
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    11 8
    الحمدالله به درک واصل شدند
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    14 10
    قوه قضاییه تشکر تشکر
  • US ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    16 19
    قلم را با قلم پاسخ میدهند نه شمشیر. نهایتا جریمه و جریمه. فکر میکنید با این اعمال از اسلام دفاع کرده اید یا مردم را منزجر میکنید؟
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      5 7
      حکم مرتد مشخصه حرف من و تو هم نیست حکم خداست پس بیخود نظرات روشنفکرمابانه نده
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      5 5
      ابله او با قلمش به ناموس و زندگیت فحاشی کنه، همینطوری با قلم بهش جواب میدی؟ یا هر روز تو رو با اسم چیز بنویسه در رسانه‌ها، که نمیتونم بنویسم، بازم با قلمت جوابش رو میدی؟ یا با کله میری توی شکمش!؟ کلا آزادی بخدا!
    • حمید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 6
      قلم رو با قلم پاسخ میدن اما توهین و هتاکی و دشمنی با دین خدا پیامبر خدا و احکام الهی رو با چی؟؟ مردمی که با اجرای حکم الهی از دین منزجر بشن .بهتر که بشن . چون در اسلام ودینداریشون خیری نیست
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      6 4
      اونی که بخواد منزجر بشه بهونه زیاد داره شما نگران اسلام مسلمین نباش
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      7 6
      خفه. ‬اینها قلم بدست بودن یا کبریت به دست؟
  • یزدان IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    9 8
    ایا خدا گفته که هرکس کتاب من رو سوزوند دارش بزنید ؟؟؟؟؟
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      6 6
      آره
  • حسین IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 2
    من به درستی ونادرستی اعدام این افراد کاری ندارم.زیرا هیچ وقت افراد بی دین با توهین و... نمی توانند اعتقاد مردم را سست کنند ورضا قلدر معروف حتی نتوانست حجاب را از سر زنان عفیف کشورم به زور بردارد.اما کاش اندکی به این سخن گران بهای دکتر شریعتی بیندیشیم که می فرمود: هرگاه می خواهید چیزی را نابود کنید مستقیم به آن حمله نکنید،یا آن را بد تبلیغ کنید یا بد از آن دفاع کنید...
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      2 4
      مثل همین معدوم ها
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    6 5
    تامادامی که علل وعوامل تکفر ریشه یابی نشود .حکم محاربه مردم را جریحه تر خواهد کرد .پیگیرباشید چرا جوان به اعتقادات و ارزشهایی که احتمال به قوی خود نیز قبول دارد واز روی شدت ناراحتی و حرص انجام میدهد توهین میکند .این جوانان باید دستشان را گرفت تا حلقه طناب برگردن شان ......متاسف شدم
  • رضا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    5 6
    الحمدالله.
  • DE ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    9 7
    با سلام .من خیلی تعصب دارم به دین به امامان .ولی لطفا اعدام نکنین ...ابد .بدین .ارشاد کنین .حضرت علی دشمن خودش رو بخشید
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      6 6
      سوابق اینا رو نوشتن ها اینا لیاقت بخشش ندارن
  • DE ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    5 7
    اعدام نکنین ..جوون .باید ابد بدین.
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      5 5
      لیاقت نداشتن
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    9 9
    چقدر آدم میتونه پست و حقیر باشه که به پیامبر مهربان 1 میلیارد مسلمان توهین کنه. اصلا از دید خود اغتشاشگرا صحبت میکنم: توی متجدد غرب زده به پیامبر 1400 سال قبل چکار داری؟
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    19 5
    خدایا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کن. چه میشود که انسان به مهربانترین خاندان تاریخ بشر توهین میکند؟ اگر اهل بیت (ع) رو در محیط خانواده به اونها میشناسوندن نه تنها به این راه کشیده نمیشدند بلکه محبت اهل بیت در دلشان تا ابد ریشه میکرد. حیف که بعضی خانواده ها در این زمینه کم کاری میکنند.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    17 8
    آدم بعد از مرگ امیدش به امامان و پیامبره .وای به حال اینا. الان چه حالی دارند
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 4
    الحمدلله بی نهایت شکر اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن و اهلک اعدائهم اجمعین
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 6
    حمد خدا
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 7
    الهی شکر.خون ما از دست این هتاک های بی شرف رذل هرزه اراذل به جوش آمده بود
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 5
    خیلی های دیگه هم باید اعدام شوند که نشده آمد. به خدا قسم اگر فقط دست چند تا دزد تو ایران قطع میشد اینهمه از مردم دزدی نمی کردند احکام اسلام اجرا نمیشه اگه میشد دزدی و جنایت کمتر میشد.
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 0
      اولا تو ایرن هم قطع دست دزد انجام میشه و دوما قطع دست دزد ۱۷ شرط داره سوما تو ایران بیشتر از بقیه جاها احکام اسلام رعایت میشه
  • آذربایجانی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    6 6
    در اینکه کارشون بسیا شنیع و غیر قابل دفاع و غیر انسانی و غیر اخلاقی بوده و با معیارهای غربی هم مطروده هیچ شکی نیست ولی بنظرم کاش میشد به نحوی اونها رو اصلاح کرد شاید توبه و اصلاح میکردند زیرا پیامبر رحمت ما بقدری مهربان بود که شاید اکنون ازین اتفاق بسیار ناراحت هست
    • یاور3 IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 5
      چی میگی عزیز! طرف به صورت سازماندهی شده و عامدانه، کانال مجازی درست کرده و با هدایت چندین ادمین دیگر به مقدسات مسلمانان توهین میکرده. اگر با این اعمال شنیع و مجرمانه برخورد نشه که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه. مگه اینجا باغ وحش غرب و آمریکاست؟
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 6
      سوابقشون رو ببینید میفهمید که لیاقت بخشش نداشتن
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    6 8
    اون دنیا خوش بگذره بهتون کثافتا
  • رسول FI ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 6
    اوایل انقلاب بخاطر یک کاست از مرحوم حبیب خواننده من را یک شب بازداشت و فردایش دادسرا و جریمه کردند با کلی پارتی بازی توانستیم شلاق را با جریمه نقدی عوض کنیم؟! حالا خود مرحوم حبیب سفر کرد به ایران و تو ایران هم فوت کردن و دفن شدند.
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      2 2
      که چی
  • رسول FI ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 4
    نه به آن شوری شوری نه به این بی نمکی.من حدس میزنم همانگونه که کم حجابی قبول شد از این طرف مسئولین و قانون برای این بی حجاب ها هم تبصره ای درست خواهند کرد!؟! که مثلأ توریسم ها میتوانند بدونه حجاب وارد ایران شوند مثل عربستان.خود کرده ها را تدبیری نیست.البته ببخشید از مستقیم حرف زدنم......
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    6 6
    خدا را شکر
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    10 11
    باز اراذل مشرقی دور هم جمع شدن
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      5 5
      ارازل تویی اون پدرت
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 4
      ما بهتر از شما حرامی ها هستیم
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 1
      منظور از حرامی همون ضد مشرقی ها بودن
  • رسول FI ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    2 4
    نه به آن شوری شوری نه به این بی نمکی.من حدس میزنم همانگونه که کم حجابی قبول شد از طرف مسئولین و قانون. برای این بی حجاب ها هم تبصره ای درست خواهند کرد!؟! که مثلأ توریسم ها میتوانند بدونه حجاب وارد ایران شوند مثل عربستان.خود کرده ها را تدبیری نیست.البته ببخشید از مستقیم حرف زدنم......
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      1 2
      چقدرم تو واقعیت اینجوریه خخخ
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    5 8
    الی الجهنم به درک رفتن
  • محمد رضا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    2 8
    بسم الله القاطع الکفار والمشرکین خدا را سپاس این دو جرثومه هلاک شدند و بنده انگشت قاضی صادر کننده حکم و پای اجرا کننده حکم را می بوسم قربه الی الله
  • فرزین IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 6
    الله اکبر و النصر للاسلام و المسلمین
  • هادی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    8 7
    برای جرم اعتقادی مثل سب النبی و هتاکی و اینجور چیزها حبس و تبعید کافیه. معنی نداره اعدام کنیم. که چی بشه؟ مثلا باعث میشه مردم به دین علاقه مند بشن؟ جرمی که نه قتلی توش صورت گرفته نه مال کسی تاراج شده ک نه اقدامی علیه امنیت ملی بوده واقعا اعدام زیادیشه. اشتباهه
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 5
      اتفاقا اقدام علیه امنیت ملی بود با حمله افکار عمومی اونم در حد وسیع بعدش جرم سب النبی مشخصه
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      1 3
      «برداشت های شخصی از دین» ، توجه داشته باشیم این راهی بود که عده ای از سلاطین ظالم و فرقه های ضاله و منحرف و خون ریز در طول تاریخ برداشتن ( از قابیل زمان حضرت آدم گرفته تا دین حضرت موسی و بنی اسرائیل تا خوارج زمان امیرالمؤمنین علیه السلام تا بهائیت و وهابیت و منافقین و ده ها و صد ها فرقه نوظهور در عصر حاضر) !
  • رضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    3 8
    زنده باد این عمل. احسنت. با این جماعت حرام ی لجن پراکن از اول باید شدید برخورد می شد تا بقیه جماعت کثیف شان اینقدر لجن پراکنی به ساحت مقدس اهل بیت نداشته باشند.
  • هموطن IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    3 9
    این حرام ها جاسوس فرانسه و صهیونیست ها هستند واعدام کمترین محازات براین این مثافت هاست پیامبر رحمت للعالمین است اینها به طمع گرفتن تابعیت لندن تن به این کار خفت بار داده اند لعنت به انگلبس و صهیونیست و فرانسه وامریکای جنایتکار
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    6 11
    خدا لعنتشون کنه الحمدالله که به درک واصل شدند 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    7 7
    نگون بختهایی که پدر و مادرشان را دشمن می پنداشتند .
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    3 7
    از قوه قضاییه در اجرای حکم اعدام برا این دو ، تشکر میکنیم
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    1 4
    برای خفتی که دارید تحمل می کنید متاسفم.
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 1
      شما؟
  • سید عروج IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    3 3
    الی جهنم و بئس المصیر ...
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    8 1
    باید علت رو جویا شد ک چرا یک جوان به جایی رسیده ک از مذهب بیزار شده
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      2 5
      قبلا هم اینجوری بود دلیلش ذات شیطانیه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 6
    دستشون درد نکنه این کثافت های حرامی رو از روی زمین پاک کردن، تا این جانورها باشن دیگه به پیغمبر و قرآن جسارت نکنن؛ هر چند این عوضی ها دیگه از جسارت هم رد شده بودن!
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    5 8
    میخواید اعدام نشید به مقدسات توهین نکنید. والسلام
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    9 4
    ایران بزودی از برق و تلفن و هواپیما و اتوموبیل و آب لوله کشی و ... محروم خواهد شد
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 3
      هرکی این رو گفت بعدش اعدام شد
  • رضا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    2 11
    خداوند از دشمنانش انتقام میگیرد. چه انتقام سختی خواهد بود. خدا را شکر بخاطر به جهنم رفتن سربازان ابلیس.
  • بانو IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    2 10
    خوب کاری کردین دلم خنک شد. با همشون با همه اونای ک بی بند و باری و چیزهای غیر اخلاقی رواج میدن باید برخورد کنین.
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    10 11
    اسلام دین محبت و انتخاب ازادانه است
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      3 8
      قوانین اسلام واقعی رو کامل بدون
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      4 14
      اولا که انتخاب آزادانه نیست چون انتخاب شیطانی هم هست بعدش هرکاری تاوانی داره اینا هم تاوان پس دادن بعدش این معدومان محبت و آزادی نمیفهمیدن چیه
  • جعفر IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    1 13
    خدا روشکر. با تشکر از قوه قضائیه و پلیس محترم
  • مجید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    3 8
    فَتَلَقَّىٰ آدَمُ مِن رَّبِّهِ كَلِمَاتٍ فَتَابَ عَلَيْهِ ۚ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ ﴿٣٧﴾ سپس آدم از پروردگارش كلماتى را دريافت نمود؛ و [خدا] بر او ببخشود؛ آرى، او[ست كه‌] توبه‌پذيرِ مهربان است
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 0
      ولی همین خدا دستور قصاص و اعدام هم داده
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    3 12
    لعنت خدا بر این ملعون
  • یونس( معلم و معاون سابق) IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    2 12
    حکم اعدام براشون کم بود باید میبستنشون به چوب و فلک اینقدر چوب و شلاق میزدن به کف پاشون که می‌گفتند غلط کردن آغا توهین کردیم شکر خوردیم توهین کردیم ولله میدادنشون دست من خودم به بهترین نحو ادبشون میکردم توی دهه پنجاه شصت هفتاد بدتر از ابنا رو اونم توی مدارس متوسطه ادبشون کردیم اعدام خوب نیستش چون فوق و نهایتش یک دقیقه زجر میکشن و عذاب میکشن و بعد می‌میرند
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      5 2
      سلام این کارها خلاف اسلامه
  • على IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 2
    اگه آقازاده بودن الان ترفیع هم مى گرفتن
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      1 1
      حرف الکی نزن
  • موسی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    2 2
    والا چ بگویم به خدا نمیشود اهانت کرد خوب نشانه ها ی وجود خدا آشکاره و اگه آدم بی اعتقاده واسه خودش باشه حال که ترویج دادن مجرمن اما اعداااااامممممم!!!!!! 10سال حبسسس کافی بود اعداااااامممممم من جا خوردم من دیگه حرفی ندارم
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      2 2
      قانون خداست این اعدام
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    4 1
    اگر فرصت میدادید شاید خدا به راه راست هدایتشان میکرد با این کار رفعت اسلامی را در نظر انسانها کم رنگ کردید
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 1
      اولا حرف مفت نزن دوما بعضی جاها رافت اسلامی جایز نیست
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    4 1
    ای کاش چند تا از مفسدین اقتصادی (اقازاده )رو هم اعدام میکردین
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      1 1
      نکردن؟ اگه میگی نه حتما ساقیت رو عوض کن
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      3 1
      خطاب به اونی که میگه ساقیت و عوض کن: کی و گرفتن بخاطر اختلاس؟ ساندیست و عوض کن
    • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      0 0
      از حسین فریدون تا بقایی و جهانگیری، درضمن ساندیس خوردن بهتر از حرام خوردن است
  • پیمان IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    2 1
    آقای امید دانا . عاقبت این مسیر رو ببین خَسِرَ الدُّنْیا وَالاْآخِرَةَ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس