کد خبر 1487243
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
درخشان: پریرا را من نخریده‌ام که پاسخگو باشم؛ او بی‌کیفیت است

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از بازیکن برزیلی سرخپوشان پرداخت و او را بازیکنی بی‌کیفیت قلمداد کرد.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال میهمان تیم پیکان تهران بود و موفق شد با گل مهدی ترابی در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند.

حمید درخشان در خصوص این بازی اظهار داشت: با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی، تیم پیکان در این دیدار، بازی‌ بسته‌ای از خود ارائه کرد. در این بازی خطوط دفاعی و میانی پیکان با بازی تدافعی، کار را برای مهاجمان پرسپولیسی سخت کرده بود و اگر این بازی به تساوی می‌رسید به طور قطع سرخپوشان از نظر روحی و روانی به هم می‌ریختند.

بیشتر بخوانید:

ستاره ۶ میلیاردی و نیمکت‌نشین ۶۰ میلیاردی

وی با بیان اینکه ۲بازی پیش روی پرسپولیس برای کسب جایگاه قهرمانی بسیار حساس و حیاتی خواهد بود، خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها برای کسب قهرمانی محکوم به برد در این ۲ بازی هستند. بازی‌های پیش رو سرخپوشان مقابل گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران راحت نیست. آنها باید تمرکز خود را روی این ۲ بازی بگذارند تا بتوانند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. رقیب پرسپولیس بازی‌های راحت‌تری نسبت به این تیم دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیسی در این فصل در خطوط سه گانه عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته‌اند و نمی‌توان در خصوص تغییرات صحبت کرد، اما برای فصل آینده باید ارزیابی صورت گیرد تا نقاط قوت و ضعف این تیم شناسایی شود.

درخشان درباره نیمکت‌نشینی محمد گفت: عمری را می‌توان یکی از بازیکنان باکیفیت این تیم قلمداد کرد. شاید به علت مصدومیت و ایده آل نبودن شرایطش کادرفنی کمتر از او در میدان بهره می‌برند.

وی در پاسخ به این سوال که کیفیت بازیکن برزیلی پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: کسانی که لئوناردو پریرا جذب کرده‌اند باید پاسخگو باشند. این بازیکن برزیلی را من جذب نکرده‌ام که بخواهم در مورد عملکرد او پاسخگو باشم. او بازیکن بی‌کیفیتی بوده و نتوانسته اهداف کادر فنی را در زمین به خوبی اجرا کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    2 0
    منظورم این آقاهه و پرسپولیس نبود منظورم به این لندهورها خارجیا بود
  • پرسپولیسی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام علیکم ، آقای حمید درخشان شما دیگه اظهار نظر نکن ، با کدامین سوابق سرمربیگری ، نظر می دین ؟!
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    بدبخت شانس نداشت ولی توی دو تا بازی حساس دو پنالتی گرفته با ملوان هم گل زده ضربات در چار چوب خوبی هم داشته ولی بدشانس بوده اگه بازی با پیکان نبود پنالتی هم نبود
  • فرشاد IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    جناب درخشان خرید خارجی شما را هم دیدیم که در طول دو فصل 3 بازی بدون گل انجام داد خیلی قونپوز در نکن که اینگار دهها بازیکن نخبه تحویل پرسپولیس و فوتبال دادی
  • حسین IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    شاهکار این اقا خرید بابک حاتمی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس