ورمزیار: عملکرد کادر فنی استقلال امسال مشخص می شود

پیشکسوت استقلال گفت: جابه‌جایی در تیم استقلال به خوبی انجام نمی‌شود. جابه‌جایی ها نه تنها به نفع تیم نیست، بلکه به ضرر تیم هم تمام می‌شود.

سرویس ورزش مشرق _ روز جمعه (۱۵ اردیبهشت) تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و با توجه به پیروزی سپاهان و پرسپولیس در این هفته، استقلال با این تساوی از کورس قهرمانی عقب ماند و بعید به نظر می‌رسد که این تیم بتواند دوباره به کورس قهرمانی بازگردد، مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد.

صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مشرق درباره بازی استقلال با صنعت نفت عنوان کرد: بازی با صنعت نفت اصلا بازی خوبی برای استقلال نبود. این بازی نه از نظر فنی چنگی به دل می‌زد و نه از نظر امتیازی بازی خوبی بود. بعضی بازی‌ها از نظر فنی خوب هستند و بعضی بازی‌های از لحاظ امتیازی، اما این بازی در هیچ موردی خوب نبود و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر استقلال بود.

وی افزود: همانطور که آنالیزهای آقای ویسی خوب بود، تیم ما هم باید به خوبی صنعت نفت را آنالیز می‌کرد. همه تیم‌هایی که مقابل استقلال قرار می گیرند، تیم ما را آنالیز می‌کنند و برای ما دردسر درست می‌کنند. قرار نیست که آنالیز خوب تیم رقیب را دلیل نبردن استقلال دانست. در فوتبال جهان هم تیم‌های بزرگ آنالیز می‌شوند ولی بازهم بازی‌هایشان را با پیروزی به اتمام می‌رسانند. جابه‌جایی در تیم استقلال به خوبی انجام نمی‌شود. جابه‌جایی ها نه تنها به نفع تیم نیست، بلکه به ضرر تیم هم تمام می‌شود. من هنوز متوجه نشدم چرا بعد از بازی پرسپولیس ارسلان مطهری در ترکیب استقلال قرار نمی‌گیرد؟ چرا در حالی که در ۶ بازی قبل دربی ارسلان به خوبی کنار سایر بازیکنان به تیم کمک کرد ولی بعد از دربی دیگر در ترکیب قرار نمی‌گیرد؟ همچنین مهدی مهدی‌پور در دو فصل قبلی یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است، ولی چرا نباید در ترکیب استقلال قرار گیرد؟ چرا ما باید در بازی که نیاز به پیروزی داریم، به جای مهدی مهدی‌پور از محمد حسین زواری استفاده کنیم که تجربه چندانی ندارد و زیاد در ترکیب استقلال قرار نگرفته است؟ به نظر من دلیل اصلی این تساوی خود استقلال است و در تعویض‌ها و چیدمان اشتباه کردیم.

ساپینتو در بازی‌های مهم استرس دارد/ عدم نتیجه‌گیری استقلال تقصیر خودش است

پیشکسوت استقلال درباره حواشی‌های ایجاد شده از طرف ساپینتو اظهار داشت: حواشی می‌تواند تاثیرات خاص خود را روی بازی بگذارد. شاید آقای ساپینتو در یکسری بازی‌هایی که استرس‌زا هستند، عصبی می‌شود. آقای ساپینتو در بازی‌های مهم استرس دارند و این استرس به تیم منتقل می‌شود. البته نمی‌توان قاطع درباره این موضوع سخن گفت و باید چند بازی گذشته و رفتارهای ساپینتو را تجزیه و تحلیل کرد تا بتوانیم درباره این موضوع اظهار کنیم.

ساپینتو در بازی‌های مهم استرس دارد/ عدم نتیجه‌گیری استقلال تقصیر خودش است

ورمزیار در مورد شانس قهرمانی استقلال خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که دیگر استقلال شانس کسب قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است. اگر قرار باشد استقلال یک جام را از دست دهد بهتر است تمام تمرکز خود را روی یک جام بگذارند. به نظرم استقلال باید لیگ را کنار بگذارد و تیم به این نتیجه برسد که لیگ به اتمام رسیده و همه انرژی و تمرکز خود را برای جام حذفی بگذارند. بازی‌های لیگ بر روی بازی‌های جام حذفی تاثیرگذار است،‌ پس بهتر است با یکسری از بازیکنانی برویم که فشار لیگ کمترین تاثیر را در بازی آنها گذاشته باشد تا استقلال بتواند حداقل یک جام را در این فصل به دست آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رحمت IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    4 8
    بی انصاف نباش آقا صادق! دیشب تیم پیروزی به لطف پنالتی فرمایشی، برنده بازی شد.وگرنه برتری محسوسی نداشت. بازی استقلال و صنعت نفت، یک پنالتی استقلال را داور طبق معمول نگرفت و گل صنعت نفت هم به گفته اکثر کارشناسان، آفساید بود. داوری در این فصل برای استقلال فاجعه بار بود. وگرنه الان با اختلاف قابل توجه امتیازی در صدر جدول قرار داشت.
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      4 3
      حرف بی منطق!
    • حقیقت گو IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      2 4
      مشرق ، گشتی گشتی تا یک استقلالی پیدا کنی که از روی بخل یا نفهمی بجای اینکه معترض به حق خوری فدراسیون و کمیته داوری از استقلال باشه گیر داده به ساپینتو ، والله پاش بیفته شما انگلیسی هارو درس میدین !!!
    • ارتش سرخ IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      3 2
      اون مدیرعامل رانتی تون، به کمک بعضی از نماینده های آبی مجلس، پارسال هر کار خلافی انجام داد تا یه جام گرفتین. شما مال این صحبتا نیستین تاجی‌های کیسه‌کش 6تق لالی
    • بشار عبدالواحد IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      1 1
      رحمت حقا که رحمت هستی
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    2 5
    بی انصافی نکن نقش برادران حیدری و دیگر داوران گرامی را کم‌رنگ نکن که زحمات زیادی برای نابودی استقلال و قهرمانی پرسپولیس کشیده اند
  • جسین IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    6 2
    بازی پرسپولیس جلوی پیکان یه پنالتی درست داشت که داور نگرفت استقلال همیشه وقتی کم میاره شروع به جو سازی میکنه این همون دور بودن استقلال از حرفه بودن است
  • حمید IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    5 2
    نمیدونستم کیسه ادم منطقی هم داره. دلال بازی و هوچی گری کنار بزارن همیشه دوم میشن میان جای یپاهان. این تیم کیسه چون بزرگ نداره هیچ وقت نتیجه نخواهد گرفت.
  • وحید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    2 1
    پنالتی تیم دوچرخه سواران در دربی مثل پنالتی اینتر رم پنالتی نبود. پنالتی تیم دوچرخه سواران مقابل تیم صنعت نفت آبادان پنالتی نبود گل صنعت نفت آبادان سالم بود. یک پنالتی دیگر برای پرسپولیس در مقابل پیکان گرفته نشد که همه داورها گفته اند پنالتی بوده است. اگر بازی در ورزشگاه دیگری بود پرسپولیس به راحتی سه گل می زند. تیم دوچرخه سواران اختلاف انداز شده است. این اختلاس گرهای آبی سه بار پول است اماچونی را نداده اند.
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    1 2
    باید یحیی گلمحمدی که چهارماه در آتش اغتشاشات دمید هدیه قهرمانی لیگ برتر را دریافت کند چون خواست انگلیس است
  • امیری IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    1 1
    آقای محترم برخی روز ها روز تیم نیست سه توپ به تیر دروازه خورده یک پنالتی دقیقه 18 گرفته نشده بعد شما صحبت از آنالیز و...می کنید هواداران استقلال به شدت طرفدار کادر فنی و بازیکنان هستند چرا نمی گویی طرف مقابل 4متر بیرون 18 می کرمان اعلام پنالتی می شود پنالتی دربی عدم همزمانی بازی ها تعویض میزبان با مهمان همه این ها هیچ کدام به چشمت نیامد ویسی کجا آنالیز کرده بود وقتی سه بار توپ به تیر دروازه خورد
  • حمید IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 1
    شاه طاغوتی کاج را قهرمان چهار جانبه آسیا کرده بود.
  • Omid IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    صادق ورمزیار حرف حق زده است و حرف حق برای استقلالی های محترم تلخ است. پرسپولیس یک مهاجم خوب ندارد اما استقلال بیشترین مهاجم خوب دارد. استقلالی های محترم عدالت داشته باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس