کد خبر 1486671
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
ساپینتو برای ماندن رفتارش را درست کند/ یک مربی باتجربه‌تر بیاورند

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال می‌گوید در صورتی که این باشگاه قصد دارد قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید کند، این مربی پرتغالی باید رفتارش را اصلاح کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز گذشته برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی ۱ -۱ خاتمه یافت تا استقلال شانس خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی از دست بدهد.

ریکاردو ساپینتو در دقایق پایانی بازی با اعضای کادر فنی نفت درگیر شد و حتی در نشست خبری الفاظ بدی را در واکنش به صحبت‌های عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت به کار برد.

سیدمهدی سیدصالحی مهاجم سابق استقلال در خصوص ارزیابی اش از عملکرد ساپینتو در این تیم گفت: مربیان خارجی زمان می‌برد شناخت کافی نسبت به لیگ و بازیکنان پیدا کنند. ساپینتو تیمی را تحویل گرفت که بدون باخت قهرمان ایران شده بود. این خیلی سنگین بود و شاید خیلی از مربیان ایرانی قبول نمی‌کردند جای فرهاد مجیدی بیایند چون این یک چالش بود و نگاه این بود که قهرمان بشوند.

ساپینتو برای ماندن رفتارش را درست کند/ یک مربی باتجربه‌تر بیاورند درگیری ساپینتو در جریان بازی استقلال با علی فیروزی مدیر صنعت نفت

سیدصالحی ادامه داد: استقلال در کورس قهرمانی بود اما مقابل تیم‌های بزرگ مثل سپاهان و پرسپولیس نتوانست نتایج قابل قبول بگیرد. این تیم رفت و برگشت به سپاهان باخت، در دربی رفت مساوی شد و دربی برگشت را هم از دست داد. از نظر آماری استقلال کم هزینه نکرده و کم بازیکن نیاورده است.

مهاجم سابق استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا اگر خودش مدیرعامل استقلال بود قرارداد ساپینتو را تمدید می‌کرد؟ گفت: من با ساپینتویی تمدید می‌کنم که رفتارش را درست کند. انرژی داشتن کار زمین خوب است ولی گاهی اوقات باعث می‌شود استرس وحشتناکی به تیم القا بشود. خسرو حیدری از بازیکنان بزرگ استقلال است ولی باید یک نفر باتجربه‌تر کنار ساپینتو بگذارند تا مدیریتش کند. وقتی مربی کنار خط درگیر می‌شود ذهنیت تاکتیکی اش به هم می‌ریزد. این درگیری باعث می‌شود همین حالت پرخاشگری ساپینتو به زمین برود و به بازیکنان ضربه می‌زند.

سیدصالحی خاطرنشان کرد: ساپینتو ذاتاً این‌طوری و بسیار پرجنب و جوش است. این شخصیتش است ولی یک مقدار از کوره در رفتنش را باید کنترل کند. ساپینتو در سال اول شناخت لازم را کسب کرده است و می‌توان به او زمان داد. هرچند که حرکاتی داشته که عرف و در شأن یک تیم بزرگ نبوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس