عذرخواهی رسمی «مسی» پس از سفر به عربستان/ منتظر تصمیم باشگاه هستم

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی درباره سفر به عربستان توضیحاتی داد و از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، سفر لیونل مسی به عربستان با خانواده اش جنجال زیادی در دنیا به پا کرد. مسی که سفیر گردشگری عربستان است، در این سفر اقداماتی در این خصوص طبق قراردادش با عربستان انجام داد اما باشگاه پاری سن ژرمن این سفر را محکوم کرد و هواداران باشگاه هم به شدت علیه ستاره آرژانتینی خود موضعگیری کردند.

مسی که قراردادش با پاریس در این تابستان به پایان می رسد و گفته می شود مذاکراتی با بارسلونا و الهلال داشته است، امروز جمعه با انتشار پیامی ویدئویی درباره سفرش به عربستان توضیحاتی داد.

او گفت: «فکر می‌کردم مثل همیشه بعد از بازی یک روز تعطیل داشته باشیم. من این سفر را برنامه ریزی کرده بودم و نتوانستم آن را لغو کنم. قبلاً آن را لغو کرده بودم… من از هم تیمی هایم عذرخواهی می کنم و منتظر تصمیم باشگاه هستم.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 🇺🇸 هوشنگ IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 1
    ای وای عزیزم نباید عذرخواهی کنی گور پدرشون می خوان شان و ارزشت رو پایین بیارن خوب کاری کردی رفتی عشق حال منم بودم همین کار رو می کردم دمت گرم بازم برو صفا کن 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    کینگ با ادب کی بودی تو
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    عربستان در حال تطهیر جنایات خود با پروپاگاندا و بهره بردن از پول و هنر و ورزش و رسانه است سلبریتی های بی مقداری مانند مسی و رونالدو هم که بابت پول همه کاری میکنن مسی شده سفیر گردشگری سعودی ، رونالدو شده ماله کش قتل خاشقچی و جنگ یمن کاش یه کم فهم و مردانگی داشتند
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    بازیکن با اخلاق و حرفه ای.بازیکنای دوزاری ایران کشور و خاک و مردم رو با هم میفروشن ,انگار نه انگار ,دو قورت و نیمشون هم باقیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس