کد خبر 1486481
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۳

تصمیم به جراحی معده گرفته‌اید؟؟ بهترین دکتر اسلیو معده شهر خود را می‌شناسید؟ برای انتخاب بهترین پزشک خبره برای جراحی معده باید چند نکته را در نظر بگیرید، پس از آن برای انتخاب و جراحی آماده شوید. در ادامه با بهترین جراح معده در تهران، دکتر موسوی نایینی همراه باشید.

خیلی از افراد از بیماری چاقی رنج می‌برند، راه حل مناسب برای درمان این بیماری پس از تلاش‌های بی سرانجام به سراغ جراحی معده و کوچک کردن آن می‌روند. زمانی که فرد به دنبال یک جراح لاغری مناسب می‌گردد، باید به تمامی نکات که ممکن از قبل از عمل، بعد از عمل و در حین عمل پیش بیاید آگاه باشد. در این مقاله دکتر سید مرتضی موسوی نایینی به شما کمک می‌کند تا نکات مهم برای پیدا کردن یک جراح خوب را بدانید.

چرا آشنایی با بهترین جراح چاقی مهم است؟

عمل‌های جراحی چاقی مثل اسلیو معده و بای پس معده جزء آن دسته از عمل‌هایی هستند که نیاز به دانش علمی و مهارت‌های بسیاری دارند. مراجعه به متخصصینی که فلوشیپ‌های فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته را می‌گذارنند دارای مهارت بسیار بالایی برای انجام این عمل‌های سخت هستند.

بهترین دکتر اسلیو معده کیست؟

دکتر سید مرتضی موسوی نائینی متخصص جراحی چاقی و بیماری‌های متابولیک هستند که جراحی‌های معده را به روش لاپاراسکوپی پیشرفته انجام می‌دهند و عضو انجمن بین المللی IFSO جراحان جهانی هم هستند. با این حساب آشنایی با بهترین جراح چاقی و مهارت‌های آن بسیار مهم و ضروری است. چند نکته وجود دارد که براساس آن می‌توان فهمید چه کسی می‌تواند بهترین دکتر عمل اسلیو معده در تهران باشد.

این نکات عبارتنداز:

  • مدرک تخصصی پزشک جراح مورد نظر
  • تجربه جراح مورد نظر
  • سابقه کاری جراح
  • نظر بیماران
  • فعالیت پزشک در شبکات اجتماعی
  • تعهد کاری پزشک
  • تعداد بیمارانی که پیش این پزشک جراحی شدند
  • موفقیت‌هایی که خود پزشک در کار به دست‌آورده
  • پیگیری پزشک نسبت به بیمار
  • دسترسی راحت به جراح
  • نحوه برخورد جراح با بیماران
  • با اخلاق بودن و خوش برخورد بودن با بیمار
  • شناسایی بیمارستان‌ها و کلینیک‌هایی که با جراح مورد نظر همکاری می‌کنند

چطور از انتخاب جراح خود اطمینان حاصل نماییم؟

جراحی که دوره فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته را با موفقیت پشت سر گذاشته قطعا یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای جراحی معده را دارد. پس از آن اینکه بگوییم ما بهترین جراح چاقی در تهران را پیدا کرده‌ایم، اصلاً درست نیست. قطعا ما جراحان بسیار با مهارت و موفقی در ایران داریم، اما شخصی که شما انتخاب کرده‌اید از نظر شما و معیارهای شما دارای صلاحیت و اعتماد برای جراحی معده خواهد بود.

یکی دیگر از راه‌های شناخت جراح خوب، مراجعه به وب سایت و صفحات اجتماعی جراح مورد نظرتان است. برای مثال صفحه اینستاگرام دکتر موسوی نائینی با کلیک بر روی لینک مورد نظر در دسترس شما خواهد بود. با این روش شما می‌توانید با بیمارانی که اسلیو یا بای پس معده کرده‌اند در فضای مجازی صحبت کنید و در تعامل باشید. پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری جراح یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما در نظر بگیرید.

بهترین جراح چاقی در تهران چه دوره‌ای را برای عمل‌های جراحی چاقی گذارنده‌اند؟

بهترین دکتر اسلیو معده کیست؟

بهترین جراح چاقی باید به‌صورت کامل دوره فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته را گذرانده باشد، دوره فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی یک دوره دو ساله و بسیار سخت است که جراح معده و چاقی برای اینکه بتواند با مهارت بالا این عمل‌ها را انجام بدهد باید این دوره را سپری کند. جراحی اسلیو معده و جراحی بای پس معده باید فقط توسط افراد صاحب صلاحیت انجام شود و انجام این عمل توسط افراد فاقد صلاحیت احتمال عوارض بسیاری خواهد داشت. هرچند که هر عمل زیبایی با احتمال عوارض همراه می‌شود اما با انتخاب بهترین جراح انتظار عوارض کمتری وجود دارد.

چطور متوجه شویم جراح چاقی، تخصص دارد یا فوق تخصص؟

یکی از روش‌های پیدا کردن پزشک در لیست متخصصین و فوق تخصصین می‌توان در سایت نظام پزشکی جستجو کرد و کار آسانی است. اگر نوشته شده باشد متخصص جراحی لاپاراسکوپی و متخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراح چاقی، یعنی جراح مورد نظر متخصص است و دوره فلوشیپ فوق تخصصی را نگذرانده است. این جراح عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی (IFSO) است و دکتر سید مرتضی موسوی نائینی نیز عضو این انجمن بوده و در صفحه‌ای رسمی در سایت انجمن دارد. در نهایت فراموش نکنید که به مهر و سرنسخه پزشک مربوط دقت کنید و در سایت نظام پزشکی هم قبل از تصمیم به عمل جراحی نام او را جستجو نمایید.

انجام جراحی توسط پزشک عدم صلاحیت جراحی چاقی چه مشکلی دارد؟

سؤال مهم این است، چه چیزی در دنیا از جسم و جان شما مهم‌تر است؟ درسته، هیچ چیز. تصور کنید که قرار است یک ماشین بخرید و طبیعتاً برای خرید آن هم کلی پرس‌وجو و تحقیق می‌کنید. حال چطور ممکن است برای جراحی معده که مستقیم به بهترین لذت دنیا، که غذاخوردن است مرتبط می‌شود توجه نکنید. شما قرار است همین یکبار جراحی معده شوید و اگر دچار عوارض‌های این جراحی شوید چگونه می‌توانید این حادثه را جبران کنید.

آشنایی با جراح چاقی در تهران که دارای مهارت بالای لاپاراسکوپی پیشرفته است به شما کمک می‌کند تا جراحی اسلیو معده یا بای پس معده را انجام بدهید و تجربه خوبی از نتیجه جراحی خود داشته باشید. اگر شخصی جراحی اسلیو یا بای پس را تحت نظر متخصص در حوزه جراحی چاقی انجام بدهید احتمال بروز عوارض جراحی کم خواهد بود.

بنابراین توصیه می‌کنیم حتما قبل از انجام هرگونه عمل جراحی چاقی مطمئن شوید که جراح شما دارای صلاحیت لازم برای جراحی‌های چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته هست یا خیر. در نهایت در انتخاب خود عجله نکنید، برای آنکه بتوانید تصمیم درستی بگیرید و بهترین دکتر اسلیو و بای پس معده را بشناسید در ابتدا باید در مورد عمل جراحی اسلیو و بای پس معده اطلاعات کافی داشته باشید. با مراجعه به وب سایت دکتر سید مرتضی موسوی نائینی می‌توانید اطلاعات به روز عمل‌های چاقی را بخوانید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس