کد خبر 1486289
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
خیابان محل زندگی شهید الداغی به نام‌ «جوانمرد» مزین شد

رییس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: به منظور پاسداشت اقدام انسانی و جوانمردانه شهید حمیدرضا الداغی، خیابان محل زندگی این جوان غیور سبزواری به عنوان «جوانمرد» مزین شد.

به گزارش مشرق، امین الله مظلوم در نود یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان اینکه این شهید عزیز اثبات کرد هنوز جوانمردی و غیرت در آدمیان زنده است، اظهار کرد: شهید بزرگوار الداغی با دفاع از شرف و ناموس این دیار پرچم عزتمندی را برافراشت و بار دیگر، شعار «سر بدار می دهیم، تن به ذلت نمی دهیم» این دیار را اثبات کرد.

وی افزود: این شهید به هیچ گروه و جریانی وابسته نیست و اقدام او نه سیاسی بود، نه حکومتی و نه حتی مذهبی. صرفا یک اقدام جوانمردانه بود.

رییس شورای شهر سبزوار اضافه کرد: غیرت این شهید اجازه نداد این صحنه زشت و بی حرمتی به دختر ایرانی را ببیند و مثل خیلی ها از کنارش بگذرد.

مظلوم ادامه داد: شهید الداغی، چاقو را در دست اوباش دید، حالت آن ها را دید، مشخص بود ورود به این صحنه ممکن است سبب فدای جانش شود اما حتی بعد از خوردن ضربه اول‌ و دوم صحنه را ترک نکرد و در نهایت آن ها گریختند.

رییس شورای شهر سبزوار ادامه داد: این یک اقدام بی سابقه و کم نظیر بود که تنها از غیرت ایرانی و سربداری می توانست برخیزد و این اقدامی شایسته بود که منتخبان مردم در شورای شهر، نام با مسمای «جوانمرد» را برای محله و خیابان محل زندگی این شهید عزیز برگزیدند.

گفتنی است پیش از این با موافقت شورای شهر سبزوار، بوستان محل شهادت این شهید آمر به معروف به نام وی متبرک شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک سوار IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    مثل برج میلاد که به یاد امام خمینی شد میلاد. آخرشم نفهمیدیم چه ربطی داشت. باز خوبه به یاد این شهید اسم خیابان رو نزدن مهسا!!!
  • سید فروزان CH ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    1 0
    حق بود بلوار رفسنجانی در مشهد را تبدیل بنام این شهید غیرت می‌کردند
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    مجازات اون دختران چی شد؟
  • سید فروزان CH ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    بلوار رفسنجانی در مشهد را باید به نام این شهید غیرت می‌کردند بی غیرتی در فامیل رفسنجانی اوج میزند و نام او بر بلوار و بزرگراه و اتوبان ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس