کد خبر 1485852
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
آمریکا

پلیس آمریکا اعلام کرد که پس از ۴ روز تعقیب و گریز گسترده موفق شده عامل تیراندازی مرگبار در تگزاس که در یک کمد لباس پنهان شده بود را پیدا کند.

به گزارش مشرق، پس از چند روز جستجوی همه جانبه و تعقیب و گریز گسترده، پلیس آمریکا اعلام کرد که موفق شده است عامل تیراندازی مرگبار در شهر کلیولند در ایالت تگزاس را بازداشت کند.

براساس گزارش سی بی اس نیوز، «گرگ کیپرز» کلانتر شهر «مونتگمری» سه شنبه شب در یک نشست خبری اعلام کرد که پس از چند روز تعقیب و گریز موفق شده‌اند فرانسیس اروسپرا، ۳۸ ساله، عامل تیراندازی اخیر که منجر به کشته شدن ۵ نفر از جمله یک کودک ۸ ساله شده بود را حوالی ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت محلی در خانه‌ای در منطقه «کات اند شوت» بازداشت کند.

به گفته کیپرز، اطلاعات مردمی در بازداشت وی نقش اصلی را داشته است. پلیس آمریکا پیش از این برای بازداشت اروسپرا جایزه ۸۰ هزار دلاری تعیین کرده بود.

پلیس گفته، او در یک کمد و در زیر لباسهای شسته شده پنهان شده بود.

عامل تیراندازیِ مرگبار تگزاس دستگیر شد+ عکس

کیپرز افزود: در حال حاضر اروسپرا به اتهام ۵ فقره قتل بازداشت و به زندان «سن جاسینتو» در «کولد اسپرینگ» منتقل و برای او وثیقه ۵ میلیون دلاری تععین شده است.

دفتر دادستانی منطقه سن جاسینتو به سی بی اس گفته که پلیس اف بی آی، نیروهای گشت مرزی و مارشال‌های ایالات متحده در دستگیری او مشارکت داشتند. نیروهای مارشال بخشی از نیروهای دولت فدرال هستند که در مسائل انتظامی با پلیس و دادگستری آمریکا همکاری می‌کنند.

«جیمی پل» عامل ویژه پلیس اف بی آی در منطقه هیوستون به خبرنگاران گفته که به لطف اطلاعات عمومی مظنون را دستگیر کرده‌اند.

روز شنبه پلیس آمریکا اعلام کرد یک مرد مسلح در یک خانه مسکونی در شهر کلیولند ایالت تگزاس تیراندازی کرده و جان پنج نفر را گرفته است. «فرانسیس اروپسا»، ۳۸ ساله مظنون این تیراندازی مرگبار از سوی پلیس اعلام هویت شده است.

پلیس آمریکا مشخصات ضارب را اینطور توصیف کرده بود: «یک مرد لاتین‌تبار با موی سیاه کوتاه، مسلح به سلاح نیمه خودکار اِی آر-۱۵ که مست بوده و آخرین بار با شلوار جین آبی و پیراهن سیاه دیده شده است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    چه قیافه خنگولی
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    بازم یه مهاجر مکزیکی
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    4 بار دیپورت شده پس چطور دوباره برگشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس