کد خبر 1485461
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
پاسخ ستاره استقلالی به پیشنهاد کاپیتان سیتی/ بمب ساعتی در انگلیس منفجر می‌شود؟

مهاجم سابق استقلال گفت: تیم برنلی خواهان من شده صحبت‌هایی در خصوص پیشنهادات دیگر هم هست.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش این روزها در فوتبال انگلیس بیشتر از قبل تحویل گرفته می‌شود. این هفته خبر رسید که بازیکن ایرانی تیم هال‌سیتی بار دیگر مد نظر باشگاه برنلی قرار گرفته که چند هفته پیش صعودش به لیگ برتر را جشن گرفت. هدایت این باشگاه را ونسان کمپانی برعهده دارد. همان مربی معروفی که فصل قبل هم در تیم اندرلشت خواهان حضور ستاره جوان ایرانی شده بود. از این‌رو به بهانه آگاهی از آخرین وضعیت صیادمنش و خبرهایی که در رابطه با حضور این بازیکن در تیم برنلی تیم تحت هدایت کمپانی وجود دارد با صیادمنش گفت‌وگویی داشتیم.

سرمربی تیم برنلی واقعاً خواهان حضورت در این تیم شده؟

تیم برنلی که با ونسان کمپانی قهرمان چمپیونشیپ شده‌ در این فصل واقعاً عملکرد خیلی خوبی داشت و بعد از قهرمان شدن مجوز حضور در لیگ برتر انگلیس را گرفت. از این‌رو این تیم حتماً در این فصل اهداف جداگانه‌ای را دنبال خواهد کرد. کمپانی در تیم اندرلشت هم که بود مرا می‌خواست اما من با تیمم قرارداد داشتم. الان هم صحبت‌هایی شنیدم اما واقعاً با خود من صحبت نشده و اگر خبری باشد بین دو باشگاه هال‌سیتی و برنلی بوده است و من از این مسائل بی‌خبرم. البته جدا از این که گفته می‌شود تیم برنلی خواهان من شده صحبت‌هایی در خصوص پیشنهادات دیگر هم هست اما فکر می‌کنم فعلاً باید صبرکرد تا دید که شرایط چه می‌شود و برای فصل آینده چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

گزارشی از مقصد لژیونرها؛ از طارمی و آزمون تا صیادمنش و جهانبخش

آخرین بازی چمپیونشیپ را هم پیش رو دارید. در این خصوص چه صحبتی داری؟

بله بازی آخر ما با تیم سوم جدول در خانه این تیم است از این رو بازی سختی را در پیش داریم اما در این دیدار سعی خواهیم کرد بهترین نمایش ممکن را ارائه دهیم.

نتیجه این فصل را چطور ارزیابی می‌کنی؟ تیمتان شانس صعود و قرار گرفتن در جمع تیم‌های پلی‌آف را هم ندارد...

بله متأسفانه با ۶-۷مساوی که کسب کردیم شانس طلایی حضور در جمع تیم‌های سهمیه پلی‌آف را از دست دادیم هر چند با وجود اینکه در حال حاضر در رده چهاردهم قرار گرفته‌ایم با تیم‌هایی که قرار است در جمع تیم‌های پلی‌آف برای حضور در لیگ برتر با هم مسابقه بدهند فقط ۶-۷ امتیاز فاصله داریم موضوعی که موجب شده تا در رده ۱۴ قرار بگیریم و در واقع در لیگ ۲۴ تیمی از حضور در لیگ برتر باز بمانیم.

چقدر از قراردادت با باشگاه هال‌سیتی باقی مانده؟

سه سال دیگر از قراردادم با باشگاه هال‌سیتی باقی مانده به همین دلیل این باشگاه باید در مورد من تصمیم بگیرد و من به‌عنوان بازیکن تیم نمی‌توانم در خصوص خودم تعیین تکلیف کنم چون اختیارم با باشگاه هال سیتی است و به هر حال آنها هستند که باید در مورد من تصمیم نهایی را بگیرند.

با توجه به رابطه بسیار خوبت با سرمربی گرجستانی، فکر می‌کنی در تیم می‌مانی یا جدا می‌شوی؟

بله من با سرمربی تیم رابطه خیلی خوبی در چهارچوب رابطه بازیکن و مربی داریم اما در فوتبال بازیکن باید تابع باشگاه باشد و هیچکس نمی‌تواند در رابطه با آینده‌اش پیش‌بینی داشته باشد و واقعاً این ضرب‌المثل مصداق عینی پیدا می‌کند که هیچکسی آینده را ندیده و نمی‌داند که چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد.

در لیست اولیه تیم ملی قرار نداشتی، با وجود این فکر می‌کنی در لیست‌های بعدی فیفادی تیم ملی حضور داشته باشی؟

در تیم باشگاهی‌ام نهایت تلاشم را انجام دادم و برای تیم ملی کشورم هم همیشه بهترین‌ها را آرزو داشتم و اگر کادرفنی تیم ملی صلاح دید و دعوت شدم نهایت تلاشم را انجام خواهم داد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس