کد خبر 1485359
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

روبیکا چه امکاناتی دارد؟

همه ما این روزها گشت‌وگذار در پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت را تجربه کرده‌ایم و بسته به نوع ارائه خدمات آن‌ها، از هرکدام استفاده‌های متعددی برده‌ایم. در این میان وجود سوپراپلیکیشن داخلی که تمام نیازهای فرد امروز را برآورده کند، می‌تواند قابل توجه باشد؛ وجود امکانات متنوع که می‌تواند نیازهای سرگرمی، ارتباطی و کسب‌وکاری کاربران را مرتفع کند، آن هم در یک اپلیکیشن و به‌صورت یکجا.

چرا روبیکا، یک سوپراپلیکیشن است؟

سوپراپلیکیشن در واقع امکانات متنوع و متعدد را در یک پلتفرم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این بدین معنا است که می‌توانید در یک اپلیکیشن چندین قابلیت کاربردی را در کنار یکدیگر داشته باشید. روبیکا امکان پیام‌رسانی و تماس صوتی و تصویری، تماشای فیلم و سریال،  شبکه اجتماعی، کسب درآمد و ایجاد فروشگاه را در دل خود جای داده است. هم‌پوشانی چندین خدمت در کنار یکدیگر موجب شده  تا کاربران به‏راحتی بتوانند چند سرویس را یکجا در اختیار داشته باشند.

چگونه در روبیکا کسب درآمد کنیم؟

در پیام‌رسان روبیکا و شبکه اجتماعی «روبینو» با تولید محتوا و با دو روش می‌توان کسب درآمد کرد؛ در واقع درآمدزایی با ایجاد صفحه روبینو یا کانال پیام‌رسان آغاز می‌شود و نیاز به طی مراحل خاصی ندارد. با عضویت در شبکه اجتماعی روبینو، می‌توان عکس و فیلم‌های متعدد را بارگذاری و برحسب لایک، کامنت، تماشای کامل محتوا و به طور کلی ارتباط با مخاطبان درآمدزایی کرد. ایجاد کانال در پیام‌رسان و جذب اعضای فعال نیز، یکی دیگر از راه‌های رسیدن به درآمد در روبیکا است. در کانال‌های پیام‌رسان دو راه کاربر را به درآمد می‌رساند؛ اعضای فعال و میزان حجم مصرفی مخاطبان از محتوای کانال کاربر. به میزانی که کاربران، محتوای کانال را مشاهده کنند یا بازنشر دهند، درآمد فرد بیشتر می‌شود. در پی این موضوع راه دومی برای درآمدزایی نیز به وجود می‌آید؛ در پیام‌رسان معادل حجم ترافیک مصرفی مخاطبان و طبق قوانین روبیکا، مبلغی به داشبورد واریز می‌شود. تمامی درآمدها به صورت لحظه‌ای در داشبورد شخصی پروفایل کاربر قابل مشاهده است. هرچند بهتر است تا برای آشنایی کامل‌تر با فرایند درآمدزایی در روبیکا، ویدئوهای آموزشی این اپلیکیشن را در بستر خود اپ، مشاهده کنید. کانال روبی‌آموز در اپلیکیشن روبیکا، منبع کاملی از ویدیوها و مطالب آموزشی در مورد این پلتفرم است.

تماشای فیلم و سریال رایگان در روبیکا

این روزها پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال کم نیستند. سرویس VOD روبیکا امکان تماشای بیش از ۶۰ هزار فیلم و سریال و انیمیشن را بدون خرید اشتراک برای کاربران خود فراهم کرده است. در این سرویس مشترکان ایرانسل و همراه اول بدون خرید اشتراک می‌توانند به فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازند. گفتنی است که سرویس پخش فیلم و سریال روبیکا، کاملا به روز بوده و در دسترس تمام کاربران این اپلیکیشن قرار دارد.

چگونه در روبیکا، فروشگاه بسازیم؟

داشتن کسب‌وکار شخصی برای همه ما و مزیت محسوب می‌شود؛ فروشگاه و بیزینسی که خود مدیریت آن را برعهده بگیریم و بتوانیم به وسیله آن درآمدزایی داشته باشیم. سرویس فروشگاه روبیکا این امکان را برای کاربران خود مهیا کرده تا کالاهای خود را به فروش برسانند. خریداران نیز می‌توانند کالای موردنظر خود را از میان فروشگاه‌های متعدد خریداری کنند. خرید و فروش در روبیکا تجربه یک تجارت آنلاین آسان را برای افراد ایجاد کرده است.

در این سوپراپلیکیشن کاربران می توانند تصویر محصولات خود را بارگذاری و فروشگاه خود را ایجاد کنند. در این راستا به‌طور خودکار به صفحه شبکه اجتماعی (روبینو)  و پیام‌رسان نیز متصل  می‏شوند. از امکانات منحصربه‌فرد فروشگاه‌ها در روبیکا، می‌توان به سهولت در سفارش کالا اشاره کرد. کاربر با انتخاب گزینه «مشاهده فروشگاه » در صفحه روبینوی فروشگاه مورد نظر، می‏تواند به دو بخش «سوال درباره کالا» و «درخواست خرید» دسترسی پیدا کند. با انتخاب گزینه سوال درباره کالا، دیگر نیاز به توضیح اضافه‌تر درباره کالا نیست و اطلاعات کامل به صورت خودکار در قالب یک عکس برای ادمین پیج ارسال می‌شود و در ادامه‌ آن می‌توان هرگونه سوال در مورد محصول را از ادمین پرسید. گزینه «درخواست خرید کالا» نیز، کاربر را از هرگونه توضیح اضافه به ادمین پیج فروشگاهی بی‌نیاز می‌کند. در این سرویس کاربر می‌تواند تمامی کالاهای مورد نیاز و موجود خود را به‌صورت دسته‌بندی شده مشاهده و از میان آن‌ها فروشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس