فرمانده ناجا در مورد اقدامات خرابكارانه گروه‌هاي جاسوسي و تروريستي گفت: هيچ گروه سياسي داخل كشور نقطه‌نظر منفي در مورد برگزاري باشكوه شانزدهمين اجلاس سران غيرمتعهدها ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در حاشيه مراسم رزمايش آغازين عمليات اجرايي تامين نظم و امنيت اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها گفت: امروز با اين مراسم عملا مرحله نهايي تامين امنيت اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها آغاز شد.
 
وي با بيان اينكه از چند هفته پيش عملا با افزايش و تشديد ايست‌هاي بازرسي و اقدامات اطلاعاتي، تامين امنيت اين اجلاس آغاز شده بود گفت: امروز مرحله پاياني و نهايي اين عمليات با ورود و حضور هيات‌ها آغاز شده است، گفت: تا پايان هفته و شايد دو سه روز بعد از آن بالاترين درجه امنيت را خواهيم داشت.
 
فرمانده ناجا با بيان اينكه امنيت كامل مسيرهاي فرودگاهي، اقامتگاه‌ها، سالن اجلاس، سكونتگاه‌ها، از امروز آغاز مي‌شود در مورد محدوديت‌هاي ترافيكي گفت: براي تسهيل در عبور و مرور محدوديت‌هاي ترافيكي در نظر گرفته شده است.
 
وي با بيان اينكه اجلاس با بالاترين ضريب امنيتي در تهران آغاز خواهد شد، گفت: محدوديت‌هاي ترافيكي در شمال تهران ايجاد شده است اما به اين معنا نيست كه خيابان‌ها به طور كلي بسته شوند و در ساعات و مسيرهاي خاصي اين محدوديت‌ها ايجاد مي‌شود.
 
فرمانده ناجا با بيان اينكه محدوديت‌ها موقتي است و برداشته مي‌شود گفت: پيش‌بيني‌هاي لازم در مورد محدوديت‌هاي ترافيكي ايجاد شده و مسيرهاي جايگزين پيش‌بيني شده است.
 
احمدي‌مقدم با بيان اينكه شمال تهران و مسيرهاي حول اجلاس سران و پيراموني نمايشگاه در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه محدوديت ترافيكي خواهند داشت گفت: تمامي اقدامات براي تسهيل هرچه بهتر مردم در اين مسيرها انديشيده شده و پيش‌بيني‌هاي لازم براي انتقال موارد حاد و اورژانسي نيز ايجاد شده است.
 
 فرمانده ناجا درباره اقدامات گروه‌هاي تروريستي گفت: گروه‌هاي سياسي در ايران همه خواهان پيروزي ايران هستند و فكر نمي‌كنم هيچ گروه سياسي داخل كشور امروز در راستاي برگزاري باشكوه اين اجلاس نقطه نظر منفي داشته باشد، امروز همه گروه‌ها دغدغه برگزاري باشكوه‌تر اين اجلاس را دارند.
 
احمدي‌مقدم همچنين در مورد اقدامات خرابكارانه گروه‌هاي جاسوسي و تروريستي گفت: طبيعي است كه آنان تلاش داشتند حاشيه‌هايي هرچند كوچك ايجاد كنند اما خوشبختانه با اقدامات موثر مرزباني، سپاه و غيره توفيقي نداشته و با مراقبت‌هاي شديد دستگير شدند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس