سومین سانحه هوایی صهیونیست‌ها در یک هفته؛ فرود اضطراری و آسیب هواپیمای نظامی

در ادامه سوانح هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، منابع رسانه‌ای از فرود اضطراری هواپیمای آموزشی این رژیم و آسیب آن خبر دادند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی غروب یکشنبه اعلام کرد که یک هواپیمای آموزشی نیروی هوایی این رژیم به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» این هواپیما از نوع «تی- ۶ تکسان» به دلیل نقص فنی حین پرواز در جنوب فلسطین اشغالی فرود اضطراری کرد. ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اعلام کرده که این هواپیمای نظامی حین فرود در پایگاه هوایی «هاتزریم» آسیب جزئی دیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که در این سانحه خدمه هیچ آسیبی ندیده‌اند و قرار است بررسی‌های بیشتری انجام شود.

این سومین سانحه هوایی صهیونیست‌ها در یک هفته اخیر است. منابع رسانه‌ای روز شنبه اعلام کردند که یک جنگنده «اف-۳۵» ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر برخورد با یک پرنده آسیب دیده است. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند جنگنده اف-۳۵ این رژیم در روزهای گذشته بر اثر برخورد با یک پرنده در جریان نمایش هوایی آسیب دید.

بر اساس این گزارش، این جنگنده پیشرفته نسل پنجم پس از حادثه مجبور به فرود در یک پایگاه هوایی نزدیک شد.در روزهای گذشته نیز یک بالگرد «آپاچی» این رژیم دچار نقص فنی و فرود اضطراری شد.

نیروی هوایی این رژیم چندی قبل از ترس سقوط جنگنده‌های گرانقیمت اف-۳۵ خود، شماری از این جت‌ها را زمین گیر کرد.

رژیم صهیونیستی درحالی به نیروی هوایی خود می‌بالد که یک نشریه صهیونیستی اخیرا با اشاره به قدرت سامانه‌های پدافندی ایران نوشت، صنایع دفاعی ایران قوی است و دائماً برای بهبود وساخت سامانه‌ها و عرصه‌هایی که می‌تواند (رژیم) اسرائیل را تهدید کند، تلاش می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس