مکانیسم ماشه

یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه توئیتر خود نوشت: احتمال دارد غربی‌ها تا پیش از انقضای برخی تحریمها طبق برجام(اکتبر)، دست به فعالسازی مکانیسم ماشه بزنند اما ترجیح میدهند فعلا بمنظور ایجاد تغییر درمحا

به گزارش مشرق، مهدی قاسم زاده، فعال فضای مجازی با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت:

احتمال دارد غربی‌ها تا پیش از انقضای برخی تحریمها طبق برجام(اکتبر)، دست به فعالسازی مکانیسم ماشه بزنند اما چون از یکسو درگیر جنگ اوکراین هستند و ازسوی دیگر میدانند که عملا هیچ تحریمی تاکنون لغو نشده، ترجیح میدهند فعلا بمنظور ایجاد تغییر درمحاسبات کشورمان، دست به هراس افکنی بزنند!

هراس افکنی به جای فعالسازی مکانیسم ماشه؛ ترفند جدید غربی‌ها

علی واعظ، کارشناس ارشد اندیشکده گروه بحران در توئیتی خبر داده که:

هفته گذشته سه کشور اروپایی با دعوت از ده عضو منتخب شورای امنیت سازمان ملل آنها را در جریان رایزنی ها در مورد استفاده از مکانیسم ماشه قطعنامه ۲۲۳۱ برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل درصورت عبور ایران از خطوط قرمز هسته ای قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 1
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس