کد خبر 1484176
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
لوکیتا به عربستانی‌ها نه گفت/ مودریچ در رئال از فوتبال خداخافظی می‌کند

لوکا مودریچ به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد بازی با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد.

به گزارش مشرق، شکست سنگین رئال مادرید برابر خیرونا در هفته سی و یکم لالیگا یک مصدوم سرشناس هم روی دست کارلو آنچلوتی گذاشت.

به نوشته مارکا، لوکا مودریچ به دلیل مصدومیت عضلانی در بازی مقابل خیرونا در دقیقه ۶۳ جایش به شوامنی داد تا نگرانی‌ها درباره وضعیت آسیب دیدگی ستاره کروات به اوج برسد.

پس از معاینات مشخص شد که مودریچ از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است، مصدومیتی که یک هفته قبل از فینال کوپا دل ری(۱۶ اردیبهشت) و ۱۱ روز مانده به دوئل مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان(۱۹ اردیبهشت) آنچلوتی را نگران کرده است.

مودریچ در تمرینات رئال قبل از بازی با فرداشب با آلمریا در هفته سی و دوم لالیگا غایب بود و به نظر می‌رسد تیم پزشکی مادرید با توجه به فرصت دو هفته‌ای برای بهبود مصدومیت مودریچ، کار سختی برای رساندن این بازیکن کلیدی رئال به بازی فینال جام حذفی اسپانیا و همچنین بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان دارند.

با این حال خبر خوش برای رئال، بازگشت تیبو کورتوآ به تمرینات است. دروازه‌بان بلژیکی بازی با خیرونا را به دلیل مشکلات روده از دست داده بود.

فرلاند مندی و دیوید آلابا دیگر مصدومان رئال هم درمان و ریکاروی‌شان را زیر نظر کادر پزشکی برای بازگشت به میدان انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس