تمجید از کاپیتان سابق تیم ملی ایران/ باشگاه قبرسی مدیون انصاریفرد

عملکرد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا در آخرین دیدار این تیم و ثبت دو پاس تمجید رسانه‌های قبرسی را از این بازیکن به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اومونیا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی قبرس با نتیجه ۳ بر ۱ تیم پافوس را شکست داد و به فینال صعود کرد.

کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و با ثبت دو پاس گل و آزار و اذیت خط دفاعی پافوس، یکی از بهترین بازیکنان این مسابقه بود.

عملکرد کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران تمجید رسانه‌های قبرسی را هم به دنبال داشت.

وب سایت match در این خصوص نوشت: «ملی پوش ایرانی در یک بازی حساس دیگر برای اومونیا مهره اول بود و نقش کاتالیزوری در صعود این تیم به فینال جام حذفی داشت.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «انصاری فرد ۳۳ ساله به اومونیا امکان غافلگیری می‌دهد، زیرا از مهارت‌های خود استفاده می‌کند و از هیچ، چیزهای جدیدی می‌سازد. او "دیدن" زمین و "خواندن" بازی را به شیوه‌ای عالی انجام می‌دهد. اما مهمترین موضوع این است که او در بازی‌های بزرگ پنهان نمی‌شود، بلکه ستاره می‌شود. زیرا او در هر دو مرحله یک چهارم نهایی با آپوئل که دو گل خود را در جام حذفی به ثمر رساند، بازی‌های بسیار خوبی داشت. مجموع حساب او ۴ گل در لیگ و ۱ گل در اروپا است. این آمار برای یک مهاجم مرکزی کم است ولی اگر حضور کلی او در نظر گرفته شود، چشم انداز به شدت متفاوت می‌شود و مهاجمی را نشان می‌دهد که سهم زیادی در تیم دارد.»

همچنین وب سایت omonoianews از انصاریفرد به عنوان یک رهبر واقعی در زمین نام برد و نوشت: «انصاریفرد گل نزد، اما حضورش در بازی مقابل پافوس پیشرو بود. پویایی و شخصیت او، همراه با کیفیت فوتبالش، کریم را به بازیکنی ضروری برای اومونیا تبدیل کرده است. او خلاق، باهوش و روی توپ مسلط است. انصاریفرد از نظر ما ارزشمندترین بازیکن بازی با پافوس بود. او نیروی محرکه تیم بود، کسی که مدام بزرگترین دردسر را برای حریف ایجاد می‌کرد. کریم یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، بنابراین منتظر او حداقل برای یک سال دیگر هستیم.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ali IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    کریم هیچ موقع بازیکن بزرگی نبود و کمترین گل تعیین کننده زده در تیم ملی دیگه در این سن انتظار لیگی بهتر از لیگ قبرس نمیره برای این بازیکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس