دستور ویژه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان برای بررسی حادثه شهرستان فنوج

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از صدور دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای بررسی حادثه تصادف فوتی دو موتور سیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران پلیس در صحنه، عده ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت سواران جو را متشنج نمودند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیتسان و بلوچستان گفت: برابر دستور سردار جلیلیان به منظور بررسی نقش یا عدم نقش ماموران در بروز این حادثه تیم هایی از کارشناسان انتظامی استان مامور به رسیدگی به حادثه و اعزام شده که در اسرع وقت نتیجه را اعلام و در صورت تقصیر ماموران با آنان طبق مقررات و قوانین برخورد خواهد.

وی با توجه به برخی اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان صدمه دیدگان حادثه در مقابل یکی از مقرهای انتظامی، اوضاع کنونی را آرام و عادی اعلام نمود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس