کد خبر 1483452
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
قریب به نیمی از نظامیان صهیونیست دچار اختلال روانی هستند

یکی از افسران بخش خدمات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که مشکلات روانی در بین نظامیان این رژیم به شدت افزایش پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، «الون گلزبرگ» از افسران بخش خدمات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه درباره وضعیت نظامیان این رژیم اعلام خطر کرد.

وی تحولات داخلی ارتش رژیم صهیونیستی را دیوانه‌کننده توصیف کرد و گفت: نتایج آمارها حاکی از آن است که دستکم ۴۲ درصد از نظامیان صهیونیست درخواست دریافت خدمات روانپزشکی را داشته‌اند.

این افسر بخش خدمات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: البته وجود این پدیده برای ارتش در گذشته، امری بسیار خطرناک محسوب می‌شد اما در شرایط کنونی به مساله‌ای عادی تبدیل شده است.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی نیز برآمده از جامعه چند پاره و تکه تکه این رژیم است که دچار معضلات متعددی درون خود هستند. براین اساس، تشدید شکاف‌های اجتماعی در جامعه صهیونیستی امری است که دامنه‌های آن به دیگر موسسات و نهادهای رژیم صهیونیستی نیز رسیده، مساله‌ای که پیامدهای آن در ارتش این رژیم قابل مشاهده است.

در جامعه صهیونیستی یک قشر خاص از افراط گرایان دینی از انجام خدمت نظامی معاف هستند، امری که اعتراض اقشار دیگر این جامعه به ویژه سکولارها را برانگیخته است. بر مبنای همین سیاست‎‌های تبعیض‌آمیز، ساختار درونی ارتش رژیم صهیونیستی از پایه دچار معضلات فراوانی شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 1
    و جالبتر اینکه 100% مزدوران و ماله کشان این رژیم جعلی کودک کش و جیره خوران شیطان بزرگ دچار اختلال روانی و حماقت در حد لالیگا هستند:-)))
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 10
    مثل ادم فلج نشستید فقط به دشمن ایراد میگرید امریکا فلان سیاهپوست بی خانمانه و یا دسشویی ندارند و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس