غییت مورایس در نشست خبری/ آلمیدا: بابت تساوی سپاهان ناراحتیم اما هنوز 3 بازی مانده است

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تا انتهای لیگ ۳ بازی مانده و به خودمان ایمان داریم، قطعا ناراحتیم اما بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش مشرق، هوگو آلمیدا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان اظهار داشت: شب ناراحت‌کننده‌ای برای ما بود، از ابتدا کنترل بازی را به دست داشتیم و ملوان از نیمه خود بیرون نمی‌آمد و چنین شرایطی در فوتبال پیش می‌آید.

وی افزود: تا پایان لیگ ۳ بازی مانده است و به خودمان ایمان داریم، قطعا ناراحتیم اما بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند.

آلمیدا در مورد داوری تصریح کرد: جوابی ندارم، جواب را خودتون می‌دانید، ملوان آمده بود که زمان را به توقف بیاندازد و زمان را بکشد، در بازی تراکتور در خصوص لیزرها دیدیم که هیچ اتفاقی نیفتاد اما در این بازی زمان بازی گرفته شد و دلیل آن را هم خودتان می‌دانید و من نمی‌توانم بگویم.

مربی سپاهان با اشاره به اینکه مورایس کاری داشت که سریع باید می‌رفت، گفت: نمی‌شود گفت هواداران ناامید شدند، از هواداران تشکر می‌کنم به خاطر حضورشان، هواداران برای ما و تیم ما مهم هستند، می‌خواهیم با هم این مسیر را طی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان ملوان را دست کم گرفت، عنوان کرد: خیلی خوب بازی کردیم، موقعیت‌های خوبی خلقی کردیم، نه یکی، نه دو تا و نه سه تا، خیلی زیاد بود، فوتبال همین است و نتواستیم گل بزنیم تا ملوان از تنها موقعیتش به گل دست یابد.

آلمیدا خاطرنشان کرد: ملوان با یک ضربه ایستگاهی به گل تساوی دست یافت و ما کل بازی را در اختیار داشتیم و با برنامه بودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خخخخخ، سپاهان یک گل زد و فکر همه چیز تمام شده، زنده باد ملوان با بازیکنان ارزان بی ادعا و با انگیزه، زنده باد مربی جوان و ایرانی ملوان که روی بهترین و گرانترین مربی خارجی را کم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس