کد خبر 14831
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۷

هدي آقاسلطان با افشاي دروغپردازي مسيح علي‌نژاد درباره ارتباط با خانواده ندا، وي را به تلاش براي کسب شهرت متهم کرده و نوشته است: همه جا مي‌گوييد که هدي به من ايميل زده اما در تلفن روز جمعه از مامان من، ايميل من رو مي‌خواهيد، لطفأ ما رو راحت بگذاريد، اين را

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، دروغ‌هاي جريان ضدانقلاب درباره مرگ مشکوک "ندا آقاسلطان" در جريان آشوب‌هاي خياباني سال گذشته، صداي خانواده آن مرحوم را هم درآورده است.
پس از انتشار خبر ساخته شدن يک فيلم سينمايي درباره مرگ خانم آقاسلطان، معصومه قمي (که در ميان دوستانش به مسيح علي‌نژاد معروف است) در مطلبي که در وبلاگ شخصي خود منتشر کرد، مدعي مصاحبه با مادر ندا شد و به نقل از وي اعلام کرد که در اين زمينه فقط سکوت مي‌کند.
به دنبال انتشار اين مطلب در وبلاگ خانم قمي (علي‌نژاد)، "هدي آقاسلطان" خواهر مرحوم ندا آقاسلطان واکنش تندي نسبت به آن نشان داد و به افشاي دروغ او پرداخت.
خواهر ندا خطاب به اين خبرنگار سابق نشريات اصلاح‌طلب که اکنون ساکن انگلستان است، گفته: خانم علي‌‌نژاد! مامان من به هيچ عنوان روي اين مساله (فيلمي که گفته شد يک هنرپيشه نقش ندا را بازي خواهد کرد) واکنشي نداشته و هر چه شما اصرار کرديد او گفت شما حتي اجازه نداريد بنويسيد که مامان من سکوت کرده! چون سکوت هم نوعي واکنش هست و مامان هم نمي‌خواستند که واکنش معلومي داشته باشن شما هم قول داديد که اسمي از مادر من نياريد و حتي چيزي از سکوت ننويسيد، ولي‌ متاسفانه شما داستان‌سرائي کرديد.
هدي آقاسلطان همچنين با افشاي دروغپردازي مسيح علي‌نژاد درباره ارتباط با خانواده ندا، وي را به تلاش براي کسب شهرت متهم کرده و نوشته است: همه جا مي‌گوييد که هدا به من ايميل زده اما در تلفن روز جمعه از مامان من، ايميل من رو مي‌خواهيد؛ لطفأ ما رو راحت بگذاريد، اين راه درستي‌ براي مشهور شدن نيست!
پيش از اين هم برخي از دوستان سابق خانم علينژاد، او را فردي خوانده بودند که براي دستيابي به شهرت، دست به انجام هرکاري - حتي غيراخلاقي و غيرحرفه‌اي - مي‌زند.
اين افراد، لحن نوشتاري "سانتي مانتال" او را هم در همين راستا ارزيابي کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس