توضیح کریمی در مورد تسویه با استراماچونی و حضور استقلال در آسیا

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد تسویه طلب استراماچونی و حضور تیم فوتبال استقلال در آسیا، توضیح داد.

به گزارش مشرق، حجت کریمی قبل از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال که قرار است در صدمین داربی پایتخت در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند، گفت: خداراشاکر هستیم که هواداران به ورزشگاه آزادی آمده‌اند و دلشاد هستند و امیدوار هستیم با کسب نتیجه همراه باشد.

وی در مورد تسویه بدهی پادوانی، مدافق پیشین تیم فوتبال استقلال، خاطرنشان کرد: چون پول از کارگزار به حساب پادوانی واریز می‌شود، پنج‌شنبه به وکیل وی اعلام کردیم به خزانه بیاید و بابت ۱۰۰ هزار دلار رسید بدهد که وکیل وی قبول نکرد و گفت حواله کنید و در غیر این صورت باید بلیت بگیرید تا به برزیل برود و پول را تحویل دهد. ما نیز اعلام کردیم به صورت حواله از سوی کارگزار انجام شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد پیش بینی‌اش از داربی ۱۰۰، بیان کرد: امیدوار هستیم دل هواداران شاد شود.

کریمی در پاسخ به این که آیا برنامه‌ای برای حضور در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال دارد یا خیر؟ عنوان کرد: بنده یک خادم بودم و آمدم کاری را انجام دهم. بنده سرباز هستم و آمدم قدمی بردارم تا دل هواداران را شاد کنیم و از این به بعد هم باید ببینیم خداوند چه می‌خواهد.

وی در پاسخ به تسویه طلب استراماچونی نیز، اظهار کرد: اعتقاد دارم باید ساختار را از پایه اصلاح کرد و مشکلات قبلی را حل کرد و هر مدیری نیز که بیاید باید مشکلات قبلی را حل کند. یک‌بار باید از پایه مسائل حل شود و مدیر جدید بیاید و کارش را آغاز کند. تصور کنید این همه بدهی از قبل وجود داشته و برای مدیران جدید نبوده است و مدیران قبلی در این رابطه نقش داشته‌اند. رسید طلب استراماچونی از سوی بانک شهر برای اینجانب ارسال شد و یک تاییدیه باید از سوی وکیل وی به امضا برسد که پول مربوطه دریافت شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال هم‌چنین در مورد سایر بدهی‌های باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی بدهی بازیکنان و سایر بدیهی‌های باشگاه را تسویه خواهیم کرد. در مورد بدهی یامگا نیز هفته آینده اقدامات لازم انجام می‌شود.

کریمی در پاسخ به این که آیا هواداران استقلال به حضور در آسیا امیدوار باشند؟ گفت: ان‌شاءالله.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس