کنعانی: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است

سخنگوی وزارت امور خارجه از سپاه به عنوان بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز یاد کرد.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی شنبه شب در این توئیت نوشت: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است و همین ها دلیل خشم دشمنان قسم خورده انقلاب از سپاه است.

وی افزود: ۲ اردیبهشت سالروز تأسیس ‎سپاه پاسداران انقلاب_اسلامی و یاد و خاطره هزاران پاسدار شهید گرامی باد.

کنعانی: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 4
    امام خمینی « اگر سپاه نبود کشور هم نبود » باطن بینی و بصیرت امام خمینی زبانزد همهٔ عالم و آدم است . از جمله باطن بینی و آینده اندیشی امام خمینی جایگاه سپاه پاسداران بود . در دوم اردیبهشت وقتی سپاه پاسداران به امر حضرت امام تشکیل شد اما زمانی « اگر سپاه نبود کشور نبود » ملموس شد که فتنه گروهک ها آغاز و نابو شد ،عملیات آزادی خرمشهر ، تسخیر فاو ، کربلای پنج و...انجام و ورق جنگ برگشت و همه از صدام تا شیطان بزرگ آمریکا « صلح جو » شدند . دنیامجبو به پذیرش قطعنامه با شرایط ایران اسلامی ، تعیین متجاوز و جبران خسارات وارده، شدند آجودان صدام گفته « صدام دور اتاقش با عصبانیت دور می زد و تکرار می کرد من فکر می کردم ( امام خمینی ) یک شخص روحانی است اما او یک سیاستمدار حرفه ای است » پس از دفاع مقدس اما مفهوم « اگر سپاه نبود کشور نبود » بیشتر نمایان شد و آن نقش سپاه در فتنه گری شیطان بزرگ و غرب گرایان بود از فتنهٔ دوم خرداد خاتمی فریفتهٔ غرب وحشی تا فتنه های هشتاد و هشت و دولت فاسد روحانی جهانگیری و مهم تر فتنهٔ جهانی داعش و فتنهٔ ترکیبی « زن زندگی هرزه گی » بود . در حالتی که استکبار با هماهنگی اصلاحات آمریکایی در صدد راه اندازی « خاورمیانه جدید » بوده و می خواستند رویای پایه گذاران اسرائیل غاصب یعنی « از نیل تا فرات » را عملی سازند این سپاه و فرمانده نیروی قدسش حاج قاسم بود که توانست همهٔ نقشه های استکبار به ویژه شیطان بزرگ آمریکا را به هم بریزد . این در حالی بود که شعار اصلاحات آمریکایی « نه غزه نه لبنان » بود . اگر اقدام سپاه در نابودی داعش نبود نه تنها کشور ایران اسلامی ،که اسلام هم نبود. هزینهٔ در هم کوبیدن داعش را نیز سپاه داد و آن شهادت حاج قاسم به دست شیطان بزرگ آمریکا بود. و ادامهٔ هزینهٔ شکست داعش و ناکامی غرب زدگان داخلی متوسل ! به کدخدا ، آشوب مشمئز کنندهٔ « زن زندگی هرزه گی بود که به فرمودهٔ قرآن در آیهٔ پنجاه سورهٔ مائده در پی ضد فرهنگ های جاهلی بودند « افحکم الجاهلیة یبغون کوشیدند تا ضد ارزش های جاهلیت ستمشاهی را نمایش دهند از روسری گردانی و بی حجابی تا بغل مجانی ، حجاب از زنان محجبه کشیدن ، مشروبات الکلی به پیکر شهدای امنیت ریختن و... و این سپاه و بسیح عزیز بود که توانست این فتنهٔ پیچیده را نابود سازد فتنه ای که آن را رئوس فتنه نیز حمایت کردند. سپاه هست کشور هست .
  • DE ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    4 1
    بازوی قدرتمند ؟؟ قدرت سالم ، پشتوانه مردمی دارد ، هولناک و مخرب نیست ..
  • محمد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    باجهاد سازندگی که بهترین فکر امام بود چه کردید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس