باشگاه اسپانیایی در انتظار دفاعیات بازیکن ایران پس از بازی جنجالی

باشگاه پالما اسپانیا پس از آنکه بازیکن ایرانی‌اش در یک بازی جنجالی حاضر شد، در انتظار شنیدن دفاعیات او است.

به گزارش مشرق، مسلم اولادقباد ستاره تکنیکی تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه پالما چندی پیش برای تمدید مجوز خروج از کشور به ایران آمده بود. اولادقباد به دلیل مصدومیت در پنج بازی گذشته پالما غایب بود و بیش از یک ماه برای این تیم بازی نکرده بود.

باشگاه پالما هم با زیر نظر داشتن پروسه بهبود این بازیکن، به اولادقباد اجازه داده بود که تنها برای تمدید مجوزش به ایران برود و بازگردد؛ به این امید که با پیگیری روند درمانی بتواند اولادقباد را در بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که دو هفته دیگر با بنفیکا پرتغال برگزار می‌شود، در اختیار داشته باشد.

با این حال اولادقباد در اقدامی عجیب و سئوال برانگیز در حالی که هنوز مصدومیتش را پشت سر نگذاشته است، با یک تیم محلی در مسابقات جام رمضان استان قم شرکت کرد و برای این تیم به میدان رفت.

بی اطلاعی سرمربی و مدیران پالما از این اقدام بازیکن ایرانی باعث شد تا آنها برای گرفتن تاییدیه بازی کردن اولادقباد در جام رمضان دست به کار شوند و پرس و جو را آغاز کنند.

بعد از مصاحبه اولادقباد و همچنین تماشای قسمت‌هایی از فیلم حضور ملی پوش ایران در جام رمضان مدیران پالما نسبت به این اقدام اولادقباد مطمئن شده و حالا قصد دارند دفاعیات او را هم بشنوند.

اولادقباد شب گذشته ایران را به مقصد اسپانیا ترک کرد و باید خود را آماده برگزاری جلسه با مدیران باشگاه پالما کند و دفاعیات قابل قبولی را از این اقدامش در ایران ارائه بدهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس