کد خبر 1482490
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
انتقاد دوم امیر قلعه‌نویی از کارلوس کی‌روش!

امیر قلعه‌نویی بر این باور است حضورش در راس کادر فنی تیم ملی و توجه اش به بازی‌های لیگ موجب شده تا این هفته‌ها جدال تیم‌های مدعی حساس و پر گل از آب درآید.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی در سال‌های حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی هیچ گاه نتوانست به وی ارتباط بگیرد و کارلوس کی‌روش هم به نوعی دوست نداشت، این ارتباط برقرار شود. بعد از گل رضا قوچان نژاد به کره جنوبی در خاک کره و صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ در یک شرایط سخت امیر قلعه نویی این صعود را شانسی بر شمرد که این دیدگاه به مذاق کارلوس کی‌روش خوش نیامد. در ادامه این دو کاری به کار هم نداشتند.

با رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی حالا امیر قلعه نویی بر این عقیده است، او بیشتر از کارلوس کی‌روش به لیگ برتر توجه می‌کند و این سبب بالا رفتن کیفیت بازی‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی و به ثمر رسیدن گل‌های متعدد شده است، چون بازیکنان داخلی انگیزه گرفته‌اند و به نوعی می‌خواهند خود را به کادر فنی تیم ملی ثابت کنند.

امیر قلعه نویی در این باره می‌گوید: قبلا شاهد بودیم که خصوصا در دیدارهای پایانی فصل بازی‌های کم گلی را شاهد بودیم اما اکنون می‌بینید که مدعیان جدول به چه شکل کار را دنبال می‌کنند. من تاثیر توجه کادرفنی به بازیکنان لیگ برتر را در این موضوع دخیل می‌دانم و بازیکنان می‌دانند اگر عملکرد خوبی داشته باشند فارغ از نام‌ها، قادر خواهند بود شانس حضور در تیم ملی را به دست بیاورند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس