کد خبر 1482338
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
واکنش امام جمعه قشم به انتشار فیلم‌های تقطیع شده

امام جمعه قشم درباره فیلم منتشرشده در روزهای اخیر که مدعی هستند وی با حضور در واحدهای صنفی، شخصاً دستور پلمب برخی از این واحدها را صادر کرده است، توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته انتشار فیلمی از حضور امام جمعه قشم در سطح شهر و بازدید از برخی واحدهای صنفی باعث ایجاد جنجال شده است.

اخبار منتشرشده همراه با این فیلم اینگونه ادعا می‌کنند که حجت‌الاسلام حاجبی شخصاً اقدام به پلمب برخی واحدهای صنفی کرده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در این خصوص بیان کرد: در روزهای نخست سال نو و همزمان با ماه مبارک رمضان، بنده به همراه برخی از مسئولان شهرستان و اتحادیه اصناف با حضور در مراکز تجاری، مراتب تشکر خود را از همکاری خوب مردم و کسبه در رعایت حرمت‌های ماه مبارک رمضان و همچنین رعایت انصاف در معامله را اعلام کردیم.

وی عنوان کرد: در این بازدیدها، یکی از قشموندان که مغازه‌اش در روزهای گذشته از سوی ضابطین قضائی پلمب شده بود، توضیحاتی ارائه داد و خواستار وساطت بنده مبنی بر رفع این پلمب شد. در فیلم‌های تقطیع شده در حال بازنشر، به گونه‌ای عنوان شده که گویا بنده و اعضای همراه در حال پلمب واحدهای متخلف هستیم که این گونه اقدامات در راستای اختلاف افکنی میان مردم و مسئولان است و همه باید هوشیار باشند.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: در فیلم‌های در حال بازنشر در فضای مجازی، قسمت‌هایی قطع و خلاف واقع نشان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و خداجوی قشم همواره پشتیبان این نظام و ولایت فقیه هستند و این حمایت و پشتیبانی را بارها و بارها با حضور در صحنه‌های مختلف نشان دادند، اظهارکرد: تصاویر جدیدی هم که با عنوان آتش زدن درِ دفتر امام جمعه قشم در حال انتشار است، مربوط به زمان اتفاقات سال گذشته است که همان زمان متهمان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجبی اضافه کرد: معاندین این روزها با شایعه‌سازی و بازنشر این تصاویر و ارتباط آن به دغدغه‌های معیشتی مردم، سعی در اختلاف افکنی میان مردم، مسئولان و نظام هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کورش کبیر IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    10 7
    وایاز این تکذیب وای ازاین تقطیع چیزی دیگه واسه گفتن ندارید
  • وطن پرست DE ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 1
    ای کاش فیلم درست بود. مضافا تا کی قراره با پا در میانی مجرمین از زیر بار قانون فرار کنند؟ چرا همیشه برای حل مشکل قانون شکنان پا درمیانی می کنید؟
  • ... IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    3 2
    شما که اومده بودید بیرون یه سری هم به بانکها میزدید توصیه میکردید کمتر ربا بدن
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      3 3
      باید به روحانی جونت میگفتی چرا یادت نبود؟!!
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      6 0
      یه سری هم به ایرانخودرو وسایپا میزدند و ...
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    3 1
    تقطیع؟؟؟!!! فیلم به اون واضحی صدای امام جمعه هم که هست!
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    6 1
    شما دستور دادی اینحا رو پلمب کنید کجاش تقطیع بود
    • تک تیرانداز DE ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      0 2
      دمش گرم. ای کاش شجاعت داشت پای بعدشم می ایستاد. جرم مرتبک می شید باید پاسخگو باشید. رستورانی که این قدر راحت قانون رو زیر پا می زاره حقوق مشتریاش رو هم راحت از بین می بره. از قبیل گران فروشی و کم فروشی و ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس