کد خبر 1482190
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
ورود دادستانی به قضیه آلوده بودن آب شرب خرم‌آباد

دادستان خرم‌آباد گفت: در حال حاضر دو موضوع مهم است؛ یکی سلامت آب و دیگری گل آلود بودن آن، لذا باید توجه کنیم که آزمایش‌ها دقیق باشد تا به سلامت مردم لطمه وارد نشود.

به گزارش مشرق، داریوش شاهون‌وند در جلسه مدیریت بحران که در خصوص کدورت آب خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: به نظر من در برخی موارد ما مدیران یا بی خیال هستیم، یا تکالیف خود را نمی‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای فاز دوم تصفیه خانه خرم‌آباد یکی از اولویت های اساسی است که باید تکمیل می‌شد، اما می‌بینیم که این اتفاق رخ نداده است.

دادستان مرکز استان لرستان گفت: در خصوص رها سازی آب، باید با مدیریت هوشمند رهاسازی مراقب باشیم از این محل هم ضربه‌ای وارد نشود.

شاهون‌وند تاکید کرد: در حال حاضر دو موضوع مهم است یکی سلامت آب و دیگری گل آلود بودن، باید توجه کنیم که آزمایش‌ها دقیق باشد تا به سلامت مردم لطمه وارد نشود.

وی بیان کرد: باید چاره اندیشی کنیم و گام به گام جلو برویم، نه اینکه سال آینده هم همین را تکرار کنیم که چرا تصفیه خانه تکمیل نشده است.

دادستان خرم‌آباد گفت: در خصوص آبرسانی با تانکر هم باید آمادگی لازم را هم در خصوص تعداد ماشین آلات هم زمان و هم فاصله داشته باشیم تا با مشکلی مواجه نشویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • sahand IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 3
    زیاد عجله نکنید که کار شیطانه خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس