کد خبر 1482099
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
سارقان مسلح پس از درگیری با پلیس لرستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در شهرستان سلسله خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ورود ۳ نفر سارق مسلح نقاب دار به داخل یک واحد آپارتمان مسکونی در محله‌ای اطراف شهر سلسله بلافصله تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور ماموران در صحنه، سارقان با یک دستگاه خودروی پراید به شماره معلوم اقدام به فرار می‌نمایند که پس از استعلام مشخص شد پلاک خودرو مربوط به یک دستگاه ساینا بوده که توسط سارقان سرقت شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پس از تعقیب و گریز، سارقان اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کنند که ماموران با رعایت قانون و در یک اقدام متقابل و مقتدرانه سارقان را زمین گیر و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه احدی از سارقان مسلح مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند، خاطرنشان کرد: خودروی سارقان توقیف و در بازرسی از آن یک قبضه سلاح به همراه مقادیری فشنگ کشف شده است و همگی دارای سوابق معتدد کیفری می‌باشند.

الهی در پایان تصریح کرد: از آنجایی که آرامش و امنیت عمومی مردم خط قرمز پلیس است، چنانچه افرادی به هر نحو بخواهند مخل آسایش و امنیت مردم شوند پلیس مقتدرانه و با قاطعیت آنان برخورد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    دولت استانی برای همینست که سهم استانها به پایتخت نرود و غارت نشود.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    سهم استانها از بودجه چقدر است؟ اگر عدالت رعایت شود باید اشتغالزایی در استان‌های محروم اولویت اول دولت باشد و استفاده از نیروهای بومی.
  • جواد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    3 0
    با سلام .این اراذل و اوباش مدتهاست امنیت و آرامش رو از مردم سلب کردن و مدتها بود که نیروی محترم انتظامی به دنبال دستگیری این سارقین بود و دهها منزل رو در این شهرستان کوچک مورد سرقت قراردادند که در چند موردش به زور سلاح سرد و گرم وارد منازل مردم میشدند و با تهدید و ارعاب صاحبخانه سرقت می کردند. با بررسی پرونده در صورت وجود شرایط مصادیق بارز مفسد فی الارض و حکمشان معلوم است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس