کسانی که می خواهند یک کسب و کار خانگی با حداقل سرمایه راه اندازی کنند این خبر را از دست ندهند. مدیرعامل ایران کاپ رازهایی از راه اندازی یک کسب و کار خانگی پرسود و قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل افشا کرده است که حتما باید بدانید. دستگاه تولید لیوان کاغذی با مزیت های مختلف می تواند منبع درآمد خوبی باشد. اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار خانگی با کمترین سرمایه گذاری هستید، اما هنوز مورد مناسب را پیدا نکرده اید، این خبر برای شما مناسب است. دستگاه لیوان کاغذی یکی از بهترین دستگاه هایی است که با مزیت های مختلف می تواند منبع درآمدی پرسود باشد.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل شغلی پرسود با ایران کاپ

ایران کاپ معتبرترین مرکز واردات دستگاه تولید لیوان کاغذی در ایران

مهندس قلی زاده مدیرعامل ایران کاپ اعلام کردند که کلیه دستگاه های تولید لیوان کاغذی بصورت رسمی از گمرک جمهوری اسلامی ایران وارد شده است. با راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی می توانید در ماه صاحب 40 الی 50 میلیون درآمد شوید.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل شغلی پرسود با ایران کاپ

دستگاه تولید لیوان کاغذی دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد. دستگاه های وارداتی ایران کاپ با بالاترین سرعت در دقیقه بدون نشتی و با کیفیت بالا ارائه میگردد. محیط مورد نیاز دستگاه های تولید لیوان کاغذی 30 الی 40 متر است و قابلیت کار با برق تک فاز و سه فاز را دارند.

راهنمای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی

می توانید خط تولید لیوان کاغذی را در فضاهای مختلف و با هر ابعادی راه اندازی کنید. پس از اینکه دانشمندان اعلام کردند استفاده از لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی دارای خاصیت سرطان زایی هستند، کاربرد اینگونه لیوان ها رونق گرفت. دستگاه تولید لیوان کاغذی قادر هست در هر ساعت 2300 تا 2500 لیوان تولید کنند که پس از کم کردن هزینه های اولیه، هزینه های مربوط به تامین مواد اولیه و میزان انرژی برق مصرفی مورد نیاز قادر خواهید بود به سود بالایی دست پیدا کنید.

مواد اولیه تولید لیوان کاغذی

برای تولید لیوان های یکبار مصرف از پلیمرهای مختلفی مانند پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی استایرن استفاده می شود که هریک از این مواد که برای ساخت لیوان های یکبار مصرف در دستگاه تولید لیوان کاغذی به کار می روند ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند. به طور کلی می توان گفت مواد اولیه برای تولید لیوان های کاغذی روکش دار پلی اتیلن است.

در کارخانه های کاغذ سازی بعد از تهیه رول کاغذ در وزن های گوناگون (گرماژ)، به وسیله ی دستگاه های روکش دهنده، برای هر متر مربع کاغذ حدود 18 گرم پلی اتیلن بر روی آن قرار می گیرد. پس از این مرحله، این رول های کاغذی برای تولید ظروف یکبار مصرفی مانند لیوان کاغذی دو جداره، بشقاب کاغذی و لیوان کاغذی تک جداره مورد استفاده قرار می گیرند.

سود تولید لیوان کاغذی

کسب و کار تولید لیوان کاغذی با دستگاه تولید لیوان کاغذی هم مانند تمامی کسب و کارها میزان درآمد متفاوتی را بر اساس شرایط مختلف دارد. این شرایط شامل میزان سرمایه گذاری، تعداد کارکنان و نیروی انسانی، برندسازی، راه اندازی سیستم فروش و غیره می باشد.

اگر به عنوان یک تولیدکننده به کار خود اطمینان دارید و می دانید که می توانید کلیه امور مربوط به تولید لیوان های کاغذی یکبار مصرف را به خوبی کنترل کنید، به شما اطمینان می دهیم که قادر خواهید بود به یکی از پر منفعت ترین کسب و کارها با دستگاه تولید لیوان کاغذی دسترسی داشته باشید و در ماه صاحب 40 الی 50 میلیون درآمد شوید.

بازار کار تولید لیوان کاغذی

برای اینکه بتوانید بازار کار خوبی در زمینه تولید لیوان کاغذی داشته باشید و بتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید باید به دنبال تولید لیوان های کاغذی یکبار مصرف با کیفیت باشید با دستگاه تولید لیوان کاغذی زیرا هیچ چیز نمی تواند به اندازه ی کیفیت بالای محصول در جذب مشتری اثرگذار باشد.

معمولاً فروشگاه های ظروف یکبار مصرف و یا شرکت ها و کارخانجات و ادارات بزرگ خریدار لیوان های یکبار مصرف هستند اما بهتر است برای شناخته تر شدن یک نام یا علامت تجاری برای خود داشته باشید و با یکی از کارشناسان فروش ایران کاپ نیز مشورت نمایید تا بتوانید محصولات خود را علاوه بر ایران به سراسر جهان هم ارسال نمایید.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل شغلی پرسود با ایران کاپ

مشاوره تولید لیوان کاغذی

همانطور که قبلاً اشاره شد در دنیای امروز راه اندازی خط تولید لیوان های یکبار مصرف با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی می تواند تبدیل به کسب و کاری موفق شود که این روزها نیز بسیار به چشم می آید. همچنین این کسب و کار نیاز به سرمایه اولیه اندکی دارد اما در نهایت سود کلانی را هم عاید شما خواهد کرد.

علاوه بر بحث مالی و پر منفعت بودن تولید لیوان کاغذی، این کسب و کار تأثیر مثبتی هم بر روی موارد زیر دارد:

  1. آسیب کمتر لیوان های کاغذی به محیط زیست در مقایسه با لیوان های پلاستیکی
  2. سرطان زا نبودن لیوان های کاغذی در هنگام نوشیدن نوشیدنی های گرم با این لیوان ها
  3. سبک بودن وزن لیوان های کاغذی، عدم نیاز به شستشو، حفظ بهداشت محیطی و پیشگیری از انتقال بیماری ها از جمله دلایل محبوبیت لیوان های کاغذی هستند.

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی و خرید انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی نو و دست دوم با کارشناسان ایران کاپ تماس حاصل فرمایید.

قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی

در رابطه با قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل عوامل مهمی وجود دارند که باید مورد بررسی قرار بگیرند:

عامل اولی که باید در نظر داشته باشید این است که قصد دارید دستگاه تولید لیوان کاغذی آکبند بخرید یا مایل به خرید دستگاه دست دوم هستید. قیمت دست های دست دوم به طور معمول از دستگاه های نو ارزان تر است اما به هر حال کیفیت و سرعت عملکرد این دستگاه ها هم پایین تر می باشد.

عامل دیگری که در تعیین میزان قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی اثرگذار است نوع قطعات به کار رفته در دستگاه و جنس بدنه آن است. جنس قطعات و بدنه دستگاه اهمیت فراوانی دارد زیرا جنس های بی کیفیت در محیط های بسته و مرطوب به سرعت پوسیده خواهند شد. به همین دلیل اگر محیطی که قرار است در آن کار کنید محیطی بسته است و امکان ورود رطوبت نیز وجود دارد باید جنس با کیفیت تری را انتخاب کنید که قطعاً هزینه ی آن نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل با توجه به نوسان قیمت دلار می توانید با تماس با شماره های ایران کاپ از کارشناسان فروش دریافت نمایید.

فضا برای دستگاه لیوان کاغذی

برخی از دستگاه های تولیدات صنعتی بسیار بزرگ و حجیم هستند و فضای زیادی را اشغال می کنند که این مسئله ایجاب می کند که افراد به دنبال اجاره یک کارگاه بسیار بزرگ باشند. اما فضای مورد نیاز برای دستگاه تولید لیوان کاغذی بسیار کمتر خواهد بود چرا که این دستگاه ها بسیار کوچک هستند. به طور معمول یک فضای 30 الی 40 متر مربعی برای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی کافی خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی کسب و کار خانگی با استفاده دستگاه تولید لیوان کاغذی با شماره های موجود در سایت ایران کاپ به آدرس www.cup-iran.ir تماس حاصل فرمایید یا با پر کردن فرم درخواست مشاوره رایگان در سایت ایران کاپ کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس