انتقاد تند تیاگو سیلوا از سیاست‌های مالک چلسی/ رختکن ما دیگر جا ندارد!

کاپیتان چلسی به شدت از سیاست نقل و انتقالات این باشگاه انتقاد کرد و مدعی شد که بازیکنان زیادی از آبی‌های لندن باید جدا شوند.

به گزارش مشرق، چلسی شب گذشته با شکست مقابل رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا فصلی فاجعه‌بار را به ثبت رساند.

آن‌ها در ۴ بازی اخیر شکست خورده‌اند، از همه جام‌ها کنار رفته‌اند و اکنون در رده یازدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه و کاپیتان این تیم، علت فروپاشی چلسی را سیاست غلط در پنجره نقل و انتقالاتی دانست و به نوعی به تاد بولی و خرج‌های هنگفت او کنایه زد.

چلسی در این فصل نزدیک به ۶۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه کرد ولی عملکردی اسف‌بار را به ثبت رساند.

انتقاد تند تیاگو سیلوا از سیاست‌های مالک چلسی/ رختکن ما دیگر جا ندارد!

تیاگو سیلوا گفت: باشگاه در زمان سختی قرار دارد، آن هم با این همه تصمیمات بدون قاطعیت. تغییر مالکیت باشگاه و آمدن بازیکنان جدید کار را سخت می‌کند ولی ما باید به فروش بازیکن بیاندشیم زیرا رختکن ما دیگر توانایی تحمل این میزان بازیکن را ندارد.

وی ادامه داد: خیلی خوب است که بازیکنان بزرگ به تیم می‌آیند ولی از نگاه دیگر، ما بازیکنان زیادی داریم که همیشه ناراضی هستند. همیشه بازیکنی وجود دارد که به خاطر اینکه نتوانسته به زمین برود، ناراحت است.

سیلوا گفت: مربی می‌تواند به ۱۱ بازیکن فقط بازی دهد. آن هم از ترکیب ۳۰ نفره یک باشگاه. چنین چیزی بسیار سخت است و شما نمی‌تواند برای یک بازی، بازیکن انتخاب کنید.

استرلینگ، کولیبالی، کوکوریا، فوفانا، اوبامیانگ، مودریک، فلیکس و انزو فرناندز، مهمترین خریدهای تاد بولی از ۲۰ انتقال در پنجره‌های نقل و انتقالاتی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس